Ja ik ook. Alles moet vierkant. Hondjes slapen in bed, daar moet man maar tegen kunnen... Maar die moeder van haar vind ik echt heel erg Compleet met papier met een lijst met vragen bij je aanstaande schoonzoon binnenstappen. En wat voor vragen ook: pasta of patat? Lekker boeiend! En haar reactie als hij het 'verkeerde' antwoord gaf Ik ben bang dat het niks gaat worden..
Precies dit vind ik ook. Ik vind haar prima maar de gaat wel snel over op zulke acties. Martijn is echt een vreselijke man. Hoe arrogant hij dan ook daar zit met z’n wijntje, bah bah bah. En ik vraag me af of ze niet kan auto rijden (aangezien ze rij instructeur is) of hij haar weer op de kast wilde jagen?
En Remco en Paula… Remco staat wel open maar ik vind de houding van Paula tot nu toe echt heel gesloten.
https://www.rtlboulevard.nl/video/tv-fragmenten/video/5360415/gelukspsycholoog-vreest-invloed-schoonmoeder-married-first-sight?fbclid=IwAR3iNGUOKewTLhchSzdgy882Sx9BTJA7jaF8qtV2IiwL2kDysunoMAZq9-U In het vervolg de schoonmoeder ook maar meenemen in de screening
Jaa is ook zo, dat is inderdaad van haar kant ook wel beetje too much. Die situaties was ik alweer vergeten haha
Ben weer helemaal bij. Ik denk dat het hele Nicole en Martijn stuk 1 groot toneelstuk is. Je ziet niks van die ruzies, alles is gespeeld volgens mij, in scene gezet, ik weet niet. Vind het zo raar, ook die 3 vriendinnen die zogenaamd op beide huwelijken uitgenodigd waren, ik geloof er geen zak van. Van de rest kan ik nog geen zinnig woord zeggen
Dit idee heb ik ook. Vind het zo gek dat je niks van die ruzies ziet. Ik vind het verder ook erg gemaakt overkomen. Vreemd verhaal, echt een flop.
Die gezamelijke vrienden vind ik ook een raar verhaal. Het kan toch niet dat je elkaar dan nog helemaal nooit gezien hebt? Neem aan dat die vrienden zelf ook feestjes geven etc.
ja maar zo wil je toch niet bekend staan.. we hebben nu toch allemaal een negatieve associatie bij deze mensen.. dat wil je toch niet voor de komende 10 jaar. Dat mensen je op straat zo aankijken..? dus hoe dan?
Daar was iets over gezegd door de experts, het was niet opgenomen: https://www.rtl.nl/rubrieken/rtl-boulevard/artikel/5247754/koppels-temptation-island-love-or-leave-nieuw-seizoen?videoId=e5707b8b-ac09-4c70-8147-dd915b85f289
Er gaan al oude foto's rond waar ze samen opstaan, dus ze hadden elkaar zeker al vaker gezien. Maar in hoeverre ze elkaar echt kende is niet bekend. Jammer dat hier ook niets over gezegd word tijdens de uitzending.
Volgens de deskundigen was dit een top match, maar ik zie het nog niet en zijzelf volgens mij ook niet.
Ik kan echt niet kijken naar de stukken met Paula en Remco.. Wat vreselijk ongemakkelijk!! Ik zie die super-match ook echt nog niet.
Ja vreemde situatie dit, lijkt inderdaad wel in scène gezet voor de kijkcijfers. Ik heb trouwens bij beide het gevoel dat ze zich voor de camera anders voordoen dan daarbuiten. En nogal kinderachtig met hun overtrokken reacties, schreeuwen, wijn gooien. Gênant..
Hij ziet haar echt niet. Zij staat mega ongemakkelijk en hij geeft aan dat het allemaal verder wel goed zit.