Ik snap ergens wel waarom chantal en henk gematcht zijn, ik kreeg een beetje hoop doordat ze in ieder geval geen raar gezicht trok toen ze met hem ging trouwen maar goed de uitspraak dat het een verschrikkelijke huwelijksreis was.. of het moet gaan om allerlei andere dingen haha.. eerste stel vind ik ook erg leuk, maar vind het ook afwachten of het stand houd.. ze zijn wel zo “gewoon” om het zo maar te zeggen zoals de 2 stellen die op heden nog steeds bij elkaar zijn. Die stonden er net zo open voor als dit stel en wilden elkaar echt leren kennen. Zou leuk zijn! het derde stel ik vind hem eigenlijk helemaal niet zo veel eisend overkomen, zo veel heb ik in die 4 afleveringen ook nog niet van hem gezien vind ik om echt een mening over hem te hebben.. ik vind haar wel leuk dus hopelijk een leuke match. Ben benieuwd naar volgende week
Vreselijke vakantie zou ook de bestemming kunnen zijn, lapland ofzo veel te koud voor zo'n zonnebank typje
Off topic....Milly van vorig seizoen zit nu in First dates. En ze gaat ook nog met dat andere programma meedoen. Op tv daten bevalt zeker goed
in het voorstukje van eerste aflevering was het volgensmij een warm land, maar goed misschien was ze wel hele tijd ziek of andere redenen.. maar ben bang dat het met de match te maken heeft
Oja verrek zeg! Ik zat net first dates te kijken. Even gegoogled en lees nu dat deze first dates aflevering voor mafs was, dacht dat ik naar nieuwe first dates aan t kjjken was maar blijkbaar niet...
Ja dat had ik ook al gelezen inderdaad. Ga je je toch afvragen hoe ze aan de kandidaten komen steeds...
Nou inderdaad. Hoe groot is de kans dat ze beide 2x aan dating programma mee hebben gedaan, worden uitgekozen en nu wéér. Met tig honderd aanmeldingen
Vorig jaar deed er ook een man mee die mee had gedaan met First Dates. Kwam uiteindelijk niet door de eerste ronde.
Chantal en Henk lijken toch wel leuk samen, ben benieuwd! vond die moeder van kimberly beetje vervelend.. echt zo hallo halloo heel hard.. vond beetje overkomen alsof hij niet netjes was dat ie zich niet meteen voorstelde, de manier waarop vond ik beetje vervelend overkomen op robin.. ze had ook zachtjes kunnen doen of zelf kunnen op staan en zichzelf voorstellen.. kan me voorstellen dat hij door zenuwen en alles daar niet meteen aan denkt. Maar misschien kwam dat op mij zo over
Volgens mij was Chantal zo zenuwachtig, dat ze een heel andere kant van zichzelf liet zien. Ze blijft een beetje typisch, maar ze is toch een stuk normaler dan dat ik dacht. Niet zo hysterisch zeg maar. Ik hoop dat ze er nu zelf ook om kan lachen. De moeder van Kimberley vond ik ook heel raar reageren.