Van Martijn zou je bijna hopen dat het een acteur is, je kan toch bijna niet geloven dat iemand echt zo in elkaar zit.
Martijn. Lastig om te oordelen. Je ziet/hoort de snel boos zijn van Nicole. Nu bij het eindgesprek krijg ik echt een slecht gevoel bij Martijn. Als je hem hoort eenk je: "Wat een geduldige man". Hij wil nog vrienden blijven, ondanks dat hij vond dat Nicole het alleen over zichzelf had etc. Ik denk dar hij iemand echt knettergek kan maken met opmerkingen en dan alle eigen verantwoordelijkheid uit handen laten vallen. Beetje: Ik wil wel maar jij maakt het mij onmogelijk. Lastig uit te leggen.
Ja nu je het zegt, dat is ook precies het gevoel wat ik hierbij krijg. Dat programma was ik al helemaal vergeten
Oh die Remco en Paula... Volgens de experts passen ze zoooo goed bij elkaar, op papier lijken ze al 25 jaar getrouwd. Nou dan zie ik met angst en beven het komende jaar tegemoet. Wij zijn nu bijna 24 jaar getrouwd, phoe als 25 jaar getrouwd er zo uitziet, dan wil ik dat niet Jemig, ze zitten echt allebei heel ongemakkelijk voor zich uit te staren en weten niet wat tegen de ander gezegd kan worden. En dan iedere keer zeggen: "tja, we kennen elkaar nog helemaal niet. We weten nog zo weinig van elkaar." Vraag dan dingen, praat met elkaar!!! Dan leer je elkaar kennen.
Ik zal niet teveel spoilers geven omdat Videoland voor loopt, maar het is denk ik nog niet zo verkeerd dat er een koppel is gestrand.. Ik vind het bonuskoppel écht heel leuk samen.
Ik vind die Wichian ook maar een aparte. Hij is wel heel lief voor der, maar constant dat schatje voelt echt ongemakkelijk.
Haha Remco en Paula worden met de aflevering erger Maar om niet alles bij haar neer te leggen hij is ook wel erg stil heb ik het idee
Ja het is een wisselwerking denk ik. Beiden gaven ook aan erg moe te zijn. Dat kan natuurlijk ook een rol spelen. Ik hoop idd dat als ze een nacht goed geslapen hebben ze wel wat spraakzamer worden. Ze zullen toch moeten gaan praten en leuke dingen gaan doen samen.
Ik vind wichian en loes juist echt heel leuk samen! Net als de 2 mannen. Remco en Paula is net zo’n mismatch als Martijn en Nicole zeg man man. De 2 dames heb ik zo m’n twijfels bij.. vooral Cathelijne vind ik erg bot overkomen maar dat kan ook een houding zijn. Maarten en Richelle kan ik niet zo peilen, beetje een saai koppel. Het bonuskoppel vind ik heel leuk, ben erg benieuwd hoe dat verder gaat. Verder vind ik het echt een enorm langdradig seizoen, wat dat betreft vond ik de opzet van love or leave veel lekkerder wegkijken.
Ik vind Wichian en Loes ook leuk samen. In het begin zag ik niet echt een klik, maar je ziet ze echt naar elkaar toe groeien nu. Hun gesprekken worden ook steeds dieper en ze durven elkaar steeds meer te vertrouwen.
Het eindgesprek van Martijn en Nicole. Martijn heeft genoten van de tijd in Italië,.... was vast erg gezellig ja met al die ruzies. Hij toont zijn goede wil, want hij wil graag vrienden blijven. Nicole wilde het denk ik niet voor de camera zeggen, maar volgens mij wil ze niets liever dan niks meer met Martijn te maken hebben. Hij heeft haar volgens mij echt enorm gekwetst door zo snel de stekker eruit te trekken. Doordat Martijn nu voor de camera heeft gezegd dat hij graag vrienden blijft lijkt hij 'the good guy' en is Nicole straks degene die het allemaal niet meer wil. Voelt voor mij als een gemeen spelletje
Ciska, die moeder van patricia, doet me zo aan de basisschooldirectrice vsn hier denken als ik haar hoor praten
Jemig die Paula. Remco geeft aan het apart te vinden dat zij bij de ceremonie een kus op de wang gaf. Haar antwoord was: ''ja dan staat er een vreemde man tegenover je en dan weet je niet wat die wil. Misschien wil hij het niet, dus ik speel maar op safe en geef een kus op de wang." Eh, ja Paula, dat is nou net waar het om draait: je trouwt met een volslagen onbekende Dan tijdens de fotoshoot geeft ze weer een kus op de wang, dus blijkbaar vond ze dat zelf wel zo prettig. Ze had toen toch ook kunnen vragen wat hij wilde... Een hele dag samen gereisd om op de plaats van bestemming te komen. "We hebben nog niet veel kunnen praten, want ja die reis." Kun je onderweg dan niet met elkaar praten? Dan hoef je in het vliegtuig ook niet zo ongemakkelijk voor je uit zitten staren Nee dat stel voelt absoluut geen klik, dit gaat niks worden.... Richelle en Maarten vind ik een leuk stel. Ook Wichian en Loes samen zie ik wel zitten. En ook François en Wilfred gaan erg leuk met elkaar om. De twee dames moet ik nog zien. Ik heb het gevoel dat Cathalijne wel wat gereserveerd is, maar dat kan nog veranderen natuurlijk. Ik ben ook wel benieuwd naar het nieuwe koppel. Ze zien er leuk en spontaan uit.
Haha @Zxcvb ik ben het helemaal met je eens! een aanvulling, ik vind Cathelijne haar humor wat bot overkomen. Ik denk dat het haar humor is, maar ze heeft al een paar dingen gezegd die bijv. Martijn als zeer kwetsend zou ervaren gelukkig gaat haar partner er goed mee om. O en het nieuwe stel vind ik wel leuk! Ik was wel verbaasd dat ze 2 jaar jonger is dan ik.