Vopr degenen die De Mol op Vier volgen. Ik vond het weer een ijzersterk begin, de Mol was al bezig voordat ze überhaupt op de bestemming waren. En onbekende mensen, die zoals altijd veel fanatieker zijn en beter samenwerken dan in de NL versie.
Echt mijn lievelingsprogramma! Fantastisch begin weer, leuke mensen, goede opdrachten. Vele malen beter dan de Nederlandse versie!
Wij moeten nog terugkijken, maar ik heb er al zin in. Echt mijn favoriete programma, nóg leuker dan WIDM.
Ik heb terug gekeken. Leuke groep mensen en gelijk weer toffe opdrachten! Jammer van de afvaller, ik vond hem wel leuk.
Ja, wij ook! Heel sympathiek en open. Sowieso vind ik de sfeer vaak beter dan in de NL versie. Alleen wordt er wel meer grove taal gebruikt
Wat leuk!! Ik kende de Belse variant nog niet, maar ik vond de eerste aflevering echt super goed! Morgenavond maar die van vandaag terugkijken
Ook aflevering twee vond ik erg leuk De groep vind ik leuker dan een groep BN-ers, het is veel gemoedelijker en 'normaler'. En ook de opdrachten vond ik erg leuk. Tot nu toe ben ik wel heel erg te spreken over dit programma