Married at first sight

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Robijn89, 4 jan 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cobon

Cobon Niet meer actief

Die Caroline lijkt trouwens ontzettend op de Grumpy Cat :roflmao:

2. cosdy

cosdy Fanatiek lid

21 jun 2012
    1.905
    2.067
    113
    En de manier waarop ze Jazeker zegt.... Ik denk steeds aan Jazeker.... de Hypotheker .:D

Linnidee, Mop81 en Cobon vinden dit leuk.
  3. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    Ik word ook helemaal kriegelig als ik de stem van Joep hoor :confused:

Caroline the grumphy Cat :roflmao::roflmao::roflmao:

Vind het nieuwe koppel leuk. (Die nog moeten trouwen)

En Antoine en Kim ook wel, ben benieuwd!

En Sonny en Dylan, ben benieuwd hoe dat gaat tussen die 2.

Linnidee vindt dit leuk.
  4. Mop81

Mop81 Fanatiek lid

9 nov 2013
    4.130
    2.517
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Ik vind Joep echt een beetje vrouwelijk overkomen. Zou ik echt niet op kunnen vallen. Hij praat soms ook op een toon tegen haar alsof ze een klein kind is.

En dat lachje van Rowan achter ELKE zin!! Heel irritant.

Sonny en Dylan vind ik heel leuk. Ook samen, geef hun een goede kans.

En zo leuk voor Maurice dat ze nog drie mannen voor hem hebben uitgezocht.

Linnidee en cosdy vinden dit leuk.
  5. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.183
    16.521
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ja dat lachje zou mij dus echt kunnen storen in een relatie. Het komt zo kinderlijk over.
    Alsof alles enorm grappig is ;)

Joep vind ik echt teveel babyface en zie hem eerder met een man als dan met een vrouw op de een of andere manier.
    Niet mijn type, iets te soft

Linnidee vindt dit leuk.
  6. zara1983

zara1983 Fanatiek lid

1 nov 2013
    1.207
    534
    113
    NULL
    Dat lachje is echt vreselijk. Vooral in de laatste aflevering op videoland. Echt continu, had het bijna weer uit gezet :|

En nog een koppel. Ik vind het nog steeds erg langdradig. Maar ik vind die jurk uitzoeken enzo ook totaal geen toegevoegde waarde hebben. Ze mogen van mij veel sneller naar het stuk na het trouwen!

Seffie, Linnidee, Mop81 en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. Linnidee

Linnidee Fanatiek lid

15 mrt 2019
    1.789
    1.804
    113
    Vrouw
    Meeeega langdradig inderdaad, en ik dacht juist dat ze dat verbeterd hadden? Ik heb hele stukken doorgespoeld.

Dat laatste koppel vind ik zo niet bij elkaar passen! Ik vind haar wat “chiquer” dan hem ofzo, weet even geen betere omschrijving haha.

Rowan d’r lachje wordt steeds erger lijkt wel, hihi :roflmao:. En ik hoop zooo dat Maurice een leuke vent vind alsnog!

8. Beausecret

Beausecret VIP lid

26 apr 2016
    5.474
    6.089
    113
    Vrouw
    Haha ik vind ze ook uit een te verschillende 'milieu' komen. Zonder oordeel. Benieuwd of dat wel gaat passen, zij lijkt me enorm kieskeurig..

Linnidee vindt dit leuk.
  9. Mop81

Mop81 Fanatiek lid

9 nov 2013
    4.130
    2.517
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Dat had ik precies hetzelfde bij dat laatste koppel. Vind ze totaal niet passen. Hij is was meer volks en zij wat keuriger ofzo inderdaad. Ben heel benieuwd!

einad en Linnidee vinden dit leuk.
  10. Mamavan2SE

Mamavan2SE Fanatiek lid

22 okt 2018
    4.210
    1.753
    113
    Vrouw
    Ohhh wat heerlijk voor Maurice!!

Seffie, ButterflyPassion en Beausecret vinden dit leuk.
  11. Mamavan2SE

Mamavan2SE Fanatiek lid

22 okt 2018
    4.210
    1.753
    113
    Vrouw
    Idd dat laatste koppel zie ik ook niet samen
    Zij classy en hij tja ?

