Bram en Patty vind ik heel leuk! Denk ook dat het wel echt wat kan worden. En Nathalie haar houding is idd wat negatief. Snap ik ook niet hoor, je weet toch waar je aan begint?
Wat een leuk stel die Bram en Patty! Dat kan volgens mij echt wel iets worden. Echt dezelfde instelling, echt leuk om te zien! Nathalie en Yori, ik denk dat het niks wordt... vooral inderdaad omdat zij er zo negatief in staat. vooral als je ze gaat vergelijken met Bram en Patty.
Ja inderdaad dat lijkt echt meant to be!! Super leuk samen! Dat eerste stel... Zij moet zich over haar foute keuzes qua type heen zetten maar er moet toch ergens wel een aantrekkingskracht zijn...
Het tweede stel was echt super. Dat komt wel goed. Dat eerste stel.... Tsja.... Misschien word het wat beter als Youri wat meer ontspant.
Bram en patty! Wat een leuk stel! Leek wel alsof het liefde op het eerste gezicht was! Dat het kan, wist ik al, haha, ik had met mijn man ook liefde vanaf de eerste seconde. Maar nu keken ze zo leuk naar elkaar! Dit wordt wel wat! Nathalie en yori: hij vindt haar wel leuk. Maar zij vindt hem niks. Ik denk dat hij niet 'knap' genoeg is voor haar. Volgens mij valt ze wel voor looks. En yori is misschien ook niet genoeg haantje of zo? Hij lijkt me wel bezig met zijn looks, maar ook wat stugger of meer gesloten? Zij is inderdaad wel negatief: ik wil nu al naar huis.... Tja, je weet als je elkaar ziet, dat het nog kan tegen vallen of nog moet komen. Je moet er voor open staan of niet mee doen aan dit experiment
Ik vind dit idee zooooooowwww erg, dat ik het prachtig vind om te kijken.. De hele aflevering met een vriendin lopen appen wat we vinden.. Man zat boven op de werkkamer.. Het eerste stel wordt niks.. Daar zit geen klik.. De tweede lijkt leuk! Zij was wel erg enthousiast.. Whaha.. Die kus.. Geweldig
Ik vond Bram en Patty ook een leuk stel. Ze stapten er ook allebei heel positief in en ook hun familie was heel positief. Wat ik ook heel mooi vond is toen over haar vader werd verteld, hij meteen naar haar reageerde. Kwam heel warm over. Nathalie vond ik erg negatief. Ik vond Yori ook niet alles, maar hij leek me leuk genoeg om echt een kans te geven. Maar dat vond ik zelf ook pas nadat ik wat meer over hem zag. Dus misschien groeit het bij haar ook nog wel. Ik vond het best leuk om naar te kijken.
Ik denk dat wil het groeien tussen Yori en Nathalie. Yori te veel zal moeten veranderen en kans heeft zichzelf kwijt te raken.
Ja dat denk ik ook. Al vind ik Yori ook niet zo verschrikkelijk. Zij had natuurlijk wat anders gehoopt maar het had echt erger gekund.
Yori is denk best een aardige vent, alleen hoe hij daar stond....zo onzeker en jongensachtig......dat was geen ''vent''. Daar zou ik ook even doorheen moeten prikken, hoop dat zij dat ook doet, want het lijkt me een hele leuke lieve jongen. Met patty en bram zit het wel goed denk ik.
Yori is toch prima. Zij zelf ook niet extra knap, gewoon normaal. Doet mij een beetje denken aan Richard en Rianne uit het geheim van een goed huwelijk. Hij vond haar ook leuk en zij moest echt haar best doen. Is ook niks geworden. Andere stel spatte er meteen vanaf. Leek of ze elkaar al langer kenden. Heel lief om te zien, ben benieuwd of dat genoeg is.
Dat vind ik niet zo hoor. Ik denk dat de zenuwen hem parten speelden, want in de andere voorstukjes was hij heel anders!
Pas 1 aflevering gezien, ik vind het wel grappig. Ik zou het nooit doen, maar ik ben wel benieuwd hoe de stellen het ervaren. Vanavond weer kijken (opgenomen).