Het (volgens mij) eerste nieuwsbericht van het seizoen: Hondje achtergelaten in snikhete auto, politie tikt ruit in: 'Temperatuur was behoorlijk opgelopen' | Omroep Brabant weer een hondje achtergelaten in een auto. De baby's zullen binnenkort wel weer volgen. :x
Voor zulke mogen ze echt harde straffen geven. Zoals een uurtje zonder eten/drinken/airco in de auto , in de zon... Echt hoe kun je! Onze auto stond vandaag in de schaduw en het was al stikheet!
En ik maar denken (nét nog, echt waar) dat ik het iets positiefs vond dat ik nóg geen heteautoberichten had gelezen. Hoeveel zullen er nog volgen...
Echt, dat er nog steeds mensen zijn die dit verzinnen.. Ik bleef aan het eind van de middag even met de kinderen in de auto zitten, half in de schaduw en met alle ramen tegen elkaar open, terwijl m'n man even snel de supermarkt in rende voor een brood.. Binnen no time liep de temperatuur op en het voelde écht al heel snel heel naar. Ik snap echt niet dat mensen denken dat je je kind (of dier) wel even kunt laten zitten, omdat je toch 'zo terug bent'..
Ach ach ach wanneer leren die hersenloze sukkels het nou eens! Word hier zo verdrietig van he. Hoe ongelofelijk stom moet je zijn als je na ieder jaar vele mediaberichten, waarschuwingen enz nog zo dom bent om dit te doen?? Of je geeft gewoon niks om je dier :x
Ik snap niet dat mensen zo achterlijk kunnen zijn. Volgens mij heb ik al eerder wat gelezen over honden op de parkeerplaats bij de efteling. Hoe gestoord ben je dan, zoek een oppas, laat het beestje thuis of regel desnoods een pension. En ik vind ook dat er strengere straffen moeten komen. Mensen krijgen een waarschuwing voor het in de auto laten van hun kind of huisdier maar in mijn ogen is het gewoon poging tot moord. Als ik 1 minuut in de auto zit in de zon met ramen dicht leg ik al bijna het loodje.