Dames, Een goeie vriendin van mij gaat in juli trouwen en ik ga samen met haar schoonzus haar vrijgezellenfeest regelen maar nu zit ik een beetje het internet af te zoeken naar leuke dingen. Hebben jullie nog leuke ideeen?! En dan bedoel ik wel een beetje de wildere ideeen dus geen servies schilderen, bonbons maken of dat soort dingen. Meer in de trant van alcohol en vunzigheid! haha! Zat zelf te denken aan paaldansles, cocktails maken, hapje eten, stappen, met een limo gebracht worden zoiets?!! Kom maar op met de leuke tips. Thank you
met mijn vrijgezellen feest zijn we naar de Baja in Rotterdam geweest. Ik heb het zelf niet geregeld maar misschien dat je iets op de site kunt vinden... De avond zag er als volgt uit: - Binnenkomst met champagne - Even lekker aan de bar hangen - De barmannen gingen een wedstrijd doen wie de lekkerste cocktail kon maken, en wij waren de jury. Dusss alles moets natuurlijk geproeft worden -Ik moest zeggen welke barman ik het leukst vond en werd daarna door hem op de bar getrokken en getrackteerd op een sexy dansje Daarna hebben we nog heel lang lol gehad daar en hebben we natuurlijk veel te veel gedronken Was echt een hele leuke avond! Op de foto zie je de barman die ik uit had gekozen
coktails maken, erotische snelcursus ( vriendin van een vriendin heeft dit gehad tijdens haar vrijgezellen feest en dan komt er een vrouw met allerlei sexspeeltjes en een opblaaspop en gaat alles uitleggen en oefenen op de pop en gek doen en standjes en gekke dingen leren), erotische massage, paaldansen, lapdance tijdens t uitje etc etc
Klinkt heel leuk alleen ben ik al te vaak in de Baja geweest (wonen namelijk naast R'dam) met uitgaan en mijn vriendin dus ook. Denk dat dat dan niet zo heel leuk is omdat het al zo bekend is. Maar ik schrijf het wel op mijn lijstje en kan het altijd nog even bekijken. Dank je wel. En zo te zien had je het goed naar je zin met de barman heb er ooit met 1 gezoend daar
Met mijn vrijgezellenfeestje hebben we een workshop cocktails maken bij de Crazy Piano's in Scheveningen gedaan. Was echt heel erg leuk. En dus lekker allemaal heerlijke cocktails e.d. gedronken!
Wij hebben een tour over de wallen gehad! Heel erg leuk en lachen. Moet je maar even googelen, je gaat dan echt een soort speurtocht doen en je moet allemaal vragen beantwoorden! Een aanrader!
Dat heb ik dus ook in gedachten, vind ik echt heel leuk! Is alvast een voorproefje op een lange avond met nog meer drank
@angela2009: Zow gezoend! haha dan heb jij wel een erg leuke avond gehad daar! Tja als je er zelf al te vaak geweest bent kan ik me voorstellen dat je iets speciaals wil... Maar ja ik ben maar een simpele brabo en heb mijn ogen uitgekeken daar Ze waren allemaal niet verkeerd kon gewoon niet kiezen hahaha. sumoworstelen in van die pakken is ook leuk voor een vrijgezellen feestje! Is alleen niet zo sexy haha
Nou dat erotisch dineren valt dus heel erg tegen, hier in R'dam in ieder geval. Het leek mij heel leuk maar heb al een aantal keer gehoord dat het niet veel voorsteld dus dan gaan we liever naar een ander leuk zaakie om te eten en dan maar niet in de vorm van een pik
mmm daar gaat mijn droom hahaha!!! jammer dat dat zo tegenviel dan. Over die tour over de wallen heb ik ook wel eens iets over gehoord. wel origineel vind ik.
Ja is al jaren geleden hoor (klinkt net of ik al heel oud ben maar ik was 18 of 19 toen ik daar sowieso elke week kwam) en daar was een leuke barman en ineens stonden we achter te zoenen! hahahah Maar ik zal vast niet de enige geweest zijn hoor want die barmannen krijgen zoveel aandacht...maar ach ik was vrijgezel dus boeiend! Dat sumoworstelen lijkt me ook wel heel stoer, alleen zit er 1 meid bij die hoogzwanger is dus die hoeft dat pak niet aan!
Oeps, heb ik je droom verpest!! Anders thuis maar kokkerellen en dan alles in de vorm van een piemel en tieten maken, heb je hetzelfde idee
In amsterdam heb je ook van die moorddiners, dat schijnt ook wel leuk te zijn! Dan kan je na de tour op de wallen dat gaan doen en daarna op stap! Eten moet wel in een leuke tent gebeuren anders heb je kans dat de sfeer een beetje inzakt. Je hebt ook van die Thema restaurants maar weet niet precies hoe deze heten, even googelen. (Heb je in r'dam niet zo'n restaurant dat van binnen als een schip is? Of is dat a'dam?? ben ik ook weleens geweest)
Eigenlijk vind ik A'dam nu ook wel erg leuk, is weer eens wat anders dan hier in R'dam. Ik ga gelijk googlen!
Wij hebben op het vrijgezellenfeest van mijn zusje een naakte man geschilderd in Utrecht. Hilarisch en wordt leuk ingevuld door de vrouw die het organiseert. Succes met het verder uitzoeken Kieke
Ik heb een keer op een vrijgezellenfeest een workshop naakt model schilderen gedaan. Moesten we een jonge knul natekenen, Nou 3x raden welk lichaamsdeel bij iedereen groots naar voren kwam hahahaha