Nou ik zou al sowieso afknappen op iemand die jonger is dan ik ben en nog thuis woont. Buiten dat zou hij mijn type niet zijn. Redenen genoeg te bedenken waarom het geen succes zou worden.
Maar je kunt toch niet oordelen als je de beste man niet kent? Wij hebben hem hooguit een half uur in totaal op tv gezien. Wellicht ontstaat de klik op een later moment wel.
Nogmaals, ik zeg dat ik denk dat het niks wordt en dat ze te verschillend zijn. Dat is mijn gedachte op basis van wat ik heb gezien. Ik haakte in op de post van zonnestralen.
Na een lading schurken kan een type zoals deze gozer ook wel fijn zijn. Maar hij zal wel moeten laten zien dat hij wat in huis heeft en vooral doet wat hij wel kan. Zij zit denk ik niet te wachten op een tweede kind i.p.v. partner.
Ik heb gekeken. Ik weet het niet zo goed. Het 2e stel leek meteen heel leuk. Maar twijfel of het ook leuk blijft... Ben benieuwd hoe het verder gaat
Ik vind het 2e koppel zo leuk, ze reageerden zo lief op elkaar Hopelijk blijft dat zo als ze elkaar beter leren kennen, haha.
Ik heb inmiddels ook gekeken. Ik heb een beetje hetzelfde als jij. Op het eerste gezicht een leuk stel, past ook goed bij elkaar denk ik. Maar ik denk dat zij uiteindelijk over hem heen gaat lopen of zich niet genoeg voor hem open stelt. Sowieso heb ik bij beide stellen tot nu toe het idee dat de man veel enthousiaster is over de match van de vrouw.
Ik heb het idee dat Yordi het wel ziet zitten maar Eliza niet, al wil ze dat nog niet toegeven. Christel en Marcel een leuk koppel zo op het eerste gezicht.. ben benieuwd hoe het verder gaat. Patrick en Bas zijn denk ik ook wel leuk samen!
Christel en Marcel gaan uit elkaar denk ik nav laatste aflevering die ik zag (videoland) Yordi en eliza geef ik nog een kans als zij ontdooit. Patrick en bas nog geen mening nu
@toch3 De meesten kijken niet via Videoland, zou je misschien geen spoilers willen plaatsen? Beetje sneu als de rest nog maar bij aflevering drie is...
Dat denk ik ook, ze lijkt me niet zo'n leuke vrouw om een relatie mee te hebben. Tussen Elisa en Yordi wordt het sowieso niks. Ben benieuwd naar de rest.
Ik vond het lachen tijdens de huwelijksvoltrekking wat ongemakkelijk, toen de ambtenaar vertelde over het mennen en het technisch Lego van Marcel. Ik weet niet of het nerveuziteit was dat ze weg lachte, maar ik vond het niet gepast.
Stijn en Nuria uit een Belgische blind getrouwd leken ook niet echt een match. Ze hebben het wel gered en hebben onlangs een zoontje gekregen.