Ik vind Christel echt een vreselijk type. Ze zit die man helemaal op te hitsen. En dan straks wijst ze hem keihard af verwacht ik. Elisa snapte ik wel met die muziek. Ik zou er ook iets over zeggen. Blehh. Ze komt idd wat koud over maar kan me ook zo voorstellen dat ze gereserveerd is omdat ze zich niet zo op haar gemak voelt.
Ik vind het echt zielig voor marcel. Ze doet alsof het zo leuk vind, maar ondertussen huilt ze vanwege het accent..
Wel fijn dat de huwlijken na vandaag voorbij zijn. Ben namelijk benieuwd hoe het allemaal verder zal gaan.
Die Christel is wel een tut zeg: ‘Ik lust alles, maar niet alles’.... Volgens mij gaat zij als een stressbal door het leven. Die Ron, ik kan er niet aan wennen. Zijn manier van praten icm zijn ogen, brrr.
Ik heb niet elke week gekeken en deze week toevallig wel. En ik had precies hetzelfde!! Werd er beetje ongemakkelijk van!
Toch lijkt de vrouw waar hij mee trouwt er niet echt van onder de indruk te zijn? Dat zou top zijn natuurlijk!
Absoluut hoop wel dat ie wat minder 'spastisch' gaat doen. Dat overdreven gelach enzo. Maar zullen wel zenuwen zijn
Leuk dat Elisa op haar gemak is en zichzelf nu meer laat zien. Het klikt in ieder geval wel tussen die twee. Ik heb moeite om naar Christel te kijken, ze zoekt de perfecte man, maar niemand is zo leuk als zij (dit gevoel krijg ik bij haar). Ik vind de keuze voor huwelijksreis wel slecht, ik denk dat je elkaar beter leert kennen ontspannen in de zon, dan dik aangekleed en verkleumd in de sneeuw. Maar de kou past misschien bij haar . De twee mannen zijn geweldig leuk samen, ik hoop dat het iets wordt. Het laatste koppel vind ik niks, hij is zo vrouwelijk en zij tuttig .
Ik zou het geweldig vinden naar de sneeuw in Noorwegen! Hou wel van de zon maar niet van een zon/strandvakantie, net als mijn man. Denk dat ze dat regelen nav de voorrondes en wat de deelnemers zelf aangeven wat ze leuk vinden.
Dat zou inderdaad kunnen. Dan zal Marcel er waarschijnlijk van houden, zij gaf aan dat het tegenviel.
Op Noorwegen reageerde ze dacht ik nog wel enthousiast maar ze speelt aardig toneel natuurlijk. Hij is wel erg voortvarend maar ze geeft ook wel de verkeerde signalen af. Ook overal commentaar op hebben, nee...ik vind 'r niet de meest sympathieke bruid. Elisa wordt daarentegen steeds sympathieker, leuk. Ron en Tamara zijn ook niet helemaal mijn types maar wie weet wel voor elkaar. De twee mannen gaan héél voortvarend van start, leukleukleuk
Oh die Ron, ik ben er gewoon van overtuigd dat hij homo is maar dit zelf nog niet door heeft. Hier wordt je als vrouw zijnde toch niet wild van?! Ik vond Elisa gisteren leuker en meer ontspannen, ik hoop dat de klik sterk genoeg is. De twee heren, leuk! Hopelijk blijft dat gevoel en blijven ze bij elkaar. En tja Marcel en Kristel, wat een ongelofelijke zeurkous is zij! Geen fijne vrouw.
Christel en Marcel wonen 300 km of zo uit elkaar. Dat houdt echt geen stand als je niet voor 200% overtuigd bent. De mannen zijn erg leuk samen. Zou leuk zijn als dat zo blijft! Tamara en Ron heb ik geen idee nog van en Elisa en Yordi(?) blijken het gezelliger te krijgen maar of dat iets meer kan worden als vriendschap weet ik nog niet.