Married at first sight

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by Robijn89, Jan 4, 2020.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Cjms

Cjms Bekend lid

Dec 11, 2016
    891
    1,286
    93
    Is gewoon... heel bijzonder...

Shay25 and mum2be2 like this.
  2. siriel

siriel VIP lid

Nov 15, 2010
    5,123
    2,957
    113
    Female

Acht ze kan het prima hebben vind ik, ze heeft een mooi lichaam en volgens mij voelt ze zich er uiterst comfortabel in, daar gaat het om toch:thumup:

3. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

Dec 13, 2019
    13,028
    14,685
    113
    Female
    Nou, echt vreselijk. Zoiets trek je misschien aan voor een avondje bankhangen. Als je zeker weet dat er niemand komt!!!
    Maar op je huwelijksreis:|
    Ik vind haar sowieso heel onsympathiek over komen. Hele tijd op haar telefoon.
    Arme Henk, wat is die man teleurgesteld!

4. Shay25

Shay25 Fanatiek lid

Oct 16, 2018
    2,812
    2,501
    113
    Female
    Daar zijn de meningen over verdeeld. Ik vind het echt niet nodig om haar de hele tijd in string te zien en ook nog eens te kleine en zorg dan ook nog voor een bijpassende bikini!

Kletskoek likes this.
  5. siriel

siriel VIP lid

Nov 15, 2010
    5,123
    2,957
    113
    Female
    Serieus.. Ik kan me niet eens voor de geest halen of ze geen matchende bikini aan had, maar tegenwoordig worden die dingen sowieso gecombineerd en lijkt het wel of alles kan. Ik kan me werkelijk niet druk maken om het feit of die bikini wel of niet bij elkaar past. Naar mijn idee zat het broekje prima, is het mijn keus, Eh nee, al zou ook ik het prima kunnen dragen. Moet ze toch vooral lekker zelf weten of ze haar billen aan heel Nederland wil laten zien, ze zagen er in mijn ogen prima uit ;)
    Als zij zich comfortabel voelt zo, ze is op het strand, ze loopt niet in de stad te winkelen:D

Kramertje likes this.
  6. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

Dec 30, 2012
    4,804
    4,585
    113
    Vond er ook niks verkeerds aan ;)

siriel likes this.
  7. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

Dec 30, 2012
    4,804
    4,585
    113
    Arme Henk, heb zo met um te doen. De boze uil (gniffel gniffel) heeft veel meer oog voor andere mannen heb ik zo het idee. Met haar kapsalon!

Jeroen kan ik gewoon echt helemaal niks mee, vind hem net zo'n klein jongetje dat voor de eerste keer in love is. Thierry en Sanne vind ik echt zo leuk samen! Zelfde als José en Ferry... En ook Kimberly en Robin! Hoop zo dat het wat gaat worden, is hun allemaal zo gegund.

Roozjuh and Zxcvb like this.
  8. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

Jan 4, 2010
    3,916
    3,396
    113
    Female
    :roflmao::roflmao::roflmao:

9. Manana

Manana Fanatiek lid

May 3, 2017
    2,477
    1,420
    113
    Female
    Ik las vandaag dat Henk een nieuwe liefde heeft inmiddels. Het schijnt iemand te zijn die op de bruiloft aanwezig was :rolleyes: Hij verdient sowieso vele malen beter dan dat rare vogel

Raggy81, Kletskoek and Lill like this.
  10. Mooiezomer

Mooiezomer Fanatiek lid

Apr 22, 2017
    2,099
    941
    113
    Female
    Ik denk niet dat iedereen dit al wil lezen. Misschien kan je aan het beheer vragen of ze er een spoiler van willen maken.

11. Manana

Manana Fanatiek lid

May 3, 2017
    2,477
    1,420
    113
    Female
    Wordt al overal in de media besproken. Hij heeft zelfs een interview erover gegeven :roflmao: ik kan het beheer wel vragen, maar zie de nut er niet van in? Dus @Beheer beslis zelf maar :)

Suuster and Raggy81 like this.
  12. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Dan kun je beter niet meer online komen tot het helemaal afgelopen is, want anders ontkom je er haast niet aan hoor :p

Palmpje, Robijn89 and olleke like this.
  13. Meisje93

Meisje93 VIP lid

Mar 21, 2015
    32,071
    14,402
    113
    Uhm dit nieuws is gisteren volop bekend gemaakt bij shownieuws, AD, vriendin, rtlboulevard etc.

