Wat zijn dat gruwelijk lekkere versnaperingen... Ik heb zo een hele zak leeggegeten. Wie is er nog meer zo gek op die kleine choco-balletjes? Ik kan er níet afblijven...
Wil het niet lezen, ben op dieet Wil het niet lezen, ben op dieet Wil het niet lezen, ben op dieet Wil het niet lezen, ben op dieet Wil het niet lezen, ben op dieet Wil het niet lezen, ben op dieet Wil het niet lezen, ben op dieet Wil het niet lezen, ben op dieet ......... zucht .....
Hmm lekker! Bij ons hier in de buurt hebben ze een ijssalon, die heeft mars planets ijs.. Jammie! Alleen niet goed voor mijn lijn nou ik graag een paar kilo eraf wou hebben
Nou, zeg, wat een toeval! Ik had die krengen nog nooit gezien bij mij in de AH, toevallig vandaag wel. Ze lagen er met 35 procent korting, dus ik nam twee zakjes mee voor mijn man! Ik vind het alleen niet fijn om te lezen dat jij ze lekker vindt, nu wordt het nog moeilijker om ervan af te blijven! Hé, bedankt, hè?
Lekker hè! Mijn broertje + zusje + vader werken bij de Mars (en ik heb er ook gewerkt voordat Milan werd geboren), dus hier ligt altijd wel een hele partij snoep van de Mars op voorraad. Planets zijn vriends favoriet, ik vind Maltesers lekkerder.
Nu bij de C1000 voor maar 1.49 en. Ik moet zo boodschappen doen. Het is net of die dingetjes door de verpakking heen roepen: "Kiki koop ons!" Ook niet goed voor mijn lijn...
heb een tijd in uk gewoond, en daar waren ze er al eerder.. jeetje, wat was ik blij toen die eindelijk naar nl kwamen zeg! hier gemiddeld 2 zakken per week, meer mag ik niet van mijn portemonnee en mijn lijn, anders zouden het er 2 per dag zijn.
ieeeeeeeeeeeeeeeuwwww, ik vind ze nie lekker. Geef mij idd maar gewoon maltesers!!! (Die vreet ik al heel mijn leven, vroeger kon je ze alleen bij de toko halen)
dank je voor de tip koop ik ze maar niet haha! dan is het wel erg moeilijk het te weerstaan. Ze praten tegen me...eet me op eet me op eet me op...herkenbaar meiden?