De hele situatie was niet eens een mug. Ik vond het gewoon knap, ik snapte met de beste wil van de wereld niet waar ze zich nou precies druk over maakte. Als iemand die ik amper ken zo tegen me tekeer zou gaan dan was ik heeeeel snel klaar geweest.
arghhhh mjn dochter kwam binnenlopen omdat ze niet kon slapen. Nou heb ik niet meegekregen of de mannen gaan scheiden of getrouwd blijven.. denk het eerste trouwens.. maar wie weet word ik verrast...
Die renate... Wat een *** zeg. Ik zeg het niet snel, maar zij heeft er echt geen moeite voor gedaan. Bah. De mannen vind ik wel echt jammer!
Dat laten ze in deze aflevering nog niet zien. Dat is pas volgende week. Wat was het 'probleem' nu bij Renate? Kwam hij te vroeg de kamer op? Ze ging me daar uit haar stekker. Niet normaal!!!
Ja daarom vraagt ze er ook naar Ja, ik snapte het ook niet eigenlijk. Volgende mij kwam hij inderdaad de kamer op terwijl ze nog bezig was.
Zonde van die mannen! Met een iets betere hulp qua communicatie had dat dus nog best iets kunnen worden. Ik vind ook dat ze beter moeten uitleggen waarom ze de koppels hebben gematched en wat de valkuilen zijn. Dan gaan ze iets minder blanco met elkaar op reis.
Zouden ze zoeits niet achter de schermen doen? Vind sowieso dat ze er veel sneller door heen gaan dan vorig jaar.. Jeetje die Renate die laat haar flink kennen..
Dank je! Was ook nog even gaan speuren Google.. Vond die blonde (ben zo slecht in namen) ook wel wat verwend over komen als ik eerlijk ben.. Die Renate (zo heet mrs IJsland toch) ai ai ai.. die heeft wel haar op haar tanden zeg! En die meid met paniekaanvallen.. volgens mij moet die eerst stabiel worden. Ze wil zo graag .. eigenlijk te graag... daar zou ik als partner paniekaanvallen van krijgen.. en beste ook.