Echt ernstig.. en dan met dat vrijgezellenfeest dat die vriendin van haar, de dochter in de borsten knijpt. Gek volkje...
Alleen lezen als je aflevering 3 al hebt gezien: Spoiler Pff Chantal schiet nu al in de paniek.. dat wordt nog wat
Nou inderdaad. AFSCHUWELIJK!!! Daar knapt toch elke vrouw op af. Als hij die meeneemt op huwelijksreis....
Kan je MAFS ergens terugkijken? Ik heb geen videoland. Gister was ik te laat thuis en heb de huwelijksvoltrekking van Sanne en Thierry gemist.
oh dat wist ik niet!!!! Ik dacht dat RTL gemist een abonnement was. Wat zonde, dat had ik eerder moeten weten. Maar bedankt voor de tip!
Ik vind Thierry en Sanne echt heel erg leuk samen. Ik hoop dat zij hem net zo leuk gaat vinden als hij haar. Wel leuk omdat hij zo sceptisch en onzeker was. Dat ie dan nu helemaal is bijgedraait. Chantal en Henk.. ik voorzie weinig goeds
Wat doet die Chantal moeilijk! Ben benieuwd of het huwelijk doorgaat. Vast wel, zal wel zo gemonteerd zijn door het programma.
Dat denk ik ook, maar wat een tut zeg...(althans hoe ze neergezet wordt). Ik denk dat ze niet makkelijk met iemand lang samen kan zijn. Haar moeder vind ik overigens wel een lieve vrouw.
Ja ik kan ook lastig kijken naar de wenkbrauwen van Chantal. En verder geniet ik van het eerste stel wat elkaar nu gaat leren kennen. Zo lekker giechelig haha. 3e koppel heb ik ook twijfels over, echt weer een macho type met hoge eisen denk ik.