Mar's weg door de IVF

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door miepje1, 16 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Lieve Miepje,

Bah wat een onzekerheid. Dan kun je beter maar goed ongesteld worden he! Ik zou er toch voor alle zekerheid morgenvroeg een testje tegenaan gooien, dan weet je het wel zeker!!!!!! Hoe moeilijk en hoe frustrerend dat ook is. Na het mislukken van mijn ICSI's had ik toch wel telkens rood bloedverlies, bij mij begint het ook altijd met bruinverlies de eerste dagen. Heb je al eens gebeld met het ziekenhuis wat die zeggen?

Dikk knuffffffffffffff

2. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    tja ben ook bang dat testen de beste duidelijkheid geeft want dit is ook niks he! maar goed testen is natuurlijk gewoon vreselijk, bah verdorie waarom nou nooit eens gewoon duidelijkheid he. dus ik ga met sabrien mee qua advies. heel veel sterkte!!! het erge is dat je nu toch een sprankje hoop krijgt, kijk een wonder is altijd welkom maar als je dan negatief test dan baal je weer zo net alsof je een 2e klap krijgt, ik denk aan je meis!!!

3. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Heb even naar de kalender gekeken maar eigenlijk heb je dus de gehele wachtweek 2 bruine afscheiding, klopt toch? Vind ik eigenlijk best opvallend. Vaak zie je toch dat mensen zo rond de 12 dgn na de tp ongi worden, dat is bij jou morgen. Wat is je officiele testdatum vanuit het zkh? In mijn zkh zou dat pas a.s. maandag zijn.

4. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    Heb inderdaad de hele 2 wachtweek al bruin. Ik word altijd 15 dagen na de eisprong ongi en dat was gisteren. Ook begint dan altijd zo'n 2 dagen van tevoren het bruinverlies. Ik zou vandaag al mogen testen van het ziekenhuis. Ze hebben gezegd 11 of 12 dagen na de terugplaatsing. Omdat het een cryo is kan dat al eerder. Heb nog niet weer met het ziekenhuis gebeld. De vorige keer zeiden ze ook dat ik alleen maar kon afwachten. Dus ik wacht het nog even af. Als het morgenmiddag nog niet is doorgebroken, ga ik een test kopen en zaterdag testen. Deze onzekerheid is wel rot hoor, heb liever duidelijkheid!

5. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Goed idee dan weet je ook zeker dat je zaterdag duidelijkheid hebt, koop wel die 2 voor 5 euro van KV hoor geen gedoe met vage streepjes. Ik ga toch stiekum weer even voor je duimen hoor maar voor jou is dit echt een shitsituatie.

6. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    he meis,

Wat lees ik nu.....er is nog hoop!!
    Morgen even testen dan weet je meer......ik heb er best een goed gevoel over eigenlijk. Normaal zou je al ongi zijn toch!!

Ga voor je duimen!

xxxxxx

7. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Ik duim!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

8. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    Vanmorgen getest, negatief! Ben nu ook ineens ongi. Raar hoor hoe een lichaam dan werkt, zal ook wel door de spanning van de mmm komen. Maar goed, nu kunnen we in ieder geval weer verder. Ga maandag bellen met het ziekenhuis en vragen of we deze maand nog een cryo-poging kunnen doen.

9. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    he bah wat rot meis......raar dat je dan ongi wordt na een test......je lichaam houd je gewoon voor de gek.
    Heb het zelf ook regelmatig gehad hoor......s'morgens testen en dan een uur later ongesteld.

Hoop dat je snel weer door kunt voor de volgende cryo.

xxxxxxxxx

10. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    ach meis, ik had echt even hoop voor je, ik hoop dat jullie dit jaar nog een kans krijgen, dikke knuffel meis, het is echt niet niks allemaal!!!

11. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    Hey allemaal,
    Hoe gaat het met jullie, meiden?
    Hier gaat het wel. Zit nog steeds thuis ivm mijn hersenschudding. Vandaag weer naar de neuroloog geweest, helaas geen goed nieuws. Mijn ogen zijn niet helemaal goed en dat verklaart ook waarom ik moeite heb met focussen. Verder alle verschijnselen van een zware hersenschuding (hoofdpijn, concentratieprobleem, kan niet tegen licht, zere nek, evenwicht wat niet goed is) Moet me nog steeds erg rustig houden en moet volgende week toch komen voor een CT-scan. Hij verwacht geen nare dingen, maar wil toch bepaalde dingen uitsluiten.
    Mede hierom hebben we besloten geen behandeling meer te doen. Heb nog wel de uitslag van onze laatste poging doorgebeld en gevraagd of we eventueel nog een behandeling kunnen doen. Maar ze gaan de 18e dicht, dus dat lukt ook niet meer. Maar vind het ook wel even lekker zo hoor. Heb vreselijk hoofdpijn, dus moet er op dit moment ook niet aan denken, al dat gedoe aan mijn lijf. Nu even rust...

12. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    Zo, even mijn topic weer omhoog!
    Gisteren ongi geworden met ontzettend veel endo-pijn. We hebben het jaar dus in stijl afgesloten;)
    Maar goed, maandag zal ik het ziekenhuis bellen en dan zullen we weer beginnen met onze laatste 2 cryo's. Misschien gaan we dit jaar dan heel goed beginnen, zou erg leuk zijn:)

13. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Hey lieve miepje,

Hoe voel je je nu? Nog veel last van hoofdpijn, nekpijn?

Wat vervelend zeg ongi het nieuwe jaar beginnen, maar je kunt in ieder geval weer verder met de 2 cryotjes! Heb je al gebeld of je kunt starten?

Ik ga keihard voor je duimen!!!!

14. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    even een knuffel voor miepje!
    wel een zachte, wegens hoofdje. smak!

15. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    Haha, dank je wel klingel!

16. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    @Miepje: Hoe is het nu met je? Alweer wat beter na de valpartij van begin december? Hopelijk kunnen jullie gauw je cryo's laten terugplaatsen voor een hopelijk zéér goed begin van 2010 wat dan hopelijk eindigt met een lief klein kindje in jullie armen!!

Lfs Majo

17. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    Helaas gaat het hier nog niet geweldig na mijn valpartij. Heb nog steeds veel klachten en er is nu ook een whiplash geconstateerd.

Vandaag voor het eerst naar de fysio geweest, maar dat voel ik al wel zeg.
    Twee weken geleden ben ik naar de bedrijfsarts geweest en hebben we een plan opgesteld om weer aan het werk te komen. Zelf wil ik het zo snel mogelijk, maar ik ben even flink teruggefloten. We hebben nu een plan liggen voor 7 weken. Whaaaat :$, zo lang? Jeetje, wat een traag gedoe zeg. Maar ja, ze zijn wel erg voorzichtig. En ik voel dus ook geen druk, dus das ook wel prettig.
    Ben vandaag voor het eerst sinds de val weer naar mijn werk geweest, maar nu merk ik toch dat ik het inderdaad rustig moet opbouwen. Voel me net een oude taart ;)

Vandaag ook maar gebeld met Meppel. Aanstaande vrijdag moet ik weer heen. En hopelijk gaan we het jaar dan nu eindelijk eens goed beginnen!

18. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    Hier vandaag een k.tdag! Mijn vriendin (tevens mijn buurvrouw) is vannacht bevallen van een dochtertje. Zat er natuurlijk al een tijdje aan te komen en kon er naar mijn idee wel goed mee omgaan, maar nu kom ik tot de ontdekking dat dit voor ons beide toch wel even weer moeilijk is. Mijn vriend is zelfs ook helemaal van slag.
    Vind het zo dubbel, aan de ene kant gunnen we het hun zo, maar aan de andere kant vragen we ons toch af waarom het voor ons nog steeds niet is weggelegd. We hebben het zo moeilijk. Wat het nu extra confronterend maakt, is dat ze mijn buurvrouw is. Ik heb ze dus zien thuis komen, ik zie de visite, ik kijk steeds tegen een ooievaar aan... Met andere woorden, ik kom er gewoon niet onderuit! Heb gewoon de hele tijd de neiging om de gordijnen de hele dag dicht te houden. Erg he? Ik stel me ook steeds voor hoe het moet zijn om een baby'tje op je buik te krijgen, hoe het lekker naast je ligt, hoe je samen thuis komt, hoe het dan lekker bij je is, hoe je er steeds heel verliefd naar moet kijken.... zucht, ik vind het zoooooo moeilijk................
    Ben nog niet bij haar geweest. Sowieso heeft ze al de hele tijd haar ouders en schoonouders op bezoek, maar ik kan het ook niet als er andere mensen bij zijn. Ze weten ook van de situatie en ik zou me dan toch erg ongemakkelijk voelen. Misschien morgen...
    Sorry hoor voor mijn gezeur, maar moest het echt even kwijt. :(

19. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Lieve meid heel normaal!!!
    Ik heb dat ook en andere meiden ook.
    Niets om je voor te schamen.
    Hoop dat het snel raak is.

20. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    he meis,

Kom even kijken hoe het met je gaat. Erg logisch dat het je aangrijpt hoor dat je buurvrouw/vriendin in bevallen.......je word toch weer even met je neus op de feiten gedrukt.......sterkte ermee.
    Heb je al nieuws uit het ziekenhuis betrefffende de cryo's??
    Ik heb woe en vandaag een echo gehad en moet ma weer naar het zkh. Hopelijk heb ik volgende week een terugplaatsing.
    Ik ga voor ons duimen meis......misschien wordt januari wel onze maand.

xxxxxx

Deel Deze Pagina