Oh meis, ik lees het net....ik heb er ook geen woorden voor. Waarom? Vind dit zo verdrietig en meis alsjeblieft ga je niet verontschuldigen, stort gewoon je hart uit hier. Heel veel sterkte. Ik denk aan je...
Dit had zo'n mooie dag moeten zijn. Vandaag zouden we de eerste echo hebben gehad en hadden we het hartje van ons kindje moeten horen. Maar niets is minder waar... Dit is geen mooie dag, maar een dag vol verdriet...
Knuf van mij, wat is het toch verdrietig, heb er echt geen woorden voor, wat een ondeerlijkheid, ik denk aan je....
Miepje, wat vreselijk verdrietig. Ik kan me dat moment ook nog zo goed herinneren....... Een hele dikke knuffel!!!!!!!!!!! Blijf Knokken, blijf hopen het komt goed! Je zult zien......... achter de wolken schijnt de zon! Dit stond op een kaartje die we hebben gekregen van vrienden na onze miskraam en daar houd ik me iedere dag weer aan vast. Misschien heb je er wat aan!!!!!! Sterkte... Kus Sabrien
Miepje, gelukkig is deze verdrietige dag bijna ten einde, helaas daarmee jullie verdriet niet, heel veel sterkte ik denk aan je...
Meiden, dank jullie wel voor jullie lieve reacties steeds. Doet me echt goed. Hier gaat het momenteel wel redelijk. We hebben de grootste teleurstelling en het verdriet een beetje een plaatsje kunnen geven. Maar het blijft moeilijk... Afgelopen weekend vroeg mijn vriend wanneer ik weer verder zou willen. Nou, wat mij betreft zo snel mogelijk. Hij had dat ook, dus zodra mijn menstruatie weer is door gekomen, gaan we starten met onze cryo's. Probeer wel positief te zijn hierover, maar gezien het aantal cryo's dat al is teruggeplaatst en niet is blijven zitten, vind ik dat wel erg moeilijk. Soms geloof ik er even niet meer in. Nu eerst mijn menstruatie maar afwachten, hoop maar dat het vanzelf weer op gang komt allemaal. Dan kunnen we weer verder.
Miepje, het zegt echt niets dat jullie tot nu toe geen geluk hebben gehad met de cryo's. Er hoeft maar 1 cryo-tje z'n best te doen. Maar ik begrijp dat je er weinig vertrouwen in hebt. Dat is logisch na waar jullie al doorheen gegaan zijn. Probeer nu een beetje op te laden voor als jullie weer beginnen. Nu eerst ongi en dan ga ik weer giginatisch voor jullie duimen! Liefs Zora
Lieve miepje, Wat goed dat jullie al weer zo snel verder willen met de cryo's!!! Ik heb er zelf geen ervaring mee met cryo's maar heb hier op het forum toch al hele positieve verhalen gelezen!!! Blijf hoop en vertrouwen hebben al is dat soms heeeeel erg moeilijk!!!! Ik hoop ook dat je ongi weer snel op gang komt, bij mij was dat precies 40 dgn na de miskraam (kan wat langer duren voordat je cyclus weer op gang komt) maar houdt het maar goed in de gaten!!! Ik denk aan je en blijf je volgen!!!! KNUFFFFFFFFFFFFFFFFF
Hoi meiden, Ik heb samen met mijn vriend lekker een weekje vakantie. Heerlijk, waren we ook wel aan toe zeg. Gisteren hebben we een heerlijke boswandeling gemaakt en echt genoten van elkaar. Ik kreeg ineens het besef dat we eigenlijk een hele goede en fijne relatie hebben en dat we ontzettend veel van elkaar houden. Haha, klinkt wel een beetje stom zo Maar goed, we hebben dat ook maar eens even besproken en eigenlijk besefte ik gisteren ineens dat we hier heel dankbaar voor moeten zijn. In mijn omgeving zie ik het helaas ook wel anders. Gelukkig zit dit bij ons erg goed. We zouden onze liefde graag willen bekronen met de geboorte van een kindje, maar helaas is dat nog niet zover. Maar samen komen we er wel. We gaan ervoor!
Wat mooi meis, en wat fijn dat je weer opgeladen bent en er weer tegen aan kan. heel veel succes weer!
Lieverd, Wat fijn dat jullie saampjes zo gelukkig zijn, dat is zoooo belangrijk zeker voor wat betreft de behandelingen. Je kunt het gewoon niet alleen en hebt elkaar echt nodig!! En zeker komen jullie er!!!!!!!! We gaan ervoor meid !!!!!!!!
hey meis, Kom even kijken hoe het met je is. Wat goed dat jullie het zo fijn hebben samen, dat is echt zo belangrijk. Geniet maar lekker van elkaar. Wanneer ga je starten met je cryo's?? Ik start in mijn volgend cyclus weer met de progynova (schrijf ik het goed??) en hopelijk redden die 2 het uit de vriezer. Nou lieverd, ga voor ons duimen. xxxx
Vandaag weer erg veel buikpijn en wat bruin, dus mijn ongi komt eraan. Vandaag 4 weken na mijn miskraam, dus netjes op tijd. Aan de ene kant heel fijn, maar toch ook wel moeilijk. Had natuurlijk helemaal niet ongi moeten worden, maar gewoon 10 weken zwanger moeten zijn. Maar ja, dat is niet zo en daar zal ik me bij neer moeten leggen. Maar soms is dat gewoon nog erg moeilijk. Vind het in ieder geval wel fijn dat mijn lichaam weer goed reageert en de ongi mooi op tijd is. Dus laat het maar doorzetten, dan kan ik bellen met het ziekenhuis en dan gaan we voor onze cryo's.
@Maaike, jij doet de cryo niet in eigen cyclus begrijp ik? Heb nog niet op je eigen topic gelezen, maar is dat standaard in jullie ziekenhuis of is daar een andere reden voor?
he meis, Nee moet weer even mijn eigen topic naar voren gaan halen hahahaha! Ik start over ongeveer 2 weken, als ik ongi wordt, met progynova op cyclusdag 1 en daarna komt er utrogestan bij. Op het cryotopic viel het mij ook al op dat terugplaatsingen ook in eigen cyclys gedaan worden. Bij ons gaat het zo standaard in het zkh, weet niet waarom. Hoe gaat het bij jou in het zkh? Dubbel het meis dat je ongi wordt. Het liefst had je gewoon nog zwanger geweest maar nu wil je ook weer verder natuurlijk. Hoe voel je je nu? Ik ga je volgen in je cryoterugplaatsing en ga erg hard voor je duimen. xxxxx
Bij ons in het ziekenhuis doen ze het in eigen cyclus als dat kan. Moet maandag weer op cd 10 voor een eerste echo. Als mijn ei groot genoeg is, en mijn baarmoederslijmvlies dik genoeg, moet ik pregnyl zetten om de etsprong precies te bepalen. Vier dagen later zal dan de cryo teruggeplaatst worden (mits ie goed ontdooit is natuurlijk) Vind het wel moeilijk om erin te geloven hoor. We hebben al 7 cryo's teruggeplaatst gehad en daarvan zijn we niet zwanger geworden. Weet dat er genoeg succeservaringen zijn met cryo's, maar vind het moelijk om erin te geloven. We hopen maar dat die van ons heel sterk zijn en dat we straks allebei toch zwanger zijn van een eskimo