Spoiler Super jammer dat Loes ineens zo afstandelijk doet. Op deze manier gaan ze het niet redden. Heel lief dat Wichian zoveel geduld heeft met haar, maar is denk ik niet vol te houden op den duur... Die vooruitblik naar volgende week, ach die Stephan, ik vind 't echt zo sneu voor hem! Hoe frustrerend moet het zijn om steeds weer in die Friendzone te belanden.. Sowieso vind ik het nergens op slaan dat Martijn en Nicole hier nog bij moeten zijn, zij waren gestopt toch? Echt zo'n kijkcijfer actie. Wel leuk dat we Remco volgende week toch nog een keer blij zien kijken, de wonderen zijn de wereld nog niet uit, haha
Spoiler Ik vind loes heel vreemd doen.. Als ze echt zo’n hoofdpijn heb lig je niet zo achter je iPad. Heb het idee dat zij niet zoveel kan hebben.. of zo alles een beetje probeert te ontwijken Voor Stephan vind ik het heel sneu, maar het was ook wel een beetje te verwachten.. vond hem erg overdreven en niet echt over komen. Hij deed iets te veel zijn best. Hij wil het gewoon te graag wat ik snap, maar dit knapt wel af..
Ik vind het juist heel goed hoe Wichian en Loes het doen. Ze doen het volgens mij echt in goed overleg op hun manier en laten zich niet pushen. Ik denk echt wel dat ze wil maar op een wat rustiger tempo en juist ook voor de lange termijn en niet alleen maar nu in de spotlight. Of je je dan hiervoor moet opgeven is natuurlijk een punt van discussie maar zolang Wichian er ook oké mee is denk ik dat het wel goed kan komen.
Ik vind loes juist erg koeltjes en afstandelijk reageren. Zie geen emotie bij haar. Eerst zegt ze ook dat ze niet blijft slapen ivm haar werk en later omdat ze haar hond niet alleen kan laten en ze niet op een anders durft/wil slapen? Vond het erg vreemd overkomen eigenlijk. Wichian vindt ik echt de liefste jongen, die heeft het hart op de juist plek en gaat er met de volle 100% voor
Spoiler nou dat dacht ik dus ook. Ze is snel overprikkeld en kan weinig hebben. Eigenlijk heb ik het gevoel dat ze er klaar mee is.
Spoiler dat zou best kunnen, alhoewel ik ook erg de indruk heb dat ze zich voor de camera niet kwetsbaar en open op durft te stellen en zich niet volledig laat zien. Ook dat ze geen cijfer wilde geven maar een veilige ruim voldoende en dat ook tegen hem zei om te doen. Dat was een veilige keus. Bij de gesprekjes met Wichian geeft hij steeds aan dat het met de intimiteit etc wel goed zit. En ook hij is gewend natuurlijk om dingen voor zichzelf te houden en niet met de grote massa te delen. Ik weet het niet bij deze twee. Kan alle kanten op denk ik, maar ik denk wel dat hij degene is die zich meer naar haar leven zal moeten schikken dan andersom. En dan zal blijken of de liefde daarvoor groot genoeg is.
Spoiler Iemand nog vooruit gekeken? Wat een ongemakkelijk gedoe dat die Martijn ineens op de proppen kwam. Zal die man nu werkelijk denken dat die de Koning is. Wat een walgelijke autoritaire gast is dat. Kan me goed voorstellen dat Stephan het even niet meer trok. Ik ben benieuwd hoe het met Wichian en Loes verder zal gaan, gun ze wel het beste maar vind haar soms wel een aansteller en zo sneu voor Wichian dat ze eerder naar huis ging. Ik denk dat Maarten en Richelle het wel zullen redden
Vreselijk! Zo onnodig dat hij kwam. Ik denk ook dat Maarten en Richelle het redden, alleen denk ik dat ze allebei hun woonplaats niet graag willen verlaten.
Spoiler Ja dat is inderdaad het goede woord, zo onnodig. Wat heb je daar nog te zoeken met je arrogante kop. Ik heb dat niet snel met mensen maar hij is echt een creep met een slechte vibe. Hun woonplaats kan inderdaad nog een dingetje worden. Hopelijk komen ze eruit.
Spoiler Door de voorstukjes dacht ik even dat Patricia er met Martijn vandoor ging, en dat Stephan daardoor zo overstuur was. Gelukkig was dit niet het geval!
Spoiler Dat dacht ik ook maar ik vermoed dat hij zeer slechte ervaringen heeft met dit soort types, ik kan me het helemaal voorstellen. Hij sloeg gewoon helemaal dicht van de stress die hij kreeg van die gast. Ik begrijp nog steeds niet wat nu de meerwaarde heeft moeten zijn van dit bezoek. Ik dacht op het einde nog even dat die ook in die jacuzzie zou stappen maar toen vertrok die gelukkig.
Spoiler alleen al de manier hoe hij binnen kwam vallen. Eist alle aandacht ook op van iedereen. En van Nicole lieten ze weinig zien, maar het was duidelijk dat ze hem nog steeds een leugenaar vindt. Ik was ook bang voor Patricia en Martijn, maar gelukkig zat het toch anders in elkaar. Ik denk dat Stephan een vervelende ervaring met zo'n type heeft en daardoor dichtklapte. Ik heb wel gelachen om Wichianen Evelien in die eend. Weet alleen niet of hij zich aan alle verkeersregels gehouden heeft
Spoiler Ja inderdaad hoe hij binnen kwam, hij voelt zichzelf echt een hele bink want denkt oprecht dat iedereen blij is om hem te zien. Ja was inderdaad lachen met Evelien en Wichian in die eend en ik denk inderdaad dat er wel wat verkeersregels zijn overtreden haha, Ik gun Wichian echt een fijne relatie, is echt een goede man met het hart op de juiste plaats
Spoiler arme Wichian. Heb t best met hem te doen. Hij wilzo graag en zij haakt overal af. Als je dit al niet aankan met andere koppels die in hetzelfde schuitje zitten, waarom doeje dan in hemelsnaam mee aan dit programma... ik krijg steeds sterker het idee dat ze het allemaal niet ziet zitten maar voor de camera nog even toneelstukje opzet
Spoiler Ja ik vind het ook echt aanstellerij. Dat gedoe met die hoofdpijn de hele tijd, neem wat in en zet je er overheen. Wil niet weten hoe vaak ik met knallende koppijn ergens heb gezeten. Ik vind het ongelooflijk hoeveel geduld hij met haar heeft. Ben benieuwd hoe het verder zal gaan tussen die 2
Ik snap Loes niet hoor. Ze heeft blijkbaar zo'n erge hoofdpijn dat ze niet gezellig erbij kan zijn. Nee dan ga ik op een tablet een sudoku maken Als ik zulke erge hoofdpijn heb neem ik wat in en duik mijn bed in, want dan kan ik echt niet meer fatsoenlijk op een schermpje kijken en al helemaal niet meer logisch nadenken over een sudoku
Ik denk dat Wichian en loes uiteindelijk niks wordt. Voorzichtigheid is goed maar dit is wel heel voorzichtig/safe. Voor de camera gaan rollebollen is niet nodig. Maar hun gebabe en geschatje zie ik niet echt terug in hun daden