Wat ik ga volgen: Over mijn lijk, 4 handen op 1 buik, five days inside en married at first sight. Gelukkig heb ik Videoland en terugkijk tv
En 100 jaar ofzo, dat programma met gordon met mensen van 100+. Slechtste chauffeur van Nl vind ik ook leuk
Ik heb de eerste aflevering net op Videoland gezien en er zit veel meer vaart in. Meteen 2 koppels gevormd, jurk/pak uitzoeken, vrijgezellenfeest en begin van het eerste huwelijk in 1 aflevering. Hopelijk is er nu meer ruimte om de kennismaking/het contact uitgebreider te laten zien.
Jaa heerlijk, nu al zin in! Komen veel leuke nieuwe programma's, moet ze eens op gaan schrijven anders ga ik ze zeker weten vergeten. Vanaf morgen op TLC komt ook weer Delivering Babies met Emma Willis. Vond ik ook erg leuk, het vorige seizoen.
Ik heb ook vooruit gekeken. Eerste koppel ziet er leuk uit. tweede koppel gaat hem denk ik niet worden. Wat een typetjes!
Komt over mijn lijk weer?????? EDIT: Inmiddels weet ik het al Mooiste programma wat ooit gemaakt is, vind ik.
Ja donderdag! Vind ik ook. Heb elk seizoen gezien (en elke keer zit ik me weer snikkend af te vragen waarom ik dit ook alweer wilde volgen)
Juist! Precies dat... Eveline uit de vorige seizoenen kwam hier uit de buurt. Had veel familie die ik ken van zien, dus was wel extra ingrijpend.
Leuk stel die Sanne en Thierry! Hoop dat ze naar elkaar gaan groeien. Henk en Chantal vind ik wat minder.