kortom, wat maakt het uit dat iedereen nu weet dat dat stel van vorige week elkaar het jawoord hebben gegeven en 's nachts sex gehad hebben.....
Ik vind het tot nu toe wel leukere stellen dan vorig jaar. Ik denk niet dat het allemaal wat wordt, maar ze zijn iig positief.
Nou dat vind ik van renate dan weer niet. Lijkt wel of ze echt niet wil. Doe toch niet zo flauw met dat bed. Je hoeft toch geen seks te hebben. Ze is zo bezig met hem oo afstand te houden! Hoe moeten ze dan dichter bij elkaar komen?
Ik heb het nu ook 2 keer gezien, vind die Renate ook helemaal niets... terwijl hij me best een lieve man lijkt.
Ik heb al wat gelezen op internet van dames die verder gekeken hebben op Videoland. Kwam er bij toeval uit, jammer nu weet ik van sommige al hoe het afloopt.
Ik ben stiekem wel benieuwd Denk dat het homo koppel en die Renate en (geen idee hoe hij heet, Johan?) het niet gaan overleven...maar ergens denk ik dat het bij alle 4 geen stand houdt.
Renate geeft duidelijk haar grenzen, niks mis mee. Ze wil niet te hard van stapel lopen en elkaar rustig leren kennen. Prima, dat ze zich niet anders voordoet omdat er camera's op haar gericht zijn. Kletskoek, ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het afloopt. Zou je een linkje willen plaatsen?
Spoiler Op Facebook schreven de dames die vooruit hebben gekeken dat het homostel en Renate en haar bloemist, ben even zijn naam kwijt, gaan scheiden. Chantal en Nikolai zijn nog steeds bij elkaar. Heel vreemd heb ik niks gelezen over het koppel met de militair