Iemand deze "docu" al gekeken? De nieuwe form van sugardaddy's ipv oud lelijk en rijk nu jong knap en rijk en houden jonge meiden warm met kadotjes als plastisch chirurgie, louis vuitton tassen, vip tafeltjes en reisjes naar Ibiza en Dubai. En die meiden zoeken die jongens bewust via instagram. Wie gebruikt wie? Ik vind het zelf een vorm van prostitutie, ondanks dat er niet altijd seks aan te pas komt. hoe denken jullie daarover? En was je zelf als eind tiener / begin twintiger daar gevoelig voor geweest?
Absoluut niet gevoelig voor, nog steeds niet trouwens. Ik geef totaal niet om “merken” en plastisch chirurgie: dat durf ik toch niet. (Bovendien dat zou er zo ontzettend verbouwd moeten worden, nee dank je wel) En vergeet niet: voor dat ze het weten, zitten die meiden zo in loverboy circuit
Nee dit is een ander wereldje. In dit geval zijn het niet de mannen die alleen de vrouwen gebruiken maar doen die vrouwen dat heel bewust ook andersom.
Nou, die 2 vriendinnen van elkaar hebben het anders wel goed voor elkaar. Beide eigen bedrijf en best succesvol volgens mij, zij praten ook meer over meiden die het zijn in hun omgeving dan dat ze het zelf zijn. Wereld apart ja..
Vond die ene gast heel onsympathiek overkomen, met zijn zonnebril op in Ibiza? Dat hij zo trots was op zijn L.A. avontuur en hij ging vertellen wat zijn duurste cadeau voor een meid was.
Ik heb nog niet gekeken, maar toen ik de beschrijving las, dacht ik ook meteen aan een vorm van prostitutie. Ik zou daar totaal niet gevoelig voor zijn geweest, niet toen ik jong was en nu nog steeds niet verschrikkelijk dat wereldje. Alleen maar uiterlijk vertoon
Eerst dacht ik.. ik wil ook een Hans. Beetje vakantie vieren her en der, luxe spullen.. (weg dromen mag he) Maar nee laat maar.. ik trek dit soort volk niet. Binnen een half uur heb ik knallende ruzie
Ik heb mijn eigen Hans al, ik ben er mee getrouwd S1 heeft een vriendin die zo iemand heeft. S1 vindt het allemachtig prachtig en verteld er vaak over....ik zit dan misselijk te wezen aan tafel Ze is er totaal niet gevoelig voor, maar het boeit haar wel, dat haar vriendin dat doet. Ik ben zelf nogal van de liefde, ik moest toch altijd wel iets voelen, wilde ik tot actie overgaan hoor. Liefdeloos iemand gebruiken voor een LV tas zit niet in mij.
Ik ook maar was ook echt wel een naiefe tiener waardoor ik denk ik juist als een blok verliefd zou zijn geworden op een Hans.
Ik heb de eerste helft gezien, daarna uitgezet. Prima dat deze mensen zich hier prettig bij voelen, maar mijn wereld is het niet.
Ik dacht het is een documentaire met meerdere afleveringen ofzo maar het was heel kort en snel voorbij dus kan er amper een oordeel over geven want vond het saai. Maar als ik nu 21 was geweest en niet gebonden dan had ik zo'n Hans misschien wel interessant gevonden. No strings attached en beetje verwend worden met mooie spullen en leuke feestjes of reisjes.
Nou ja no strings. De meeste willen toch echt wel de "girlfriend" experience en daar komt dan vaak sex achter aan. Ik vind het nogal wat om voor een leuke insta foto je benen wijd te doen. Maar hey, iedereen kan aan die ene foto (of tas, schoenen) wel zien wat een geweldig leven je hebt.
Maar daar ben je dan zelf bij toch of je sex wilt hebben en ik mag toch hopen dat als je in dat wereldje zit ook wel een Hans wil treffen waar je een klik mee hebt dus mocht er sex komen dat je dat ook leuk vind om te doen en niet alleen voor de spullen. Maar ik vond die aflevering gewoon te kort en te weinig omvattend om een goed oordeel te geven hoe die meiden daar nu instaan en mee omgaan.
Ik heb het ongeveer half gekeken. Die gast in Ibiza, hoe heette hij? Gino ofzo? Die kerel heeft 3 ondernemingen maar kan geen fatsoenlijke nederlandse zin produceren. Brrr. Noem het een vooroordeel maar ik heb daar dan meteen al een beeld bij. Nee zou ook niet mijn wereld zijn.
Ik heb hem afgekeken. Ik vind het gewoon geen aangename mensen om naar te kijken. Ik snap sowieso niet dat geld een reden moet zijn om bij elkaar te willen zijn. Het gaat er toch om dat je lief bent voor elkaar. Ach laten we zo zeggen, het is niet echt een wereldje waartoe ik me aangetrokken voel. Maar ik heb dan ook gewoon een hekel aan boten Al dat getrut in van die sloepjes...