Married at first sight

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door nicole18, 5 jan 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.073
    12.030
    113
    Eens, hij zegt ook steeds dat hij zo’n gevoelsmens is, maar de zaken die hij benoemd hebben weinig met gevoel te maken.
    Hij heeft volgens mij ook geen zelfspot, daarom kan hij niet lachen om Nicole die bijvoorbeeld zegt: ‘kom op, niet aanstellen’ als hij in het koude water gaat (kom op, waar gaat het over!) of in de auto ‘gezakt’, toen hij auto reed.
    Wel probeerde hij het ontbijt toen goed te regelen, ik weet dus ook nog niet zo goed hoe het nu zit. Ik denk dat ze het slechtste in elkaar naar boven halen. Zoiets o_O

Zxcvb en Adje vinden dit leuk.
  2. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.265
    25.723
    113
    #42 Adje, 12 jan 2023
    Laatst bewerkt: 12 jan 2023
    Ze tast hem aan in zijn ego, hij kan daar inderdaad volgens mij geen zelfspot van maken.
    En dat ontbijtje begin ik dan inmiddels een beetje te zien als profileren voor de camera. Net als wanneer hij zei dat het juist mooi is dat dit soort discussie gebeuren, dat hoort er toch bij blablabla. Hij probeert zichzelf in een mooi daglicht te stellen, maar dat lukt niet zo goed als hij zich in zijn ego voelt aangetast.
    Goed, voorlopige diagnose: narcist :roflmao::roflmao::roflmao:

zwaaistaart, Seffie, Anna1083 en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.279
    17.157
    113
    Ja mij is wel duidelijk waarom hij vrijgezel is/was. Wie houdt dat nou vol bij zo iemand

Zxcvb en Adje vinden dit leuk.
  4. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.265
    25.723
    113
    Nou inderdaad! Lijkt me echt enorm frustrerend als iemand wel steeds al zijn shit op jou wil dumpen, maar geen gehoor geeft bij verzoek om uitleg. Dat is toch geen dialoog…

Zara75 vindt dit leuk.
  5. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.863
    5.125
    113
    Home
    wel jammer dat ze niet laten zien waarom
    Nicole loopt steeds weg in een gesprek
    Ze zijn beide te aanwezig en willen de baas spelen dat botst
    Krijg van Martijn ook de kriebels

6. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.073
    12.030
    113
    Wel bizar toch, dat zo iemand door de voorrondes is gekomen?!

7. Nellie4

Nellie4 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.873
    7.937
    113
    Ik heb net aflevering 6 gekeken. Martijn kijkt niet oprecht uit zijn ogen vind ik. En gaat een beetje stom lacherig lopen doen en een liedje neuriën, zo van kijk het doet me niets.
    Ze zijn allebei te snel stomme grapjes gaan maken met z’n tweeën (zijn ze allebei schuldig aan) nu blijkt dat ze elkaars grapjes niet aanvoelen en is hij steeds op zijn ego getrapt bij iets wat zij als grapje bedoelt.

Ik snapte vanaf het begin deze match al niet, twee haantjes dat gaat toch geheid fout. Valt me wel een beetje tegen van de matchmakers

Zwaangerevrouw vindt dit leuk.
  8. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.265
    25.723
    113
    Eigenlijk wel, als je ervan uitgaat dat die matchmakers weten wat ze doen :roflmao:
    Maar volgens mij zijn deze gematcht zodat het programma wat ‘smeuïger’ wordt.
    Een beetje psycholoog doorziet zo’n gast toch, mag ik hopen. Hij is namelijk niet capabel genoeg om zijn ‘charmante’ gedrag consequent vol te houden. Hij laat toch iedere keer weer zien wie hij echt is.

Zwaangerevrouw, Nellie4 en Dubbelgeluk vinden dit leuk.
  9. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.613
    1.155
    113
    precies dit, houd het programma mooi spannend. en daarbij zijn er al fotos online van hun samen met gezamelijke vrienden. ze kenden elkaar dus al voor het programma. of naja "kennen". complete mismatch in ieder geval.

Loes en Wichiam lijken mij ook een leuk koppel, zij is in ieder geval erg enthousiast, hopelijk is ze niet te aanwezig.

Dubbelgeluk en Adje vinden dit leuk.
  10. olleke

olleke Fanatiek lid

8 mrt 2012
    4.843
    4.103
    113
    Ik snap ze eigenlijk allebei niet. En waarom zien we nou eigenlijk niks van die discussies, maar alleen het ruziën achteraf? Ik vraag me af wat daar gespeeld heeft allemaal.
    Maar ik vind die Nicole toch ook niet zo geweldig hoor. Hem valt misschien wel eea te verwijten, maar ik vind haar lichaamstaal toch ook erg ongeïnteresseerd overkomen als ze zo half onderuit gezakt ligt bij het zwembad als ze 'in gesprek' zijn.
    Benieuwd of de deskundige ze nog aan het praten krijgt....

