hey meid, Ik kom even kijken hoe het met je gaat. Wij hebben tijdens je eerste IVF vorige jaar wel eens gebabbelt haha weet niet of je me nog kent. Ben benieuwd of je goed nieuws hebt gehad afgelopen zaterdag? Iig heel veel succes met de terugplaatsing morgen. Ik lees dat je nogal wat bloedingen hebt gehad, bah echt schrikken is dat zeg. Hopelijk gaat alles weer goed nu. Is dat ook de reden dat je een ruggeprik hebt gehad tijdens de punctie? Nou meis ga voor je duimen dat je veel mooie toppertjes hebt. Liefs Maaike
hoi maaike, ja ik ken je nog. hoe gaat het met jou? Wij hebben gisteren te horen gekregen dat er 10 bevruchtingen zijn. Hartstikke goed dus. Morgen de tp en dan horen we ook wat de kwaliteit is en of we weer cryo's hebben. De ruggenprik heb ik gehad omdat mijn endometriose heel ernstig is geworden door al die hormonen. Er zit zoveel dat de arts liever een ruggenprik wilde doen omdat ik anders teveel pijn zou krijgen. Zag er heel erg tegenop, maar is me 100% meegevallen en zou het zo weer doen. Maar hopelijk is dat niet nodig en heb ik over twee weken een mooie positieve test zal ook weer eens even op jouw topic kijken, ben benieuwd hoe het met jou gaat. Liefs Miepje
hey miepje, Wat fijn zeg dat ze zo goed met je meedenken in het zkh, die ruggeprik is dan ook echt verademend bij zoveel pijn. Wauw wat een mooi score, zet em op morgen.....ik ga voor je duimen meid. En inderdaad we gaan er gewoon vanuit dat je over 2 weken een dikke vette streek tezien krijgt bij de test. Zal aan je denken morgen. Liefs Maaike
Hey meis, Vandaag de tp, ik ga weer keihard voor je duimen. Lees dat het allemaal weer vrij heftig was, knuffel meis!
Het is gelukkig goed gegaan. We hebben een embryo van goede kwaliteit teruggeplaats gekregen en ze hebben nog 5 kunnen invriezen. Nu dus afwachten en ondertussen heel hard duimen!
WAAAAAAAAHHHHHH, voor het eerst in 2,5 jaar een positieve test!!!! WAAAAAAHHHH, ik kan het gewoon niet geloven. Vanaf vorige week donderdag heb ik al bruinverlies, dus eigenlijk geloofde ik er al niet meer in. Zondag, dag 13 na TP, hebben we een test gedaan, maar die was negatief. Maandag het ziekenhuis gebeld. Omdat de ongi nog niet was doorgebroken, mocht ik nog niet stoppen met de progestan. Het kon nog beide kanten op. Vandaag moest ik weer testen. Maar ik had er geen vertrouwen meer in. Voelde gewoon dat het niet zo was. Maar wat heeft mijn gevoel me voor de gek gehouden zeg. Mijn vriend ging net weg naar zijn werk, ik ben een dagje vrij. Ik zei dat ik de test zo wel ging doen, voor de formaliteit. Kijk ik even later, staat er gewoon een dikke vette + Heb hem gelijk gebeld, stond helemaal te trillen en te janken. Ik begrijp er ook helemaal niets van. Heb nog steeds bruin, gistermiddag kramp en wat bloed en gisteravond ook een stolsel. Hoop wel dat het nu goed gaat natuurlijk. Blijdschap slaat ook wel een beetje om in angst. Dus wel blijven nog steeds hard duimen hier en gaan op naar de eerste echo op 14 oktober. Vind het nog steeds onwerkelijk, kan het eigenlijk nog niet geloven...
Meid, ook hier in je eigen topic: Van harte gefeliciteerd! Ik ga heel hard duimen dat beepje zich goed vast houdt. Liefs Zora
waahhhhhhh meis, kan het niet geloven....en postieve test. Van harte gefeliciteerd en postief blijven hoor. Ga voor je duimen dat alles goed blijft gaan!! Heel veel liefs Maaike xxx
Oh, meiden ben zo bang! Gisteren was zo'n fantastische dag. Zo onwerkelijk. Blije ouders en schoonouders. Eindelijk na 2,5 jaar! Voelde me ook zo goed. Vandaag weer buikkramp en net een beetje bloed. Wat maakt me dit toch weer angstig. Ben zo bang dat het toch fout gaat, nu we eindelijk zover zijn gekomen. Oh, blijf alsjeblieft lekker zitten. PLEASE!
oh meis ik snap je ongerustheid.....ik blijf voor je duimen hoor. Je beebje moet gewoon blijven zitten. Heb je nog een andere test gedaan? Liefs Maaike
Heb vanmorgen het ziekenhuis gebeld en die begrepen mijn ongerustheid. Ze vertelde dat dit vaak voorkomt en dat het niets hoeft te betekenen. Zolang ik geen hevige krampen, koorts en veel bloedverlies krijg, hoef ik me geen zorgen te maken. Dit hoort er dus waarschijnlijk gewoon bij. Heb wel de echo een week kunnen vervroegen naar 7 okt. Dan ben ik 7 weken en dan zou er een hartje te horen moeten zijn. Kon ook komende week wel langs komen, maar dan was het niet zeker of er wel een hartje te horen zou zijn en dan zou ik nog met een onzeker gevoel weg gaan. Dus een week later leek ze beter. Nou prima, scheelt toch een week. Vandaag geen bloed meer en het bruin is ook bijna weg. Dus ik hoop dat dat zo blijft. Voel me goed vandaag. Heb besloten om er nu ook van te genieten. Weet niet of het allemaal goed blijft gaan, maar dan heb ik er in ieder geval van genoten.
He meis, Fijn hoor dat je wat eerder voor de echo kan komen. Proberen positief te blijven en te genieten van dit moment. Ik denk aan je en duim voor je dat het beebje lekker blijft zitten! Liefs Maaike
Hey Miepje, Wat fijn om te lezen dat het bloed en bruinverlies vandaag niet aanwezig is en dat je echo een week vervroegd is. Goed van je dat je gaat proberen te genieten. Dikke knuffel
ik blijf duimen meis en super dat het nu weg blijft, toch fijner he? heb je verder al kwaaltjes? ze doen trouwens een inwendige echo en dan zie je een zakje met daarin een vruchtje, het hartje kan je dan zien kloppen! super dat je eerder kan, scheelt toch een paar stressdagen, ik duim voor jullie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!