Ja.. Geen wonder dat ze nog vrijgezel was. Ik vind het zo leuk om Eliza te zien ontdooien. Je ziet nu ook echt de klik tussen haar en Yordi.
De volgende keer maar een tandarts toevoegen aan hun team. Ik zie her en der wat kiespijn. -Elisa en Yordi vin dik vanaf het begin wel leuk. Zou wel wat kunnen worden. -Christel en Marcel... Geen mening over. -De mannen, snelle vonken. Maar zou het ook niet snel doven. -Ron en Tamara, ook al hij vriendelijk overkomt lijkt het mij niet echt iets voor haar.
Ik krijg echt jeuk van Ron. Hij is 31en praat als een 50 jarige. Als hij gaaf zegt krijg ik hetzelfde gevoel als wanneer mn moeder dat doet Heb het idee dat Tamara zichzelf heel hard aan het overtuigen is om het echt een kans te geven.
Tijden het fietsen door Athene, viel het me ineens op dat Ron elke zin 2x uitspreekt. Eerst hard met een wat hogere stem en daarna wat zachter met een lagere stem. Echt heel raar is dat.
Terwijl ze zelf al weet dat het niks is. Best sneu eigenlijk dat vele zo iets vinden van Ron, hij zal best vriendelijk zijn maar hij is echt een beetje vreemd. Het homostel, leuk maar denk dat ze snel op elkaar uitgekeken zijn. Het gaat te snel allemaal.
Tja Ron is voor mij echt een gevalletje: ik zie er iets aan. Het zal een lieverd zijn, absoluut. Maar ik zou er ook niet mee kunnen samenleven
Oh echt? Dat kan best kloppen want ik kijk op mijn laptop. Gelukkig geen spoiler Moet je volgende week ff op Ron letten als ze gaan fietsen
Ben ik trouwens de enige die verbaasd is dat Marcel pas 39 is? Ik had 'm echt (richting de) 50 geschat.
Ja blijkbaar. Ik was gisteren de aflevering van afgelopen dinsdag terug aan het kijken en toen zag ik het ineens staan. Ik had nog speciaal teruggespoeld om te kijken of ik het niet verkeerd zag
Ik wist wel dat hij pas 39 is, doordat de wetenschappers toen twijfelde of het leeftijdsverschil niet te groot was.. maar je zou hem idd ouder schatten.
Serieus mijn man wordt 38 en als zij van dezelfde leeftijdscategorie zijn Dacht ook dat hij tegen de 50 liep..
Haha, ja daarom was ik ook zo verbaasd. Mijn man is 43, dus zelfs nog ouder dan Marcel . Mijn man wordt altijd al ouder geschat dan dat hij is, maar hij ziet er alsnog jonger uit dan Marcel.
Laatste aflevering alweer (via videoland). Ben heel benieuwd. Zal niks zeggen hier, alleen of mijn verwachtingen klopten