Ik kijk via videoland. Weet niet precies waar ze op tv nu zijn kwa aflevering. Dus ik zal proberen op te letten kwa spoilers. Moet op videoland nog 1 kijken volgens mij Wichian en Loes, lijkt heel leuk stel maar zie weinig 'romance' zegmaar. Geen kus bij weg gaan of als ze elkaar weer zien. Maargoed niet iedereen doet dat misschien zo aan het begin. Maar heb idee dat zij het toch niet zo ziet zitten allemaal Remco en Paula(?) Mag daar aub de stekker eruit? Dit is trekken aan dood paard zo, is geen match en zij wil absoluut niks met hem te maken hebben. Erg jammer dat zij zo snel de deur dicht deed omdat ze zo verschillend zijn. Nou mijn man en ik zijn 2 tegenpolen van elkaar en zijn al bijna 14jaar gelukkig getrouwd. Dus kan prima als je niet van dezelfde dingen houdt 2 meiden: super leuk stel. Hoop alleen niet dat straks dat vuurtje te snel dooft Idem met die 2 heren overigens. Ook leuk stel maar ben bang dat die afstand echt te veel gaat worden voor ze. Weet even niet wie wie is maar de krullenbol staat open voor alles en die andere houdt beetje de boot af heb ik het idee Nieuw stel: bang dat hij in friendzone blijft voor haar. Gelukkig staat ze wel open dus wie weet komt er nog wat 2 jonkies, leuk leuk. Weet hun namen even niet maar die gaan het wel redden samen
Ik sluit me hier helemaal bij aan en geef op dit moment eigenlijk alleen Richelle en Maarten nog een kans om langdurig stand te houden, ondanks dat er nu nog veel koppels het heel gezellig hebben.
Ik geef Richelle & Maarten en Cathalijne & Laura een kans van slagen. Respect voor Remco en Paula dat ze het experiment wel afmaken, maar tegelijk waarvoor eigenlijk? Is toch volkomen duidelijk dat het niks gaat worden? Ik vind trouwens niet alleen dat Paula de deur dicht gooit, Remco doet dat net zo goed door in die kus te blijven hangen.
Maar helemaal in het begin vond ik dat het vooral bij haar lag. Op de bruiloft en net op huwelijksreis. Zij zei constant 'ja we kennen elkaar nog niet, dus...'. Ik had toen het idee dat hij haar best wat ruimte daarvoor gaf, maar als je bij zo'n experiment nog steeds aan een dood paard trekt na een paar dagen, snap ik dat je zelf ook de handdoek in de ring gooit en er klaar mee bent. Pas later legt zij inderdaad uit dat het ook kwam doordat ze niet goed wist wat ze moest doen en daarom voor de veilige optie koos. Die bij hem dus blijkbaar heel zwaarwegend was.
Het probleem bij hem is dat hij niks zegt. De hele vliegreis schijnen ze amper met elkaar gesproken te hebben. Dat gedoe met de kus had toen al opgehelderd en uitgesproken kunnen zijn. Ze zijn allebei op hun eigen manier kil en afstandelijk. De toon was inderdaad al gezet door Paula bij de ceremonie, maar ik geloof niet dat als de ceremonie wel goed was gegaan. Hij zich daarna anders was gaan gedragen en wel ineens heel gezellig en spraakzaam was geweest.
Dit vind ik ook. In het begin was zij echt heel erg gesloten en terughoudend wat al begon met de kus maar ook bij de foto’s en in de auto/vliegtuig etc. Er zit gewoon niks in. En dan snap ik dat je als man zijnde jezelf ook af gaat sluiten. Pas later kwam ze los maar toen was het voor Remco gewoon al verpest en te laat denk ik. Het zal sowieso een wisselwerking zijn. Maar ik denk als je ook geen aantrekking voelt vanaf het moment dat je hem ziet het ook erg lastig wordt
Ik krijg trouwens echt nog steeds de kriebels van francoise. Geeeen idee waarom. Misschien de manier waarop hij kijkt, praat.
