Married at first sight

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door wachtend, 5 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Een datingprogramma gebaseerd op de wetenschap. Over het trouwen werd pas later gesproken.

2. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Het werd wel verteld, voordat het experiment begon. Op dat moment kon je er nog voor kiezen om te stoppen, veel mensen zijn niet door gegaan. Ze zijn gaan matchen met de mensen die verder wilden, ze wisten toen al dat er getrouwd ging worden.

Het stuk dat aan de kandidaten werd verteld dat ze gingen trouwen, is in de eerste aflevering te zien geweest. Tenzij het allemaal in een andere volgorde geknipt en geplakt is en ze eerst gematcht hebben en toen de mededeling hebben gedaan. Maar dat lijkt mij niet, aangezien het nogal veel werk was om stellen bij elkaar te zoeken.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik bepaalde kandidaten nogal zuur vind. Sommigen nemen zelf geen enkele verantwoordelijkheid voor hun gedrag en hoge eisen, en of ze het wel of geen kans gegeven hebben. Boos op de wetenschappers, omdat iemand volgens hen totaal niet bij hen paste. Terwijl ze het in mijn ogen geen enkele kans gegeven hebben en meteen al de andere kant uit gingen.

Ik vind het niet vreemd dat sommige kandidaten al zo lang single zijn. Sommigen zijn heel erg kortzichtig. Misschien zijn ze zo geworden door eerdere ervaringen, maar je zult je toch een beetje open moeten stellen. Geef het een kans, dan heb je het in ieder geval geprobeerd. Als het niet lukt, ga dan niet iedereen om je heen de schuld geven, maar kijk ook eens kritisch naar jezelf.

Ik ben wel benieuwd naar het volgende seizoen!

3. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    Dat is wat ik zeg: zelfreflectie hebben de meeste mensen niet!

4. Alf

Alf Niet meer actief

Patty lijkt op Dionne de Graaf! :D

5. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.673
    515
    113
    Is er weer Een aflevering????

6. Alf

Alf Niet meer actief

Nee, studio sport. Maar ik moest het even kwijt geloof ik :)

Deel Deze Pagina