Precies dit. Het gaat allemaal om de kijkcijfers mensen! Wij zien ook maar zulke korte stukjes en we zien alleen maar wat de makers willen dat we zien. Ik blijf het wel een heel leuk programma vinden, maar heb ook elk jaar het gevoel dat ze meer matchen als vrienden ipv geliefden. (Gemiddeld genomen dan)
Kijkcijfers of niet, hun persoonlijkheden komen toch ook duidelijk naar voor. Joep, jan, kim, stuk voor stuk heb ik er helemaal niets mee.
Maurice, vreselijke man echt.... Wat die Arjan geflikt heeft is natuurlijk helemaal niet goed te praten.
Vind ik inmiddels ook hoor. Dat hele geleuter over zijn gevoel, en dingen die binnen komen etc, En dan iedere week weer… Daar krijg ik echt jeuk van
Dat heb ik ook!! Wat denk ik echt binnen komt is de …. van zijn vent. Gezien de manier waarop Maurice loopt
Ja er komt bij hem heel veel binnen Hij heeft echt een heleboel van die standaardzinnetjes die elke aflevering weer langs komen. Gaat hier ook steeds meer irritatie geven
Haha ja ik spoel gelijk door. Hij komt ook zo veel in beeld vind ik. Ik snap dat ze hem een beetje tegemoet wilden komen maar om nou zo’n groot item ervan te maken slaat nergens op.
Joep kan ik overigens niet meer naar kijken zonder agressief te worden. Ik sta niet voor mezelf in als ik hem ooit tegen kom denk ik .
Ik vind het volgens mij niet zo'n leuk seizoen. Maurice en Danny, blleeeehhggg lijken wel 2 kleuters. Hoe Maurice tegen hem praat . Brigit en Jan.. het is gewoon geen stijl. Maar wat Brigit dan op het vliegveld flikt vind ik dan wel weer een beetje lullig Kim en Antoine.. voor Kim komt alles gewoon te vroeg. Vind jammer, want vind het wel een leuk stel!
Denk dat ze zich ook wel een beetje geroepen voelde door Jan zijn opmerking. Spoiler Dat de vonk er was. Zij voelt dat niet zo, en vind het eigenlijk allleen maar goed dat ze dat dan benoemt. En ook zonder familie er bij.
Ik vind het ook niet zo'n leuk seizoen. Irriteer me aan behoorlijk veel mensen. Rowan haar gegiechel, Astrid en sander die alles maar weglachen. Maurice valt me ook tegen. Joep hoeven we het al helemaal niet over te hebben.. Sonny en Dylan vond ik nog wel leuk, maar begint nu ook aardig te vervelen
Ik begrijp Kim ook niet dat ze mee doet aan zo’n programma. Een jaar geleden is haar vriend overleden. Dat is echt nog maar heel kort. Begrijp ik van de experts ook niet dat ze haar mee lieten doen. Je zou zeggen dat zij daar verstand van hebben.
Ik denk dat mamavantwee mee doelde op het feit dat brigit alvast naar de uitgang liep terwijl Jan nog stond te wachten op de koffer. Beetje vreemd vond ik.
Ja vond ik ook sneu.. ze was er duidelijk klaar mee. Ik vond die meiden die Jan opwachtte ook wel heel betuttelend hoor over zijn baard. Laat hem zelf kiezen mens, met je enge lange nagels.