Welke van de 2 is dat? Wij zaten hier dus al te grappen dat 1 vet eng kijkt, echt op een heel creapy manier. En de ander op Jeffrey Dahmer lijkt
Ik vind loes wel echt zo van: het moet zo en niet anders en dat met alles als hij het anders wil krijgt ie gelijk een opmerking naar z’n hoofd
Ja vond haar ook heel afstandelijk, alsof ze een muur heeft opgetrokken. Ze hebben ook niks gezelligs gedaan samen haha. Ben benieuwd, ik denk dat het niks wordt.
Spoiler had het wel al een beetje verwacht ja. En ik vond in het begin die Wilfred maar een beetje een rare pipo, maar die werd steeds leuker
Spoiler De mannen had ik ook aan zien komen.. Wichian en Loes vind ik een heel ongemakkelijk stel! Denk dat dat ook op niks uit gaat lopen. Maarten en Richelle vind ik echt heel leuk, denk ook dat hun het als enige gaan redden Remco en Paula, ik blijf ze bijzonder vinden.. De 2 dames vraag ik me ook af of dat wat word. Vind ze nog steeds erg ongemakkelijk overkomen. Maar kan ook door de camera komen.. Het nieuwe stel zijn leuke mensen, maar ik denk niet als stel. Vind ze beide totaal anders.
Precies dit denk ik ook. Spoiler Loes en Wichian redden het niet denk ik of hij moet echt megaveel geduld met haar hebben. Hij reageert heel lief en begripvol, maar hoelang houdt hij dat vol. Ben benieuwd naar het koppelweekend. Straks kijken ha ha
Spoiler Ik denk dat zelfs als hij het eeuwig volhoud, het alsnog niks word. Loes trekt die muur steeds verder op. Als ze graag in haar eigen omgeving wil zijn hadden ze daar ook samen heen kunnen gaan en dan langer dan 1 nachtje. Ben ook benieuwd naar het koppelsweekend. Meestal wordt de drama daar versterkt haha, steken ze elkaar aan.
Wilfred en Francois: Ik vind het stom dat ze bij het matchen geen rekening hebben gehouden met de afstand. Één van beiden moet dan toch te veel opgeven om bij de ander te zijn en uiteindelijk wonen. Dat is natuurlijk best een risico bij een prille relatie. Loes en Wichian: Ik vond haar echt heel raar doen bij dat ikea kastje. Eerst roepen dat hij het maar in elkaar moet zetten en dan afkeurend gaan toekijken. Wichian was echt heel geduldig met haar. Verder vond ik Wichian wel heel erg op haar hond lijken . En om een of andere reden erger ik me aan hem. paula en Remco: Sorry, maar ik vind vooral Remco een drol en een zeikerd. Wat een afknapper zou die man voor mij zijn. Niet dat ik Paula nou zo leuk vind, maar hij blijft maar zanikken over die kus, en dan was opeens het ansichtskaartje ook al niet goed. Hij heeft bij voorbaat al de deur dichtgegooid en is gewoon blijven zoeken naar redenen om die deur dicht te houden.
Spoiler oh jee, ik zag in het voorstukje van volgende week dat die Martijn weer in the house was op het koppelsweekend… althans, ik dacht hem te herkennen van de achterkant en hij had al zijn pijlen op Patricia gericht zo sneu voor Stephan. Ik bedoel, ik zie ook wel dat die twee geen match zijn maar om dan maar meteen Martijn er tussen te gooien. Hopelijk heb ik het helemaal verkeerd gezien.
Spoiler oh dat heb ik helemaal niet gezien, maar zij zouden wel terugkomen nog zei Carlo al. Ik zou het wel heel sneu voor Stephan vinden. Hij was ook in tranen in het voorstukje....maar nu weer een week wachten helaas