Mar's weg door de IVF

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door miepje1, 16 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    hey Miepje,

Hoe is het gegaan??

xxx

2. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    Vanaf vandaag ben ik de trotse eigenaar van een mooie cryo :D. Zoals verwacht heeft die ene het niet gered. De ander had zich goed doorgedeeld en was alweer een stadium verder. Hij zag er goed uit en heeft een goede kans :D Jippie, hier worden we blij van. Nu heel hard duimen dat ie de komende 8 maanden lekker blijft zitten. Misschien krijgen we wel het mooiste sinterklaascadeau ooit.

3. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    Joehoe toch goed nieuws:):)
    Houd je goed vast...duim,duim,duim

4. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    hey meid
    heb net je hele verhaal gelezen...ik moet zeggen dat je echt een hele hele sterke meid bent!
    ikzelf heb onlangs te horen gekregen dat ik erge pcos heb dus de twee jaar proberen heeft daarom geen nut gehad :) (op de natuurlijke manier dan)

als de soldaatjes van men vriend goed zijn kunnen we clomid doen...zoniet wordt het ivf...en wou even opzoeken hoe ivf in zijn werking gaat en zag dan jou verhaal en moet echt zeggen dat je heel sterk bent!

en verlies je vertrouwen maar niet want het kan wel eens heel snel raak zijn ;)

ben heel benieuwd naar deze poging en heb er een beetje een goed gevoel over :p dus hopen maar!

groetjes
    xxx

5. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Meis het klinkt super, ik ga weer zo keihard voor je duimen e hopen hopen hopen! het moet nu gewoon. Sterkte in de wachtweken.

Liefs Zora

6. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    he meis,

Ik duim voor je en ga je hopelijk snel volgen!!!

xxxxxx

7. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Whaaaaaaaaaa Miepje, wat spannend!!!
    Ik duimmmmmmmmmm voor je!

Heb me ook aangesloten bij het cryotopic!!! Zie je daar nog wel voorbijkomen!!!

Knufffffff

8. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    hoi meiden,
    Hier weer een tegenslag. Ben afgelopen maandag (een dag na de terugplaatsing) keihard op mijn achterhoofd gevallen. Was met mijn klas op de fiets onderweg naar het gymlokaal. één van de kinderen kwam om een vage reden ten val. Ik kon niet meer remmen en klapte er keihard overheen. Ben toen heel hard op mijn achterhoofd gestuiterd. Had erg veel pijn in mijn hoofd, duizelig, misselijk en had nekklachten. Ben daarom met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht. Ondanks de terugplaatsing wilden ze toch foto's van mijn rug en nek maken. Dit bleek gelukkig allemaal goed te zijn. Eigenlijk wilden ze nog een ct-scan maken, maar aangezien ik al wat straling van de rontgen had gekregen, wilden ze hier toch nog mee wachten. Moest daarom wel een nachtje in het ziekenhuis blijven. Ze hebben me om de twee uur wakker gemaakt, dus dat was een brak nachtje. De volgende dag mocht ik gelukkig wel naar huis. Heb nu een flinke hersenschudding en moet het in ieder geval twee weken erg rustig aan doen. Verder heb ik last van mijn nek en al mijn spieren doen pijn. Maar goed, met mij komt het wel goed. Ik hoop zo dat onze emmie het overleefd. Mijn duimen hebben nog nooit zo hard gedraaid.

Ik ga nu weer snel op de bank, mijn hoofd doet zeer....

9. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Ach nee he! Weer een tegenslag. Maar ik hoop dat jullie emmy er zich niets van aantrekt en lekker warm bij mama blijft. Sterkte met het herstel. Ik blijf duimen hier!

Liefs Zora

10. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Ik heb weer even bijgelezen meis en ga keihard voor jullie duimen!!! Jeetje heftig hoor een hersenschudding, zoals zora schrijft, die emmy blijft gewoon zitten hoor, die trekt zich nergens wat van aan!!!

11. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    Ik denk toch dat het weer niet gelukt is. :( Zonet naar de wc geweest en had weer een klein beetje bruin bij het afvegen. Dus ben bang dat ook deze cryo het weer niet gered heeft en we dus niet zwanger het jaar af zullen sluiten:(

12. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    oh meis ik duim kei hard, misschien innesteling, heb je zelf natuurlijk ook bedacht maar nu begint helemaal die ellendige onzekerheid. Kreeg je de vorige keren ook vroeg bruin? Ik duim door hoor meis, jeetje wat vreselijk! Knuf

13. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    Ja, daar had ik ook al aan gedacht. De andere keren kreeg ik vanaf dag 8 bruin en dat is morgen. Had net wat bloed, dus het is echt over. Wij gaan ook dit jaar niet zwanger afsluiten. Dit doet weer pijn....:(

14. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    dat meen je niet :( heb er geen woorden voor............ kan je alleen maar een dikke knuffel geven maar nu zal weinig helpen, wil in ieder geval laten weten dat ik aan je denk!!!

15. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Lieffie,

Ik leef met je mee, wat ontzettend verdrietig :( weer. Het is zo moeilijk iedere keer weer die teleurstelling te verwerken. Pffffff........
    Ik denk aan je!

Dikke knufffff

16. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Oh meis, wat erg om weer slecht nieuws te lezen hier, weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen, vind het zo erg dat je al zo veel tegenslagen hebt gehad. Ik denk aan je.

Liefs Zora

17. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Hey Miepje,

Ik moest je op pagina 3 zoeken. Hoe gaat het met je?

18. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    Op pagina 3 helemaal? Wat ver weg:)
    Hier gaat het wel weer. Afgelopen maandag echt een baaldag gehad. Tot 12 uur in bed gelegen (zit toch in de ziektewet vanwege mijn hersenschudding). Toen heb ik mezelf er maar uitgesleept. Tot 2 uur heb ik in mijn pyama en ochtendjas gelopen, lekker met de gordijnen dicht. Even helemaal voor mezelf. Daarna toch maar gedouched. Voelde al wel een stuk beter. 's avonds hebben we nog even samen gebaald en lekker gescholden :) (haha)
    Nu gaat het wel weer. We hebben nog 2 cryo's en zijn er nog niet helemaal uit of we daar deze maand nog voor willen gaan of dat we toch maar wachten tot januari. Nog even over nadenken dus.
    Vanmiddag met mijn schoonmoeder op pad, we gaan alvast een kerstboom uitzoeken en lekker over de kerstshow wandelen. Kan de boom vast acclimatiseren in de garage en misschien gaan we hem zondag al wel opzetten. Wel vroeg, maar heb zin in een beetje gezelligheid in huis.:D

Hoe gaat het bij jullie, meiden?

19. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    Meis, kom je even een dikke knuf brengen.....pfffff wat verschrikkelijk dat het weer is mislukt.

Ik denk aan je.

Liefs Maaike

20. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    Hier nog niet helemaal duidelijkheid. Zondag was het voor mij heel duidelijk. Ik werd ongi. Maar heb maar klein beetje bloed gehad en daarna niets meer. Maandag en dinsdag alleen nog maar wat bruin. Gisteren kramp, zo erg dat ik toch maar een paracetamol heb genomen. Dus ik dacht: nu komt het. Maar nee hoor! En nu nog steeds niet. Wel bruin, en net ook wat slijm, maar verder niet:( Zo weet ik het ook niet meer hoor. De vorige keer ging het ook zo en toen was ik wel zwanger. Maar nu weet ik niet meer wat ik moet denken. Telkens hoop ik dat het maar doorbreekt, maar er gebeurt niets. Moet ik dit nu toch als menstruatie zien? Testen durf ik eigenlijk niet, maar ben bang dat dat toch de enige optie is. Wat vinden jullie hiervan?

Deel Deze Pagina