Ze hebben het heel gezellig samen, denk dat dat ook blijft. Maar dat het meer vriendschap is dan liefde.
Ja hè, ik snap het ook niet. Ik vind Maurice eigenlijk aantrekkelijker dan Arjan maar Arjan vind hem helemaal niks .
Echt vreselijk! Vind gewoon zielig voor Maurice. Arjan doet ook weinig moeite, had dan gewoon niet mee gedaan!
Totaal niet geschikt voor dit concept eigenlijk en ik denk dat ze bij de screening ook wel balen dat ze hem door hebben laten gaan. Hoewel……het is toch ook wel vermakelijke tv
Hij had hier nooit aan mee moeten doen. Hij doet ook geen enkele moeite lijkt wel, want alles is ongemakkelijk en ‘herkent’ hij niet. En het lijkt mij dat de ‘professionals’ dit er van tevoren wel uit hadden kunnen filteren, maar ik heb geen enkele illusie dat het hier gewoon altijd om kijkcijfers gaat en niet om de huwelijken. Het programma is niet per se een succes als de huwelijken slagen, maar eerder als veel mensen kijken.
Sonny en leroy (?) weet ik nog niet wat ik er van vind. Beide niet mijn soort man. Wel heel benieuwd naar hun, vind het 2 haantjes
Die Arjan... Maurice is zo leuk en begripvol. Benieuwd hoe dit af gaat lopen, gun hem echt een leuke man
Ik denk dat zij beide heel overheersend zijn en elkaar gaan overschreeuwen. Maar dat is puur een vermoeden/aanname op wat ik tot nu toe van hen heb gezien.
Ik vind dat moeilijke gedoe van die Arjan ook zo vreselijk. Leuker dan Maurice wordt het niet hoor. Ik vind Maurice een hele stijlvolle en lieve man. Die zou toch makkelijk iemand moeten kunnen krijgen? En dan zit hij met zo’n zeur opgescheept.
Toen ik Arjan voor het eerst zag had ik al zo’n gevoel dat hij een moeilijk mannetje is. ‘Moeilijk’ voor dit programma dan hè, om te matchen en het avontuur. Het kan je natuurlijk allemaal overvallen, maar je kent jezelf toch wel een beetje.. goed voor de kijkcijfers?