Dat was al duidelijk tijdens het programma Hij vind haar wel leuk maar je zag aan alles dat zij dat niet zo ervaart
Spoiler: Spoiler ben benieuwd of de dames nog samen zijn. Er gaan geruchten dat cathelijne gespot is met een andere vrouw.
Ik vind het wel naar om overal op internet te lezen hoe Loes afgebrand wordt. Dat ze Wichian aan het lijntje heeft gehouden en mooi weer heeft gespeeld voor de camera. Ik denk gewoon dat ze het echt graag wilde maar dat ze gewoon niet verliefd op hem is geworden. En eerlijk gezegd zou ik er ook niet warm van worden (van Wichian). Als ze eerder was gestopt dan zouden mensen weer roepen dat ze hem geen kans heeft gegeven. Je kan het dus nooit goed doen eigenlijk.
Ja ben ook benieuwd. Die afstand is toch ook wel een obstakel en vooral als je dan allebei een eigen rijk sociaal leven hebt. Dan moet je wel heel zeker zijn wil je dat allemaal opgeven.
Die zijn ook uit elkaar ik snap niet zo goed dat die mannen dat niet doorhebben Bv bij loes was het overduidelijk maar zei ze het niet richelle gaf wel aan het gevoel nog niet te hebben masr dat vond Maarten niet zo’n probleem
Ik heb het ook gezien. Toch nog best lastig om verliefd te worden haha Het schijnt ook zo te zijn dat mannen sneller verliefd worden dan vrouwen Vrouwen hebben wat meer tijd nodig maar als het dan nog niet komt dan is het ook wel een keer klaar.
Alle afleveringen zijn nu op tv geweest he? Dan kan ik zonder spoilerknop posten Loes en Wichian en Maarten en Richelle blijken inmiddels uit elkaar te zijn. François heeft een nieuwe relatie. Over Patricia en Stephen en Cathalijne en Laura kan ik nog niets vinden. Patricia en Stephen vind ik leuk, maar ik verwacht dat die ook niet meer samen zijn. Cathalijne en Laura geef ik nog wel een kans, maar ik hoorde iets over geruchten?
Ben ook wel benieuwd. Ik vind Patricia en Stephan wel leuk samen maar of het op de lange termijn gaan werken? Zo makkelijk is het nog niet om de liefde te vinden
Ik vond de situatie bij Stephan en Patricia trouwens wel veel leuker, dat ze (ook al was het overmacht) na het ‘ja ik wil getrouwd blijven’ een feest hadden ipv op de dag zelf. Dat zou ook best wel een bijdrage kunnen leveren aan een grotere kans op succes. Verder vind ik het van Maarten en Richelle heel jammer. Ik denk dat ze het zichzelf ontzettend lastig maakt. Zou de verliefdheid bij haar ooit wel echt aanwezig zijn? Bij de dames vond ik het opvallend dat de experts vonden dat ze zo respectvol met elkaar om gaan. Ik blijf Cathelijne af en toe uitspraken horen zeggen waarvan ik denk: waarom zeg je dit…??! O en die paragnost bij Paula en haar moeder… ik blijf het bijzonder vinden dat ze die moeder zoveel podium geven. Zij deed toch niet mee…
Misschien een indirecte oproep zo voor beide. Vond het sowieso stom dat ze nog in beeld kwam. Experiment was over, minute of fame dan ook
nou vreselijk inderdaad, en nu op internet overal belachelijk gemaakt worden... ze hadden nog een paar minuten zendtijd over ofzo? stephan en patricia geef ik weinig kans, stephan doet er teveel moeite voor, en patricia hoeft niet te doen, hij vind toch alles goed wat ze doet. dat gaat niet werken vrees ik. maarten en richelle vind ik wel erg jammer, leuk stelletje was het. maar het lag er bij hem wel erg dik bovenop dat hij verder wou, samenwonen en een gezin. zij ging niet zo snel.
Tav het samenwonen en kinderen. Ik had meer het idee dat de experts daar antwoord op wilden hebben dan dat Maarten echt al heel erg daarop stuurde. Maar ik heb niet alle afleveringen kunnen zien.
Hij benoemde dat zelf ook als de experts er niet bij waren, bijv naar zijn ouders toe. En toen zei hij ook dat hij op huwelijksreis al namen had voorgesteld.