Ik kijk nu afl. 6 op videoland. Hoop dat de spoilerfunctie gelukt is Spoiler aflevering 6. Ik krijg echt de kriebels van die Nicole. Haar hele lichaamstaal is zo afstandelijk en arrogant. Volgens mij heeft ze het al opgegeven (en ik ben nog niet eens halverwege de uitzending)
Spoiler ja dacht ik ook, maar ben nu verder met kijken en dan lijkt het weer anders....je weet ook niet wat er echt gezegd is natuurlijken hoe het geknipt en geplakt is
Spoiler Heb het idee dat er veel is geknipt en geplakt. Ze hebben ook niks van de discussie laten zien! Ik vind ze erg vermoeiend nu ook in aflevering 6. Ze begrijpen elkaar niet, of ze doen er de moeite niet voor?! Ik vind het 3e en 4e stel erg leuk, ben benieuwd of dat gaat slagen. Ben nu halverwege aflevering 6!
Ik vind Maarten en richelle wel leuk Het lijkt of hij haar wel al erg leuk vind Nicole vind ik echt doodvermoeiend en ik las dat ze in de 40 is ze lijkt wel eind 50
Spoiler: Aflevering 6 Ik vind het wel een rare vent hoor, die Martijn. Als hij inderdaad heeft gezegd dat zij hem de hele ochtend kleineert, zij vraagt om voorbeelden en vervolgens kan hij die niet geven is dat wel gek. Ik vind dat ze goed kan uitleggen waarom ze graag voorbeelden wil, zodat ze daar over in gesprek kunnen. Hij geeft geen voorbeelden. Ze lijken elkaar totaal niet te snappen, en ik snap haar dus wel. Maar goed ik vind hem sowieso niet het type dat zich kan binden.
Precies. En aan het einde van het liedje komt hij uit de bus als relaxte gast en zij als geflipte vrouw. Althans, zo wil hij het doen lijken. Krijg er de kriebels van. Teveel met zichzelf bezig.
Gaat lekker tussen Nicole en Martijn Hij verwijt haar dat ze hem de hele ochtend kleineerde, zij snapt er niks van en wil voorbeelden. Maar nee er moet zand over en met een schone lei beginnen. Hoe dan? Dit wordt duidelijk een flop! Maarten en Richelle vind ik er veelbelovend uitzien. En mag ik zeggen dat Wilfred? een stom petje op heeft en dan zijn zonnebril met gele touwtjes er nog op maakt het helemaal erg
Ik vind het zo raar dat Martijn door zo’n lange casting komt. Echt serieus.. maar mss bewust want: drama.
Daar snap ik dus ook echt niks van. Toen ik hem een paar minuten op tv zag gingen bij mij al alle alarmbellen af. Sneu hoor voor Nicole, denk je straks thuis van hem af te zijn, delen ze dezelfde vrienden!
Ik weet het niet met Martijn en Nicole. Hij lijkt er echt opnieuw voor te willen gaan maar zij haalt ook veel oude koeien uit de sloot en blijft een beetje hangen in het verleden. Ik geloof ook dat hij best een botte boer kan zijn. Lijken beide types te zijn die veel van vrijheid hebben genoten en niet toe willen geven aan de ander en dat botst enorm.
Mijn analyse van Martijn: Hij is gewoon een onzekere l*l die zichzelf en haar overschreeuwt om zijn onzekerheden te verbergen. Blijkbaar erg intimiderend dat een vrij voor haar werk auto rijdt. Hij zat haar daar steeds mee te plagen en opmerkingen te maken, maar als puntje bij het paaltje komt is zij aan het kleineren Ik vind ook dat juist hij de ouwe koeien uit de sloot haalt. Nicole probeert gewoon te begrijpen wat ze dan verkeerd doet. Nog typischer dat hij zegt als ik mijn gevoel maar kwijt kan en dat moet dan door haar gevalideerd worden. Maar haar gevoel, namelijk zich rot voelen omdat ze niet snapt wat hij bedoelt, er dus blijkbaar niet toe doet. Hij wil er volgens mij ook helemaal niet opnieiw voor gaan, hij wil gewoon dat de focus op zijn gevoel blijft en Nicole moet maar ja en amen en sorry zeggen ipv tegengas te geven. Sorry, maar ik vind die Martijn in dit geval de grote l*l. Ik zou er al gauw klaar mee zijn. Heel naar mannetje die steeds zijn eigen ego wil strelen
Inderdaad zo kun je het ook zien. Heb je aflevering 6 gezien? Vast het voorstukje langs de weg. Jammer dat je de hele ruzie niet ziet. Het zal toch allemaal wel opgenomen zijn in de auto?
Nee ik heb geen videoland. Ik ben heel benieuwd. Schiet me nu wel te binnen: hij reageert ook niet echt als zij zegt dat hij het meteen moet zeggen. Hij klopt zichzelf alleen op de borst dat hij het zegt, ‘want dat is toch wat ze wil’, maar gaat voorbij aan het feit dat ze het juist niet achteraf wil horen. Dus ik ben heel benieuwd naar de volgende discussie. Maar lijkt me voor haar sowieso heel frustrerend als dat steeds zo eenzijdig is. En over kleineren gesproken: dat hele ‘welles/nietes doe ik wel met mijn kinderen’. Eigenlijk noemde hij haar verzoek tot verduidelijking kinderachtig. Dat vond ik juist kleinerend.