Dubbelgeluk vindt dit leuk.
  11. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.279
    17.157
    113
    Zullen hun ook niet beetje gestuurd worden? Minimaal 1 stel waarbij je drama verwacht, 1 stel waarbij liefde goed mogelijk zou zijn etc..? Een beetje sturen kunnen ze dat wel lijkt mij. Alleen saaie stellen is slecht voor de kijkcijfers, alleen drama dan missen ze hun doel van matchers

Nellie4 vindt dit leuk.
  12. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.863
    5.125
    113
    Home
    Nu ben ik wel nieuwsgierig naar zijn ex vrouw
    Hij heeft toch 3 kinderen bij iemand :)

13. olleke

olleke Fanatiek lid

8 mrt 2012
    4.843
    4.103
    113
    Nee 2 bij 1 en de jongste bij een ander zelfs;)

14. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.863
    5.125
    113
    Home
    Verrassend ;)

15. Maryelle

Maryelle Actief lid

10 feb 2015
    414
    416
    63
    Vrouw
    Ik vind Martijn echt een kwal, hele onsympathieke, zelfingenomen patser.

Maar, hij zegt ik ga geen voorbeelden noemen want dan krijg je een welles/nietes spelletje. Uiteindelijk gaat hij toch voorbeelden noemen en dan gaat zij over elk voorbeeld in discussie. Ik snap hem dus ook wel en ben ook erg benieuwd hoe het in die auto is gegaan..

Los daarvan denk ik gewoon dag ze beiden het slechte in elkaar naar boven halen. De mannen vind ik erg leuk samen, over de rest van ff koppels heb ik nog geen mening

16. Nellie4

Nellie4 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.873
    7.937
    113
    Dat hij geen welles/nietes wil brengt hij heel nobel, maar is het niet en is vooral heel arrogant. hij wil vooral niet iemands anders standpunt horen die misschien anders is dan die van hem, want die van hem is heilig en van een ander onbelangrijk en staat daar niet voor open. Zij kan zich dus niet verdedigen en kan ook niet uitleggen dat sommige dingen anders bij hem zijn overgekomen dan zij het bedoelde. Dan had het echt uitgepraat kunnen worden hadden ze elkaar excuses kunnen maken, waren ze allebei gehoord en was het voor beide een leermomentje en zo konden ze met een schone lei verder, maar helaas bleef het nu dus etteren.

17. mama2bengeltjes

mama2bengeltjes Fanatiek lid

28 jan 2015
    1.199
    531
    113
    Ik vind Nicole toch ook echt wel aanwezig hoor met opmerkingen. Ik wil nu ontbijt, ik wil in de zon, je kan daar toch ook over overleggen en dat ze in de zon ging zitten voor het ontbijt en hij het tafeltje en ontbijt ging regelen, had ze ook even op kunnen staan om het samen te doen.
    Ik ben in elk geval geen fan van haar. Vind het overigens ook erg jammer dat ze niet alles in beeld brengen qua ruzie want nu is het echt speculeren over wat er gebeurt is. Overigens aan de handrem trekken en vervolgens daar uitstappen vond ik ook erg er gaan. Vond het ook lang duren voordat de expert zich ermee ging bemoeien.

Zwaangerevrouw vindt dit leuk.
  18. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.863
    5.125
    113
    Home
    Ik vind dat ze allebei schuldig zijn
    Ze loopt ook tot 2 keer toe weg
    Is vanaf moment 1 al aan het aanraken en luid aanwezig

Die ruzie van het zwembad was zonder zender zou Martijn dat expres hebben gedaan ?
    Dat ie ging schreeuwen in de auto zijn wel beelden van lijkt me raar dat ze daar niks van laten zien dan

19. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.120
    5.038
    113
    Vrouw
    Maarten en Richelle hebben het gezellig samen, maar ik zie bij hun nog geen vonk. Bij Wichian en Loes hetzelfde..

De mannen vind ik erg leuk samen en ik hoop dat dat een blijvende match wordt.

Ik vind Martijn ook absoluut heel onsympathiek, maar Nicole kan dingen ook absoluut niet laten rusten. Gaat dan net zo lang door tot hij toch zegt wat hij vind, en dan gaat ze in discussie of loopt ze weg.

20. Nellie4

Nellie4 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.873
    7.937
    113
    Die moeder van Paula met haar domme vragen, lekker belangrijk ook :roflmao::roflmao: ik geloof dat ik daar wel op zou afknappen als bruidegom en gelijk in de stress zou schieten om welke dochter daar dan bij zou horen.

Gymgirl en Annie82 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina