Eens Ik had heel de tijd het idee van "nu komt er een verhaal dat ze kanker ofzo heeft (gehad)" dat ze daarom zo doen nu
Ja, zij noemde haar eigen moeder ook weer moedertje viel me op dat hij heel veel woorden verkleind. En ik vind die dot haar op zijn voorhoofd dus echt verschrikkelijk.
Leuk programma, moet wel weer even wennen aan de nieuwe kandidaten. Ben nu wel benieuwd naar moedertje haha
Hahaha absoluut! Ik zei ook al tegen mijn man: Volgens mij namen ze express de andere broer mee naar de bruid, omdat het anders wel eens tegen kon gaan vallen wellicht haha.
Ik vraag me trouwens af of “moedertje” ook zo klef met de andere zoons is, ik dacht eerst dat hij enigst kind (schrijf je dat zo?) was ofzo..
In Arjan en Maurice geloof ik niet meer na deze aflevering. Ik vind Arjan ook echt weinig moeite doen.. Rowan en Astleigh vind ik opzich wel een leuk stel. Ze doen in ieder geval moeite. Vind alleen dat lachje nog steeds zo nep! Zou me daar echt aan storen Joep en Caroline vind ik een leuk stel, vraag me alleen wel af of het wat wordt! Ben benieuwd! Sander en Astrid, geen idee wat ik daarvan vind. Ik denk echt dat zij zich uiteindelijk ga storen aan het teveel praten van hem. Of hij moet er wat aan doen.
Joep en Caroline vind ik geen goeie match. En ik denk bij Caroline al te zien dat zij dat ook denkt. Het koppel waar ik mijn geld op zou zetten zijn Astleigh en Rowan. De rest zie ik sowieso niet gebeuren. Sander en Astrid zijn echt too much samen.