Brrrr wat een vervelende aflevering. Krijg er plaatsvervangende schaamte van, wat ongemakkelijk allemaal. Die oudere man vind ik irritant, zo onduidelijk en emotioneel. Natalie is een bitch maar dat was al ff duidelijk. Patty zou ik zelf ook te overheersend vinden, relax mens.
Nee hoor dames, ik maak maar een grapje. Ik ben ook een oud besje. (Afgaande op hoe ik 's morgens uit bed stap.. stijf, krakend en knappend aan alle kanten. )
Kwam dit bericht tegen op facebook (van Nathalie): DELEN DELEN !! Na de 5de aflevering van het Programma waar ik zelf in zit te hebben gezien vind ik het niet leuk meer om naar te kijken...ik word neergezet als een bitch, golddigger, verwende princes , beïnvloedbaar door familie en iemand met zoveel eisen dat geen vent er aan tipt.. hoe dit kan?? Goed plakken knippen en de negatieve dingen , maar naar voren brengen .. - golddiger :zoek geen man met geld, verdien ze zelf. - bitch: kan ik soms zijn als iemand ook zo is tegen mij . - beïnvloedbaar : ik heb een sterke eigen mening en vraag alleen advies als ik twijfel . - eisen: ik heb geen lijstje met eisen, maar je moet je aangetrokken voelen tot iemand anders kan je met iedere man wel wat beginnen . Ik ben liever eerlijk en gehaat dan, Achterbaks en geliefd !!
Whahahaha met dat berichtje komt ze echt geloofwaardig over, vooral dat DELEN DELEN DELEN!!! Ik vind haar gewoon niet aardig (en dan druk ik me zachtjes uit) natuurlijk word er geknipt en geplakt (duh)...
Tja ze maakt het niet makkelijker voor zichzelf zo. En hoe meer je hierop in speelt hoe erger het word. En wellicht vind ze het ook wel "fijn" nu even een "bekende Nederlander" te zijn
ik vind nathalie ook niet leuk.. vanaf dat ze jori voor het eerst zag heeft ze hem meteen al geen kans gegeven. natuurlijk moet je elkaar even leren kennen en zo maar ik vond dat je meteen al aan haar zag dat ze dacht oh maar hem hoef ik niet
Let wel, we hebben het over een RTL programma waarbij wel degelijk geknipt en geplakt wordt. Nathalie vind ik zo voor de camera ook niet leuk, Yori net zo min. Ik zou me rot ergeren aan het geklik e.d. Ook is het zo dat ze hoogstwaarschijnlijk een contract ondertekend hebben, waardoor ze vroegtijdig niet mogen afhaken. Logisch, anders komen er geen afleveringen. Maar wanneer dit niet het geval was, vermoed ik dat Nathalie heus eerder opgestapt zou zijn.
Denk als vroegtijdig afhaken mogelijke geweest zou zijn Nathalie niet eens ja gezegd zou hebben. Zag op google dat Yori ook ooit mee heeft gedaan aan het rtlprogramma take me out. Interview met Yori waarin hij zegt oordeel niet te snel. Maar lijkt mij niet dat Nathalie hem ineens gewelsig vind/ Cookies op AD.nl
Nathalie BP Zag ook nog dit bericht: Delen ! En voor de haters(in het algemeen)..heb zelf geen reactie gelezen zijn jullie niet waard , maar van horen zeggen... Heel makkelijk en stoer hoor om via socialmedia dingen te zeggen , maar in het echte leven zijn jullie vast de grootste zieligste figuren die hun muil niet open te durven trekken ..denk ook dat je dan lekker op z'n Rotterdams gezegd een paar rammen op je muil zal krijgen.. Ze maakt zichzelf er niet geliefder op zo.
Zal die gozer even blij zijn dat het huwelijk nu al zo snel gestrand is. Je zal daar maar kinderen mee krijgen, lekker voorbeeld Het bevestigd voor mij wel een hoop...
Nathalie, die laat zich voor de 2e keer helemaal gaan. Overigens heb ik me echt geërgerd aan die wat oudere man over dat gevoelsmens, niet kunnen communiceren en al helemaal reageren als een geslagen hondje omdat ze hem fysiek afwees. Heel eng allemaal, ik snap wel dat die nog over is. Behoorlijk manipulatief mannetje