Linnidee vindt dit leuk.
  12. cosdy

cosdy Fanatiek lid

21 jun 2012
    1.905
    2.067
    113
    Dat idee heb ik ook.
    Ben benieuwd hoe dat ontwikkelt.
    Vind de opzet van de MAFS UK en Australië toch nog steeds leuker en inhoudelijk meer diepgang hebben. Hier wordt dat stuk tot het trouwen zo lang....
    Bij die andere versies heb je het samenwonen, de diners en de banksessies. De Nederlandse versie kabbelt maar een beetje door...

Linnidee vindt dit leuk.
  13. Mamavan2SE

Mamavan2SE Fanatiek lid

22 okt 2018
    4.210
    1.753
    113
    Vrouw
    Tot trouwen vind ik niet echt lang
    Was voorgaande seizoen wel idd zo
    Maar nu niet zo
    Maar heb gevoel dat samenwonen meer fake is…. Zou liever soort van reality tv hebben cameras in huis en dan is er vanuit de koppels ook meer openheid heb ik het idee

14. olleke

olleke Fanatiek lid

8 mrt 2012
    4.842
    4.103
    113
    Ja dat samenwonen is echt stom vind ik. De ene week trekt Astleigh bij Rowan in en gister ging ze al naar hem. Standaard een feestje met vrienden en dat is het. Volgens mij konden ze toch ook kiezen hoeveel dagen ze gingen samenwonen?

Caroline gaat het denk ik niet volhouden met Joep. Die gaat veel te hard voor haar denk ik.
    Antoine en Kim gaan ook snel, maar van beide kanten uit denk ik.
    Rest heb ik geen idee eigenlijk of dat ook op langere termijn nig stand gaat houden.

En Maurice, die gun ik een leuke date met goed vervolg!

cosdy vindt dit leuk.
  15. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.264
    25.723
    113
    Ik was onmiddellijk afgeknapt op die Antoine, als hij tegen mij had gezegd dat ‘hij aan het woord was’. Pfff vond dat echt niet kunnen. Dat zijn van die momenten waarop iemand eigenlijk al iets van zichzelf laat zien, wat hij misschien liever nog niet had willen laten zien.

Joep gaat echt te snel. En dat gaat hem opbreken. Dat gedram over dat klavertje vier tatoeëren en dat ze dan afspreken dat ze dat later dan gaan doen, terwijl zij dat juist helemaal niet van plan is en dat handtastelijke steeds. Ik zou daar echt de kriebels van krijgen.

Anouk2005 vindt dit leuk.
  16. linnim

linnim Fanatiek lid

24 mrt 2009
    2.027
    367
    83
    in nederland
    Kon er wel om lachen. Hier een man met dezelfde humor :roflmao:

17. cosdy

cosdy Fanatiek lid

21 jun 2012
    1.905
    2.067
    113
    Ik vond het ook vooral grappig. Ook omdat hij het later nog uitlegde, dat haar vriendinnen dit ook hadden aangegeven

18. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.264
    25.723
    113
    Ik denk dat ik dan een heel ander gevoel voor humor heb…
    Iemand publiekelijk op zijn plek zetten, of überhaupt grappen ten koste van anderen valt voor mij onder slechte humor. Zeker in deze setting, waar je elkaar net een paar uur kent en wel getrouwd bent. En als een grap uitleg nodig heeft, is het om te beginnen al geen goed grap.

Ik denk eerder dat hier een naar karaktertrekje om de hoek kwam kijken. Maar goed, Kim lijkt er geen last van te hebben, dus hij komt er mooi mee weg. Maar voor mij zou het al klaar zijn. Ik zou in ieder geval niet mijn sexy pyjama hebben aangedaan :roflmao:

bloemetje1, Beausecret en Anouk2005 vinden dit leuk.
  19. Jacy82

Jacy82 Bekend lid

24 nov 2018
    752
    422
    63
    Vrouw
    Ik vond het wel duidelijk overkomen als een grap eigenlijk. Zij was volgens haar vrienden ook wel een pittige tante, dus past best denk. Maar goed ik zou hier zelf wel om moeten lachen en me niet te kijk gezet voelen en terug plagen. :)

20. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

Ik vond het ook echt een grap. Had het idee dat hij het zei omdat haar vriendinnen dit hadden gezegd!

Vond het namelijk geen "grap" voor hem! Geen idee waarom niet:p

Linnidee vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina