Oooh die Chantal kan me wat. Ik zag in de laatste aflevering op Videoland haar een uitspraak doen ij de vooruitblik voor volgende week, waar mijn haren recht overeind van gingen staan. Walgelijk.
Yup, blijft een naar egoïstisch naief mens. Die zichzelf perfect vind en de fout altijd bij de ander ligt
Ik moet me ook aanmelden, maar dan kun je gewoon gratis terugkijken. Alleen even een account aanmaken, is zo gebeurd.
Storen meer mensen zich aan hoe Carlo Boszhard doet? Ik heb het idee dat hij na jaren van televisie gewoon niet meer weet hoe hij een normaal gesprek met mensen kan aangaan.
Naar mijn idee is hij altijd al zo geweest. Ik vind het wel leuk hoe hij het doet, lekker luchtig, met humor. Mag van mij wel..
het zijn er niet gek veel; maar de succesverhalen zijn wel echt mega leuk. En hoe cool is dit om later te vertellen aan je kindjes?
Kon het niet vinden. Maar via uitzending gemist rtl xl kun je tot 1 week erna terug kijken gratis als je een account aan maakt
Dat doen ze allemaal. Waarschijnlijk zodat je niet meteen je huis hoeft te delen voor als het toch niet klikt?
Is me nog nooit eerder opgevallen. En Thierry en Sanne zijn al in beide huizen geweest toch? Ben heel benieuwd hoe het bij alle koppels gaat aflopen ..