Wat een emo die Chantal... In het voor stukje van vorige week zag je haar op Schiphol dus dan zal ze wel getrouwd zijn. Het eerste stel, hoop zo dat het wat wordt tussen die 2. Leuk stel zo. Ben benieuwd of er een homo en een lesbisch stel komt
Heb aflevering 5 net gezien, ik wordt zo blij van deze serie Ik zit dit dus echt met een grote glimlach te kijken. Ik zal niet te veel verklappen, maar ik vind het zelf heel erg leuk tot nu toe. Ik vind overigens dat Carlo het echt leuk doet. Ik heb normaal niet echt iets met hem, vind hem vaak zo hysterisch. Nu brengt hij juist een beetje wat lossigheid in het programma. Peter deed het ook erg leuk, maar dit is toch totaal anders. Ik vind het wel wat. Nu weer een week wachten...
Hahaha ja same here. Ik vond hem met de matches bekend maken wel een beetje te. Maar op het huwelijk zelf issie erg leuk. En ik vind t 1e stel ook zo leuk
Het eerste stel is echt leuk, en voor zover vinden ze elkaar ook leuk, en staan ze open om elkaar te gaan leren kennen. Ben heel benieuwd!
Wat zei Chantal nou over dat boeket? Mijn man klepte er net doorheen. Heb alleen gehoord dat roze wel goed was.
Ze vond het helemaal niks behalve het roze, dat was wel okee. Wat ik niet helemaal snapte, want wat kan je aan een boeket verder nog varieren behalve de kleur? Zien er allemaal een beetje hetzelfde uit vind ik... Het niet het idee dat Henk en Chantal bij elkaar gaan passen...
Pff ze rekken het wel heel erg hoor bij Henk en chantal. Daar irriteer ik me aan. Het eerste stel is erg leuk!
O my... wat melken ze het weer lekker uit zeg. Irriteer mij mateloos aan die Chantal. Hele waslijst aan eisen voor een man, en dan met dit programma mee doen. Koekoek 1e koppel inderdaad heel leuk, ben alleen bang dat hij nu te hoog op die roze wolk zit en hij daar nog hard vanaf gaat donderen. Vind hem wel beetje een kieskeurig typje die dan opeens gaat nadenken dat ie misschien wat te enthousiast van stapel is gelopen en nog niet helemaal klaar is voor een huwelijk(zn leventje opgeven zoals hij kende) denk als ze het rustig aanpakken dat dit best een succes kan worden
ZO leuk weer married at first sight! Jammer altijd dat de koppels eigenlijk nooit (op 2 uitzonderingen na) echt bij elkaar passen/blijven. Mijn mening tot nu toe: Ik vind Henk en Chantal niet bij elkaar passen.. Beiden sterk aanwezig maar allebei op een heel andere manier. Gaan zich aan elkaar ergeren, vooral zij aan hem! Lijken uit verschillende werelden te komen. Ik denk dat dat tijdens de vakantie straks al snel voor beiden duidelijk zal zijn dat dit 'm niet gaat worden. Thierry en Sanne vind ik een leuk koppel, hopelijk wordt het wat... Maar ik denk dat het zo'n koppel is waarvan we de hele tijd denken "dat wordt wel wat" en dat ze dan bij laatste aflevering toch aangeven toch te gaan scheiden omdat ze toch niet helemaal hetzelfde toekomstbeeld hebben ofzo... 3e koppel verwacht ik niet dat ze bij elkaar passen. Jammer, want ik vind haar wel heel leuk en spontaan, hem niet zo. Hij is denk ik vooral veeleisend en nooit (lang) tevreden.
Ik denk precies hetzelfde. Met Henk & Chantal hebben ze de plank sowieso finaal mis geslagen volgens mij.
Ik vraag mij af hoe de dochter van Chantal zo normaal kan zijn. Zij komt vele malen volwassener over dan haar moeder. Ik vind het rekken en Chantal ook irritant. Het lijkt erop dat ze een spraakmakend persoon moesten toevoegen, ongeacht of er een match is.
Haar dochter maar ook haar moeder zijn beide hele andere personen dan dat zij is. En wat je zegt kan zomaar zijn, het is en blijft tenslotte televisie.
Nou idd. Vind haar zoon er ook wel lief uitzien. Maar zijzelf... Henk en zij passen volgens mij echt niet bij elkaar