Maar eerlijk gezegd snap ik het wel hoor van die aantrekkingskracht... ik bedoel als ik mn vriend niet knap had gevonden dan was ik nooit voor hem gevallen. En nou is de definitie 'knap' natuurlijk voor iedereen anders, maar als je je niet aangetrokken voelt tot iemand dan loopt dat sowieso stuk. Ik zou me alleen niet zo afstandelijk opgesteld hebben. Ik snap dat de wetenschappers daar wat minder naar wilden kijken maar ik zou zelf bij het 2e seizoen toch ook kijken wat iedereen voor uiterlijke kenmerken heeft ingevuld. We kunnen allemaal schijnheilig roepen dat uiterlijk niet telt maar dat is imo gewoon bullshit.
Nou ik ook hoor, je moet iemand toch aantrekkelijk vinden! Iemand hoeft niet knap te zijn, maar wel aantrekkelijk.
De gemaakte lach viel me al snel op. Ik vond haar de laatste aflevering op sommige momenten eindelijk niet meer gemaakt. Maar goed volgende keer hebben ze nog een 4e expert nodig. Klinkt misschien raar, maar ik vraag me af hoeveel een wetenschappelijke outsider over geur zou kunnen weten. Als daar op te matchen zou zijn denk ik dat de kansen al een stukje stijgen.
Het is een bepaalde chemie en ook wel een beetje een spel als je elkaar leert kennen.. Hier is dat spel er ook helemaal niet. Als ik aan de ontmoeting met mijn man terug denk was dat echt een heel leuk spel van zeker 2 weken in de vakantie periode. We waren jong ( 19) en hadden ook echt alleen elkaar om over na te denken...geen verplichtingen et cetera... elkaar aftasten en zo...
Eens!! Ik was ook 19 toen ik mijn vriend leerde kennen en wij hadden toen ook weinig verplichtingen. Maar ik geloof echt heilig dat je iemand toch ècht aantrekkelijk moet vinden. Anders vindt dat spel niet eens plaats. En idd knap is iets anders dan aantrekkelijk. Het moet een bepaalde chemie zijn. Maar er spelen, zeker als mensen al ouder zijn, ook zoveel andere dingen mee. Als je nog jong bent is alles nog veel onbezorgder. De meeste stellen hadden duidelijk behoorlijk wat bagage.
Ik ben het niet zo eens met die aantrekkingskracht. Ik heb het zelf ook gehad dat ik later pas op een jongen viel, nadat ik hem beter kende.
Ik moet iemand echt wel knap vinden... Ik vind mijn man echt een mooie man anders was kreeg ik geen kriebels denk ik. Maar alleen mooi zijn is ook niet genoeg...het moet verder ook echt klikken...humor...instelling...hoe je in het leven staat... Totaal plaatje.
Eens hoor Bosi! Ik moet n man ook echt knap vinden. Vond mijn vriend dus ook echt wel knap en nu alleen nog maar meer😍😍😍 Daarnaast hou ik van zijn humor, zijn werk ethic, zijn lieve karakter etc. Maar nee ik weet van mezelf dat hoe lief iemand ook is, als t uiterlijk niks is dan word ik niet verliefd.
Nee dat heb ik echt helemaal niet. Wat voor mij iemand aantrekkelijk maakt heeft eigenlijk vrij weinig ,et uiterlijk te maken. (ok, verzorgd/hygiene is wel fijn) maar klein/groot/dik/dun/lang/kort.. maakt me eigenlijk niets uit. Ik heb ook vriendjes en vriendinnetjes gehad die helemaal niet "standaard knap" waren maar die vond ik wel heel aantrekkelijk. Door hun houding, manier van bewegen, lach, blik, intelligentie/humor etc. Dan vind ik iemand in de eerste instantie gewoon.. gewoon, maar ineens kan het door iets dat me dan aan die persoon opvalt zomaar inslaan bij mij. En dan kan ik ook verschrikkelijk verliefd worden.
Leuk hoe iedereen dat anders ziet en ervaard Maar wat voor de 1 knap is, is dat voor de ander niet. Ik vind mijn vriend heel knap, maar iemand anders kan hem wel spuug lelijk vinden hahaha Mijn vriend vind mij ook heel knap maar dat betekend niet dat elke man dat vind hahaha (gelukkig). Het is voor mij gewoon een combinatie van alle dingen die ik opgenoemd heb denk ik.
Daarom is dit (programma) denk ik ook een lastig concept. Inderdaad werkt het bij iedereen anders en ik vraag me af of je "gevoel" vantevoren uberhaupt kunt voorspellen. Er zitten zo veel variabelen in dat ik me niet kan voorstellen dat er een bepaalde blauwdruk is voor liefde/verliefdheid. Ookal roept "de wetenschap' dat heel hard, volgens mij is de mensheid en z'n kennis nog laaaaaaaaang niet klaar om dat ECHT wetenschappelijk te onderzoeken
Klopt maar dat zeiden ze ook, dat er ook factoren zijn waar ze geen invloed op hebben. Ach 1 op 4 is toch best goed
http://www.omroepbrabant.nl/?news/2476891493/Kandidaten+Married+At+First+Sight+balen+van+RTL-programma+Geen+waarheidsgetrouw+beeld+neergezet.aspx
Nou je weet dat er plak en knip werk is op tv maar dit is wel heel erg😱😱😱. Peter vd Vorst vind ik sowieso nogal nep. Alles voor de kijkcijfers. Ik denk wel dat mensen zijn zoals ze zijn, maar als je geprovoceerd wordt komen er natuurlijk mindere kanten naar boven en dat is natuurlijk leuke tv...
Ja je kon wel duidelijk zien dat het er niet gezellig was. Beetje lomp dat ze 2 mensen koppelen en het dan gaan saboteren voor hun. Als je net een date hebt gehad waar het wel bij klikt hoef je toch ook niet uit te gaan leggen dat je niet vanaf minuut 1 op iemand wil gaan duiken... Wat roken, kinderen etc betreft vraag ik me af op welk punt je daar niet kritisch over moet gaan zijn. Als het wel echt had geklikt doet dat er misschien ook minder toe. Je bent niet voor altijd 20. Die Peter hangt bij elkaar vd botox.
Beetje raar dat Bram van te voren niet wist dat er getrouwd moest worden..... Voor wat voor programma geef je je dan op?