Maar ik heb juist die aflevering zitten kijken... Ik snap er niks van. Zou ik per ongeluk een stuk vooruit hebben gespoeld? Morgen nog eens kijken..
Ik denk dat hij onzeker is inderdaad maar wat al gezegd werd: er zit ook echt niks in. Als hij al vrijuit zou durven praten dan weet hij ook niet waar over lijkt mij.
Ik heb Beau gister niet kunnen kijken. Ik hoorde wel dat er twee stellen nog samen zijn maar ik weet niet de update van het derde stel (Maurice en Dennis). Werd daar ook nog wat over gezegd?
Ik heb vandaag eerst nog maar eens gekeken. En ik had blijkbaar per ongeluk een heel stuk geskipt bij het kijken. Nu heb ik wel alles gezien
Echt ongelooflijk hoe weinig Jan weet te zeggen. Ik vond het echt wel sneu voor Birgitte. Op elke vraag die zij stelde kreeg ze het antwoord: "wie weet" of "ik denk het" of "zou best kunnen" of "dat weet ik niet" Haar frustratie was voelbaar tijdens het koppels weekend toen ze tijdens het eten zei: "inderdaad, jij weet niks!"
Er komt een videoland editie. https://www.veronicasuperguide.nl/nieuws/mafs-krijgt-nieuwe-videoland-versie-meer-juicy?utm_medium=Social&utm_source=Facebook#Echobox=1653655478