Zo echt hè! Ze kwam zo echt niet vriendelijk over . Ben heel benieuwd of dat wat gaat worden. Ben ook benieuwd naar morgen naar Nicole en Martijn. Of ze het echt uit hebben kunnen praten..
Haha ja die moeder was echt raar. Ik hoop maar dat er flink geknipt is in het stuk en in het echt minder ongemakkelijk voor hem.
Ik vond het echt weer zo ongemakkelijk. Gaat hij ineens weer een praatje met haar maken over haar boek En zij zat daar totaal niet op te wachten, maar blijkbaar kan je dat signaal ook over het hoofd zien
Op Videoland kan je alles terug kijken! Weet niet of je dat heb? Anders voor 4 weken is dag volgens mij? Proef abonnement nemen
Oh help, ik hoor net in de trouwspeech van de ambtenaar dat moederlief tegenover haar dochter woont arme Remco (hij kan nog Nee zeggen) Ik ga weer verder kijken
Pfff die moeder van Paula met al die vragen mijn God. Fout fout fout. Echt plaatsvervangende schaamte. Maar vond haar al raar met de jurk passen eerlijk gezegd.
Ik zou echt volledig afknappen op haar. Eerst die domme vragen en dan inderdaad ook nog eens horen dat ze meters van elkaar vandaan wonen. Echt een hele dikke no-go. En dan ook dat verhaal over een keuringsrapport??? Echt met wie trouwt hij nou eigenlijk, met Paula of met die moeder?
Het lijkt me voor die kinderen van Martijn ook zo pijnlijk om dit te zien. Hij zal er vast een verhaal bij hebben maar hoe dan ook, staat je vader er niet heel florissant op. En die moeder van Paula komt ook niet echt lekker uit de verf haha. Ik hoop dat dat nog een beetje uit kan middelen als ze hem kenr
Ik heb er zelf moeite mee dat mensen meedoen die jongere kinderen hebben. Is toch ontzettend verwarrend en moeilijk te begrijpen voor ze?
Nicole heeft het trouwens wel vaak over hoe iets over komt op camera. Maar waar er twee vechten hebben er twee schuld. Denk dat we maar de helft zien. die moeder van Paula lijkt wel de schoonmoeder show. Heel erg ongemakkelijk voor Remco. En dan de kille houding van Paula….. Wichian ziet het helemaal zitten maar ik zie de combi niet? Ik zie geen sprankel of bepaalde interesse.
Haha als dochter zou ik mij mega schamen voor m'n moeder. Volgens mij zei ze ook in de auto tegen haar dochter "als m'n moeder zich maar gedraagt" of iets in die zin. Nicole en Martin is toch helemaal afgeschreven lijkt mij. Als hij zegt er is geen match ga je daar toch niet alsnog voor?
Geen idee of je de laatste aflevering (van vnvd) al hebt gezien? Gtst is er niks bij. Nadaf hij uitgesproken heeft dat er geen match is gebeurt er nog van alles…
Jaa klopt, wel gezien hoor maar dat kan je toch niet serieus nemen? Ik geloof nog liever in sprookjes dan in hun huwelijk
Hahaha ik moet me gewoon echt helemaal rot lachen om die Martijn. Die quotes van hem, en dan dat hoofd erbij. Wat een arrogante zak zeg. Echt een typische narcist die zijn eigen kunstjes niet eens goed kan toepassen. Hij is veel te overduidelijk continue aan het gaslighten en zijn eigen tekortkomingen op Nicole aan het projecteren. Ik lees best veel negatieve dingen over Nicole online, maar eerlijk gezegd vind ik haar nog best een prima vrouw.
Het zou haar sieren als ze zelf erboven blijft staan. Ze heeft nu een keer aan de handrem getrokken en een keer wijn in zijn gezicht gegooid. Hij zal haar zeker uitgedaagd hebben, maar van haar ook niet echt handig… Ik denk dat ze het slechtste bij elkaar naar boven brengen.
Ik vind die paula ook een aparte hoor. Ze heeft geluk dat ze er mooi en vriendelijk uitziet waardoor het wordt verbloemd.