Married at first sight

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by nicole18, Jan 5, 2023.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Adje

Adje VIP lid

Aug 21, 2015
    16,265
    25,723
    113
    Wel bizar dat het meeste gebeurt buiten de camera om bij Martijn en Nicole. Daar zet ik toch grote vraagtekens bij…
    Of hij speelt mooi weer voor de camera met zijn irritante lachje en ge’ciao-ciao’ en zit buiten de camera om echt te zieken en bewust haar het bloed onder de nagels vandaan te halen. Of het is allemaal in scene gezet.
    Ik zie hem er overigens wel voor aan om buiten de camera zich echt heel naar te gedragen. Maar jeetje, daar moet je dan toch boven blijven staan. Was dan gewoon weggegaan ipv een glas wijn te gooien... Ik zou hem dat ook niet gegund hebben en hem vriendelijk nog een fijne avond in zijn eentje hebben gewenst.

En hij werd toch in dat restaurant gefilmd nadat dat de wijn over hem heen gegooid werd. Wel bijzonder dat hij volledig droog met een schoon shirt in dat restaurant zit, schiet me nu even te binnen…

2. Muis2009

Muis2009 Bekend lid

Jan 29, 2018
    702
    387
    63
    Female
    Dit is dus precies wat ik ook denk. Bij tv wordt veel in scène gezet, gesprekken gestuurd e.d. is mijn vermoeden. Alles zodat de kijker geboeid blijft.

Adje likes this.
  3. Beausecret

Beausecret VIP lid

Apr 26, 2016
    5,474
    6,089
    113
    Female
    Viel mij ook op. Ik was echt aan het zoeken naar de rode vlekken, maar zag niks.

Adje likes this.
  4. bunchy

bunchy VIP lid

Aug 21, 2009
    6,673
    515
    113
    Tja.. ik snap jullie sceptische houding. Inderdaad raar maar Geef mij een reden waarom Nicole daar aan zou meewerken? Zij wil toch niet in een negatief daglicht komen te staan voor de buitenwereld?

5. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

May 18, 2013
    13,073
    12,030
    113
    Goed punt, ook dat hij zei dat ze een slechte rijstijl heeft terwijl ze rijlessen geeft. Dat is nou niet echt goede reclame.

6. Taiga

Taiga Fanatiek lid

Apr 28, 2019
    1,418
    2,198
    113
    Ik denk dat een deel van de deelnemers aan dit soort programma's ook van castingbureaus komen. Die worden dus betaald.
    Diezelfde mensen zie je dan ook weer terug in First dates, lang leve de liefde, dat soort programma's.
    Je moet toch kijkcijfers scoren.

7. rocketscience

rocketscience Fanatiek lid

Feb 16, 2015
    4,272
    3,239
    113
    Female
    Wat betreft Martijn en Nicole: Ik denk dat vooral hij zonder camera’s zich heel anders gedroeg dan wanneer er gefilmd werd. ik kreeg echt hele verkeerde vibes bij hem. Er was 1 moment waarvan hij niet doorhad dat er gefilmd werd en hij zei toen zoiets als: ‘oh god daar komt ze weer hoor met haar koffers.’ Ik kreeg het idee dat hij daar heel even zijn ware aard liet zien.

Seffie likes this.
  8. Seffie

Seffie Fanatiek lid

Apr 17, 2019
    2,270
    2,618
    113
    Female
    Omg die vader van Paula zit met een pen de antwoorden te noteren van de vragenlijst die haar moeder Remco voorlegd hahaha neeeee zo kan je niet zijn. Wat een afgang.

9. Seffie

Seffie Fanatiek lid

Apr 17, 2019
    2,270
    2,618
    113
    Female
    Ja precies. Ik krijg soms ook “achter gesloten deuren” vibes als zij in/voor de camera praat.

