Zowel Nathalie als Chantal voelen zich niet aangetrokken tot de man.. maar ze gaan er beide zo anders mee om!
Ja maar Nathalie heeft er nooit open voor gestaan. Zij dacht gewoon: handig, de prins wordt voor mij uitgezocht en ik hoef alleen maar verliefd te worden. De rest is geregeld. Volgens mij heeft ze er niet bij stil gestaan, dat het misschien moet groeien of dat ze er zelf ook wat voor moet doen? Ze doet zelf aan haantjes gedrag, met het sporten. En als hij dan niet zo snel is als haar, valt het tegen. En bierbuikje? Kom op! Hij heeft een prima gebouwd lijf, maar misschien wil zij meer een bodybuilder. Ik zou ook niet zo op hem vallen, is niet mijn type. Maar zij wil alles bij hem neerleggen. Hij staat wel open voor haar commentaar. Dat vind ik wel knap. Dat ie niet meteen weg rent / in de aanval gaat / ontkent. Wat toch een hoop mensen zouden kunnen doen. Patty en Bram, ik vind het een leuk stel. Leuk dat ze het zelf ook voelen als 'een stevige verkering'. Is toch een fijne start. Al wil dat natuurlijk niet zeggen dat het dan slaagt, maar dit is wel een leuk begin. Chantal lijkt me heel gezellig en is heel eerlijk. Sander is gewoon gekwetst... Linda en Erik: ja leuk stel. Ze kunnen met elkaar lachen. Ik vraag me af of het een probleem gaat zijn dat zij misschien in eerste instantie niet helemaal zijn type zou zijn...? Ik hoop dat de vlinders komen en blijven
Arghh het word alleen maar erger! Wat een verschrikkelijk mens! Tijdens je huwelijksreis een flirt met een ander!
Zit hier met mijn oren te klapperen bij het voorstukje van volgende week.. gewoon een flirt gehad tijdens de huwelijksreis.
Eens. Ze heeft het nooit een kans gegeven. Hij spontane jongen. Helaas kon hij niet meteen door het verrotte karakter heen kijken.
Ik vond hem de eerste keer wel vreemder dan nu. Hij is nu wat meer zichzelf volgens mij. In het begin deed ie onnatuurlijk zijn best
Ik denk wel dat ze dat zo is, maar volgens mij lijkt het ook meer met de camera er op. Dan ben je misschien niet helemaal jezelf?
😯 dat afscheid op Schiphol! Ook al klikt het niet, je kan toch een beetje respect voor elkaar opbrengen! En een flirt tijdens je huwelijksreis! 😵 Zou ze daarom die kamer voor zichzelf hebben gemoeten 😁
Ohhh wat is die Nathalie een trut. Op Twitter wordt ze helemaal neergehaald. Ok, tuurlijk kan het zo zijn dat het niet klikt. Maar voor die paar dagen kun je dan toch gewoon het als vrienden gezellig hebben? Alles is de schuld van Yori en zij is zogenaamd perfect. Bah, naar mens. Patty en Bram zie ik wel goed komen alhoewel Patty soms wel een beetje overheersend lijkt. Chantal en dinges (oudere stel) vond ik erg ongemakkelijk deze aflevering. Denk niet dat dat gaat werken. Linda en dinges, ik weet niet. Ik vind haar heel grappig en open, maar of het bij hem past....weet niet of ze echt een stelletje gaan worden.
Ik denk dat alleen Patty en Bram misschien gaat werken. Alleen loopt zij wel erg hard van stapel dus ik vraag me af of dat leuk blijft. Yori en Nathalie was vanaf het eerste moment al niks. Dat oudere stel vond ik wel leuk samen maar zij vind hem niet leuk dus dat zal ook niks worden. En die andere 2.. Het zou kunnen maar ik twijfel of hij haar leuk blijft vinden. Ik denk dat het concept gewoon niet werkt. Van het ene op het andere moment zit je op elkaars lip. Normaal gaat het allemaal geleidelijk en ik denk dat het daardoor gewoon te snel en te veel is. Maar goed we gaan het zien de komende afleveringen.
Denk dat het toch niet zo goed werkt Pff die Nathalie word er niet goed van iemand moet is een spiegel voor houden wat een achterbaks verwaande trut
Haha, zegt toch ook niks, mijn man is ouder dan hem, ik ben ouder dan haar en we hebben een baby... Ok, mijn biologische klok draaide ook wel overuren met dat harde getik, maar goed....