Robijn89 and Poolvos like this.
  14. olleke

olleke Fanatiek lid

Mar 8, 2012
    4,845
    4,103
    113
    Dit is geen spoiler als op het heel veel (social) media al genoemd is.
    Dingen die echt in het programma zitten en wat voor de rest nog 'geheim is' vermelden is spoileren, maar gewoon iets wat al in het nieuws was kan je gewoon noemen hoor.

15. Mooiezomer

Mooiezomer Fanatiek lid

Apr 22, 2017
    2,099
    941
    113
    Female
    Oke, dan heb ik niks gezegd. :D

16. Lill

Lill VIP lid

Aug 24, 2008
    10,222
    6,895
    113
    Female
    ik vind Chantal echt respectloos naar Henk toe.
    'Ik breek mijn nek om naar huis te gaan' ja dat kun je ook anders verwoorden. En dat Chantal meteen al Nee wilde zeggen zegt genoeg.

17. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

Jan 7, 2013
    5,719
    477
    83
    Ligt het aan mij of is Sanne enorm onsympathiek tegen Thierry. Ze laat geen kans onbenut om hem te kleineren in de vorm van grapjes en dan weglachen op een hele vervelende manier. Ik vind het echt sneu voor hem. En tja Kimberley, leuke meid alleen haar kledingkeuze valt hier niet zo in de smaak. Ik vind ze samen wel heel leuk. En José en Ferry, onwijs schattig echt!

Fleur84 likes this.
  18. Mooiezomer

Mooiezomer Fanatiek lid

Apr 22, 2017
    2,099
    941
    113
    Female
    Ik denk dat het een montage verhaal is bij Sanne. In het begin denk je nog 'He, leuk, ze maken grapjes.' Maar later denk je 'Alweer een grappig bedoelde opmerking'.
    Volgens mij komt het voort uit onzekerheid. Jammer, want ik vind hun erg leuk samen. Ik hoop dat zij het gaan redden.

Zonnestralen likes this.
  19. Beausecret

Beausecret VIP lid

Apr 26, 2016
    5,477
    6,089
    113
    Female
    Inderdaad, vreselijk onbeschoft. Henk gaat het gesprek super netjes in, en tot daar gaat het ook gewoon goed. Chantal zegt iets over zijn doen en laten, prima. Dan zegt Henk iets terug over wat hij niet prettig vond, en is 'QUEEN' op haar teentjes getrapt. Zo pijnlijk om te zien.

Zij mag dus wel van alles roepen en vingertje wijzen, maar hij andersom mag zijn ervaring over haar gedrag niet uiten? Henk stelt een oprechte vraag: Heb je het dan wel een eerlijke kans gegeven als je al nee wilde zeggen? En de bom barst dat hij niet daarover moet beginnen, terwijl zij juist begon over het nee willen zeggen..

Ohhh kan er een boek over schrijven. Wat een tekortkomingen. Hoop dat ze d'r ogen uit d'r kop schaamt als ze het terugkijkt, vast niet want dit is iemand die totaal geen zelfreflectie beheerst. En ik vond haar nog best leuk in het begin.. Nu team Henk haha.

#hormonenuit

Palmpje, jvsd92, Mooiezomer and 4 others like this.
  20. Beausecret

Beausecret VIP lid

Apr 26, 2016
    5,477
    6,089
    113
    Female
    Ja bah zou er ook gek van worden, ze is zo overheersend en dan op zo'n kinderachtige zeurende manier: Ah toe nou? Nee? Jawel ahhh toe nou, dat is toch leuk, jawel joh leuk.. LEAVE HIM haha. :|:roflmao:

Kletskoek and Raggy81 like this.

Share This Page