Echt ongelooflijk dat ze die 2 aan elkaar hebben gematcht! Ik snap best dat op papier het misschien een goed idee lijkt maar mensen moeten ook qua uiterlijk een beetje aan elkaar gewaagd zijn. Daarnaast komt hij een beetje volks over en zij niet. Joep vond ik al een kneus en dat wordt steeds erger.. Ik denk dat alleen Rowan en Astleigh en Sonny en Dylan een kans maken, ik hoop het voor ze, leuke stellen wel. Astrid en Sander blijven vrienden denk ik. Hoewel ik steeds doorspoel wanneer zij in beeld komen want ik vind ze niet leuk om naar te kijken, dus zo’n goed beeld van hun heb ik eigenlijk niet . Kim en Antoine gaat het ook niet worden ben ik bang. Lijkt me ook zo snel voor haar als ze net een half jaar daarvoor d’r grote liefde is verloren.
We zitten echt helemaal op één lijn Astrid en Sander vind ik ook echt niet leuk om naar te kijken. Joep vond ik al een beetje creepy met zijn ‘moedertje’. Maar ook dat handtastelijke gedoe steeds. En dan nu roepen dat er geen seksuele aantrekkingskracht is. Ik denk eerder dat hij afwijst voordat hij zelf afgewezen kan worden. Ego dingetje
Dit vond ik ook al zo ontzettend snel dacht dat het aan mij lag. Kijk prima als ze toe is aan iets nieuws. Maar gun jezelf even de tijd want hoe groot is dan de kans dat ze een ander volledig gaat toe laten. Iemand waar ze nog niet naar toe heeft kunnen groeien etc. Tot nu toe vind ik hun wel echt een leuk stel dus ik hoop dat het wel lukt
Jaa jeetje wat snel bij Kim. Voor zoiets als dit programma.. misschien onder de noemer: helemaal klaar voor een nieuwe start. Ik bedoel, ze woont nu bij een tante? Mja nu lijkt me zoiets niet ideaal. Joep, wat een kwal. Niks aan. Komt door zijn gedrag over als een onzeker wispelturig mannetje met 2 gezichten. Lijkt me ook het type wat door de omgeving wordt beïnvloed. Astrid en Sander is vriendschappelijk, eerst dacht ik dat Astrid zou afhaken maar nu lijkt het erop dat Sander de aantrekkingskracht niet voelt. Jan is inderdaad een hork, en zij veel te dominant. Wordt niks. Wel leuk voor de kijkcijfers.
Ja, dat laatste zat ik ook aan te denken. Zij was wat afstandelijk eerst dus misschien haakt hij daarom maar alvast af.. echt een sukkel in ieder geval.
Misschien heeft Kim wel een enorme kinderwens dacht ik later. Ze is natuurlijk al 36 wel. Wie weet is dat de reden ofzo..
Had Rowan nou een doorschijnende (sport)legging aan bij het skaten? Of was dat gewoon kleurverschil in de stof?
Ik snap Joep niet zo goed eerst wil die meteen een tattoo zetten. Dan wil die niet meer samenwonen. Dan gaat die werken... uhhh En volgens mij komt moedertje ook zijn bed opmaken want wat een gestuntel was dat zeg
Ik vond de huwelijksceremonie bij Jan en Birgitte echt tenenkrommend. Wat was die Babs een kwal zeg. Je zag gewoon dat Jan door de spanning dichtsloeg en die Babs stond het eens aan te kijken, maakte stomme opmerkingen, nee echt verschrikkelijk!! Ik denk ook dat dit huwelijk echt helemaal niks gaat worden. Ja een groot drama Sander en Astrid worden denk ik goede vrienden, daar zit volgens mij echt geen vonkje bij. Ze hebben het wel gezellig. Astleigh en Rowan vind ik een saai stel om naar te kijken. Ik weet niet of dat wat gaat worden. Het gaat van een leien dakje, vinden ze zelf ook. Maar vraag me af of ze uiteindelijk wel samen zullen blijven. Voor mijn gevoel kan dat echt alle kanten nog op. Sonny en Dylan hebben het echt heel gezellig. Lollig koppel Nou ja Joep en Caroline is inmiddels wel duidelijk. Ik vond Caroline heel de tijd erg gereserveerd overkomen. Niet bepaald een spontane meid. En Joep Kim en Antoine vind ik een leuk koppel om te zien, gaan ook erg leuk met elkaar om. Maar ik ben bang dat het voor Kim toch echt te snel is. Ze is op huwelijksreis en dan is het die dag precies een jaar geleden dat haar vorige partner is overleden Wauw dat moet heftig zijn. Kom je spontaan iemand tegen op zo'n korte termijn dan snap ik het wel. Maar na zo'n heftige gebeurtenis terug gaan naar je geboorteland, emigreren dus. Dan inwonen bij je tante en weer een nieuw bestaan opbouwen in Nederland en dan ook meteen met zo'n rollercoaster als mafs meedoen.... Ik ben bang dat dat te veel en te vroeg is. Vond wel dat Antoine er goed en lief op reageerde
Ja die komt ook nog. Ik weet niet of je de 1e aflevering nog kunt herinneren , maar daar zag je al een heel klein voorstukje in, van alles eigenlijk en dat dus ook.
https://www.rtlboulevard.nl/entertainment/tv/artikel/5298898/married-first-sight-finale-plottwist Wat zou dit kunnen betekenen??
Joep en Caroline blijven samen? Als de koppels die nu nog samen zijn het alsnog niet redden, vind ik dat geen grote plottwist. Zo gaat het meestal bij MAFS maar ik verwacht wel dat ze op zoiets doelt
Oke, gokje dan: Bij het koppels weekend blijkt dat Jan en Astrid eigenlijk de gouden match waren en gaan zij er met elkaar vandoor Of Arjan en Maurice komen weer bij elkaar, dat zou ook nog wel een plottwist zijn