Married at first sight

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door wachtend, 5 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ahava

Ahava Fanatiek lid

27 mei 2011
    1.138
    201
    63
    Ja, wat een leuk stel, ik hoop echt dat het wat wordt, zulke lieve mensen allebei!

2. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.120
    5.038
    113
    Vrouw
    Lijkt echt liefde op het eerste gezicht!

3. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Bram en Patty vind ik heel leuk! Denk ook dat het wel echt wat kan worden.
    En Nathalie haar houding is idd wat negatief. Snap ik ook niet hoor, je weet toch waar je aan begint?

4. Blaadje

Blaadje Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.748
    223
    63
    Wat een leuk stel die Bram en Patty! Dat kan volgens mij echt wel iets worden.
    Echt dezelfde instelling, echt leuk om te zien!

Nathalie en Yori, ik denk dat het niks wordt... vooral inderdaad omdat zij er zo negatief in staat. vooral als je ze gaat vergelijken met Bram en Patty.

5. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Ja inderdaad dat lijkt echt meant to be!! Super leuk samen! Dat eerste stel... Zij moet zich over haar foute keuzes qua type heen zetten maar er moet toch ergens wel een aantrekkingskracht zijn...

6. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Het tweede stel was echt super. Dat komt wel goed.

Dat eerste stel.... Tsja.... Misschien word het wat beter als Youri wat meer ontspant.

7. liefsvanmama

liefsvanmama Niet meer actief

Bram en patty! Wat een leuk stel! Leek wel alsof het liefde op het eerste gezicht was!
    Dat het kan, wist ik al, haha, ik had met mijn man ook liefde vanaf de eerste seconde. Maar nu keken ze zo leuk naar elkaar!
    Dit wordt wel wat!

Nathalie en yori: hij vindt haar wel leuk. Maar zij vindt hem niks. Ik denk dat hij niet 'knap' genoeg is voor haar. Volgens mij valt ze wel voor looks. En yori is misschien ook niet genoeg haantje of zo? Hij lijkt me wel bezig met zijn looks, maar ook wat stugger of meer gesloten?
    Zij is inderdaad wel negatief: ik wil nu al naar huis.... Tja, je weet als je elkaar ziet, dat het nog kan tegen vallen of nog moet komen. Je moet er voor open staan of niet mee doen aan dit experiment

8. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    Ik vind dit idee zooooooowwww erg, dat ik het prachtig vind om te kijken..
    De hele aflevering met een vriendin lopen appen wat we vinden.. Man zat boven op de werkkamer..

Het eerste stel wordt niks.. Daar zit geen klik..
    De tweede lijkt leuk! Zij was wel erg enthousiast.. Whaha.. Die kus.. Geweldig

9. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Ik vond Bram en Patty ook een leuk stel. Ze stapten er ook allebei heel positief in en ook hun familie was heel positief. Wat ik ook heel mooi vond is toen over haar vader werd verteld, hij meteen naar haar reageerde. Kwam heel warm over.

Nathalie vond ik erg negatief. Ik vond Yori ook niet alles, maar hij leek me leuk genoeg om echt een kans te geven. Maar dat vond ik zelf ook pas nadat ik wat meer over hem zag. Dus misschien groeit het bij haar ook nog wel.

Ik vond het best leuk om naar te kijken.

10. Rietje88

Ik denk dat wil het groeien tussen Yori en Nathalie. Yori te veel zal moeten veranderen en kans heeft zichzelf kwijt te raken.

11. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Ja dat denk ik ook. Al vind ik Yori ook niet zo verschrikkelijk. Zij had natuurlijk wat anders gehoopt maar het had echt erger gekund.

12. mutsie79

mutsie79 Fanatiek lid

6 sep 2007
    2.567
    221
    63
    Yori is denk best een aardige vent, alleen hoe hij daar stond....zo onzeker en jongensachtig......dat was geen ''vent''. Daar zou ik ook even doorheen moeten prikken, hoop dat zij dat ook doet, want het lijkt me een hele leuke lieve jongen.

Met patty en bram zit het wel goed denk ik:).

13. Sun01

Sun01 Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.029
    227
    63
    Ik ben bang dat Yori niet genoeg mans is voor haar..
    Niet knap genoeg

14. nijna

nijna Fanatiek lid

25 nov 2015
    1.365
    85
    48
    Yori is toch prima. Zij zelf ook niet extra knap, gewoon normaal.

Doet mij een beetje denken aan Richard en Rianne uit het geheim van een goed huwelijk. Hij vond haar ook leuk en zij moest echt haar best doen. Is ook niks geworden.

Andere stel spatte er meteen vanaf. Leek of ze elkaar al langer kenden. Heel lief om te zien, ben benieuwd of dat genoeg is.

15. Caithy

Caithy Fanatiek lid

8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113

Dat vind ik niet zo hoor. Ik denk dat de zenuwen hem parten speelden, want in de andere voorstukjes was hij heel anders!

16. Rietje88

Ja idd. Nu zag hij eruit alsof hij getrouwd was met een piranha XD

17. Toetje77

Toetje77 Bekend lid

29 feb 2008
    800
    12
    18
    NB
    Pas 1 aflevering gezien, ik vind het wel grappig. Ik zou het nooit doen, maar ik ben wel benieuwd hoe de stellen het ervaren. Vanavond weer kijken (opgenomen).

18. Elmo

Elmo Niet meer actief

Als ik jonger was geweest was ik wel benieuwd geweest wie bij mij zou passen. Grappig programma.

19. Elmo

Elmo Niet meer actief

Vraag mij af echt getrouwd? ? Trouwens zo ja dan zeker wel onder huwelijkse voorwaarden haha.

20. Sun01

Sun01 Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.029
    227
    63
    Hoe zit dat dan met als ze gaan scheiden en alimentatie?
    Of is dat een stomme vraaf

Deel Deze Pagina