10. Anna009

Anna009 VIP lid

May 30, 2008
    9,863
    5,125
    113
    Home

Sowieso als jij na 24 uur al zegt dat het niks word dan ging je er niet 100 % voor en snap dan ook niet waarom hij mee deed want echt zijn best doen heeft ie niet gedaan terwijl zij dat wel voor ogen had en daarin geen kans heeft gekregen

11. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

Nov 20, 2013
    4,613
    1,155
    113
    Nou precies dit idd.
    En t is wel heel bijzonder, hele stukken dat ze samen in de auto zitten worden uitgezonden maar als ze aan de handrem trekt niet, zelfde met t etentje wanneer ze een glas wijn in zijn gezicht gooit.
    Wat betreft paula en remco, als hij slim is zet hij t op een rennen, en heel hard.
    Als je al beoordeeld word of je van friet of pasta houd en alle vorige vriendjes door een keuring heen moesten... Wat erg als je ouders zo op tv komen zeg:eek:

Zwaangerevrouw likes this.
  12. Martini

Martini Fanatiek lid

Feb 17, 2007
    1,109
    622
    113
    Ik word dat 'schat' van Wichian ook zat, jemig!

En zoals altijd erger ik me dood aan Carlo, zo stom doet hij.

Featherr and Annie82 like this.
  13. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

Paula en Remco… zooooo ongemakkelijk om daar naar te kijken! :|

Martijn en Nicole, ik blijf erbij! Geloof er echt helemaal niks van. Heb echt het idee dat het allemaal gespeeld is. Ze komen ook zo nep over.

Wichian en even haar naam kwijt. Ik heb nog geen idee wat ik van hun vind…

Richelle en Maarten vind ik echt een leuk stel! Vind het alleen jammer dat de experts zo op het seksuele zit. Laat iedereen het lekker op zijn of haar eigen tempo doen.

14. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

May 18, 2013
    13,073
    12,030
    113
    Helemaal mee eens!

Mammavantwee likes this.
  15. Anna009

Anna009 VIP lid

May 30, 2008
    9,863
    5,125
    113
    Home
    Ik snap de match Paula en Remco ook niet
    En aan Paula’s uitdrukking en houding zij ook niet :|

16. Anna1083

Anna1083 Bekend lid

Oct 21, 2016
    841
    323
    63
    Ik denk het niet hoor. Anders is nicole een topactrice! Die is werkelijk pisseddd offff. Stem trilt en alles ( en terecht ook).
    Waren het maar acteurs!

17. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

May 18, 2013
    13,073
    12,030
    113
    Hij had ook nog tegen haar gezegd dat hij het als een grote grap zag. Een spelletje. Ik denk dat hij zich echt schofterig heeft gedragen buiten de camera’s om (met de camera’s ook trouwens).

18. olleke

olleke Fanatiek lid

Mar 8, 2012
    4,843
    4,103
    113
    Echt tenenkrommend! En Remco vind ik op zich best nog wel zijn best doen, maar Paula neemt zo'n grote afstand eigenlijk 'want alles is nieuw en we kennen elkaar nog niet', dat hij er niet dichterbij kan komen.
    Misschien op reis dat er wat gebeurt, maar tot nu is het een 25 jarig huwelijk waar alle passie en liefde al uit is.

Nellie4 likes this.
  19. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

Dec 13, 2019
    13,009
    14,675
    113
    Female
    Pff die Martijn en Nicole. Ik snap daar echt helemaal niks van. Er wordt ruzie gemaakt, echt heftige ruzie en daarna is het weer gezellig en leuk en heerlijk. Nou schiet mij maar lek.
    Martijn die op de eerste dag van de reis al zegt: er is geen match. Ja ik.snap goed dat Nicole daar erg van geschrokken is. Dan krijg je toch totaal geen kans.

Martijn die op Schiphol zegt: "er waren wat puntjes die voor mij belangrijk zijn. Ja ik heb eerlijk gezegd dat het geen match is"
    Waarop Nicole reageert: "dat was op dag 1!"
    Martijn: "dit bedoel ik dus". :eek::rolleyes:
    Vind je het heel gek dat Nicole daar verbolgen over is? Nou ik niet!

Ik vind het een kwal van een vent met zijn mooi weer voor de camera en zijn 'Ciao Ciao'.

Remco en Petra, jemig wat een miskleun!
    En dan de experts: "dit stel past zoooo goed bij elkaar!" Nou dat moet nog blijken:roflmao:
    Petra is zo verschrikkelijk afstandelijk, krijg dat maar eens anders. Ik ben bang dat Remco bij haar geen kans gaat krijgen. Hij zal echt alles uit de kast moeten trekken om haar te veroveren.

Featherr and Adje like this.
  20. toch3

toch3 VIP lid

Dec 28, 2013
    18,279
    17,157
    113
    Ik hoop dat ze ontdooien als die moeder er niet bij is. Ze komt op tv echt vreselijk over

Share This Page