RTL.nl Ik heb net de eerste aflevering terug gekeken leuk bedacht! Eens kijken of de perfecte match echt bestaat
Het leek me eerst helemaal niks. Maar ik vond de wetenschappelijke benadering achter het matchen van de stellen wel heel interessant. Ik kwam het programma tijdens het zappen tegen en ben blijven hangen. Ik ben wel heel erg nieuwsgierig of het gaat werken tussen de perfecte matches. Mijn beste vriendin is alweer ruim drie jaar ongewild relatieloos. Ze wordt 38 en hoort de biologische klok heel hard tikken. Zij geeft ook aan dat het gewoon heel moeilijk is om leuke ongebonden mannen tegen te komen, de meeste leuke mannen hebben een relatie. Op datingsites wil het ook niet echt lukken. Dus ik zie van heel dichtbij hoe verdrietig ze er soms van wordt dat ze single is en geen kinderen heeft, terwijl iedereen om haar heen wel huisje boompje beestje heeft. Ik ben dus erg benieuwd of zo'n wetenschappelijk experiment kans van slagen heeft.
Dat had ik dus ook het hele wetenschappelijke gebeuren erachter en de uitleg daarover vond ik wel fijn om te zien!
Ik kijk dit ook. Ben wel benieuwd hoe het gaat lopen. Ik snap alleen niet waarom ze gelijk moeten trouwen. Ze kunnen toch ook gewoon samenwonen of anders nep trouwen?
Is dit niet al een oude serie? Er staat me iets van bij met dat aan aan t shirts ruiken in potten en zo.
Ja dat was een soortgelijk programma op net 5. Het geheim van een goed huwlijk. Er waren 2 stellen die blind trouwden net als bij dit programma en 2 stellen die elkaar zelf hadden leren kennen. De 2 blinde huwlijken was niks geworden.
Ik kijk ook. Vond het wel opvallend dat zoveel mensen door wilden gaan met het experiment toen verteld werd dat er getrouwd moest worden (mits er een match was). Ik zou persoonlijk dan toch echt opstappen. Moet er niet aan denken om te trouwen met iemand die ik nog nooit heb gezien!
Nee idd.. vrij negatieve houding. Lijkt me zo gek te trouwen met iemand wiens naam je pas bij de geloften hoort . Bram en Patty vind ik een leuk stel. Ik zie wel toekomst in hun!
Dat hou ik even voor mezelf haha. En kennen is een groot woord hoor. Vroeger gingen we in dezelfde groepje mensen om. Maar tot ik haar op tv zag, heb ik al 15 jaar niet meer aan deze persoon gedacht. Maar destijds wel een jaar in dezelfde vriendengroep gezeten. Wel heel grappig