Elif en Maaike, 'fijn' dat ik niet de enige ben die het zo voelt. Voel me soms zo schuldig, maar denk toch dat het heel normaal is. Ben vanavond even samen met mijn vriend naar mijn vriendin / buuf gegaan. Was wel gezellig, maar ook moeilijk. Wel een erg mooi meisje. Ze lag lekker te slapen en dat hebben we maar mooi zo gelaten Ik zou vandaag naar het ziekenhuis moeten, maar heb de afspraak verplaatst naar maandag. Dan is het dag 12 van mijn cyclus. Heb altijd rond dag 17 de pregnyl dus waarschijnlijk eind volgende week en dan verwacht ik over twee weken ergens een terugplaatsing. Mits het ontdooien goed gaat natuurlijk. Maaike, voor jou is het dus ook weer spannend. Ik ga je volgen meid. Ik hoop echt dat we allen het jaar goed zullen beginnen! 2010 moet gewoon ons jaar worden!
Zo, het begin is er voor ons ook weer. Nou ja, we moeten nog afwachten of we eigenlijk wel verder gaan met de terugplaatsing. Vandaag bleek op de eerste echo dat mijn baarmoederslijmvlies er goed uit zag, 7,5 mm. Maar het eitje was niet mooi van vorm. Moesten ook erg zoeken. Dus de gyn twijfelt of het wel door moet gaan Woensdag weer komen en dan maar even kijken of het eitje er beter uit ziet. Jakkes, het gaat hier nooit normaal, elke keer is er wel weer iets. Dus nu maar weer duimen voor de echo van woensdag.
Oh meis, ik ben heel hard aan het duimen, hopelijk kan het gewoon doorgaan. Liefs en een dikke knuffel.
Nou meiden, helaas geen goed nieuws. Mijn ei was vanmorgen weg Zag er ook heel vreemd uit, heel wazig. Dit was geen goede eisprong geweest, mijn cyclus is helemaal van slag. Heb nu primolut gekregen die ervoor zorgt dat alles eens even goed schoongemaakt wordt. Dan word ik over ongeveer 12 dagen ongi, dan moet ik van dag 3 t/m 7 clomid gebruiken om mijn ei beter te laten groeien en dan kunnen we verder met de cryo's. Dan zal ik ook utrogestan gaan gebruiken. Dus de komende weken ben ik weer vol met hormonen. Dit was wel weer een flinke teleurstelling, maar dat zijn we inmiddels wel gewend. Op naar de volgende maand dus maar weer...
hey meis, Tjee wat verschrikkelijk weer zeg.....iedere keer die rotteleurstellingen. Je raakt er inderdaad wel aangewend dat het allemaal niet verzelfsprekend is. Vind het echt super erg voor je. Pfffff wat een gedoe allemaal. Zo zonde omdat je toch een mooi bms had. Op naar de volgende ronde maar weer meis! Heel veel sterkte met dit rotnieuws en de teleurstelling. dikke knuf van mij xxxxxxx
shitzooi!!!!!!!!!!!!!! sorry moest het even zeggen. denk je, fijn cryo, heeft toch voordelen (tenminste dat lijkt me, heb zelf nooit cryos gehad) ivm minder tot geen hormonen en dan werkt je cyclus niet mee....aaarrrccchhh het kleine positieve is natuurlijk dat er nog steeds een lieve cryo aan het wachten is maarja die had je liever een dezer dagen bij je gedragen! veel sterkte meid, knuf van mij!!!!
Een cryo is inderdaad 'makkelijker' omdat je weinig hormonen gebruikt. Alleen pregnyl, maar verder niets. Dus eigenlijk is dat prima te doen. Nu zit ik dus toch weer aan de hormonen. Zit nu op dag 6 van Primolut en ben erg misselijk Heb vrijdag de laatste twee en daar ben ik errug blij om. Dan wachten op mijn ongi, zal zondag ongeveer zijn. Volgens mijn moeder, die in het ziekenhuis werkt, kan je daar erg veel last van hebben, veel pijn en erg misselijk. En ook veel bloed. Geen goed vooruitzicht dus. Nou ja, we wachten het maar af. Linda, hoe gaat het eigenlijk met jou? Sinds je topic gesloten is, lees ik niet zoveel meer over je. Hoe voel je je? En hoe is het met je kindjes? Kamertje al klaar? En Maaike, jij ook weer een maand opgeschoven he? Wat ontzettend rot zeg. Het zit sommigen blijkbaar ook niet erg mee! Hoe voel jij je nu?
Lief dat je het vraagt, het gaat heel goed alleen een beetje hoge bloeddruk, dat moet extra in de gaten gehouden worden, de laatste weken zijn spannend, hopelijk blijven ze zo lang mogelijk zitten! Primolut heb ik geloof ik nooit gehad wel provera, bah wat een rot spul, niet zozeer de ongi als wel de gemoedstoestand, ik wilde me zo ellendig, helemaal verdrietig, boos, door elkaar. Onze relatie overleefde het bijna niet, bij wijze van spreken daarom vroeg ik altijd orgametril om de ongi op te wekken. Ik hoop dat het bij jou meevalt!!! Knuffel ik denk aan je!!!
Hey meis, Hopelijk krijg je niet al teveel last van de primolut. Moet zeggen dat ik er weinig van merkte en menstruatie ook niet veel was. Ik zit vandaag ook op dag 6 alleen dan met provera, ook om menstruatie op te wekken, ook vrijdag laatste tablet. Hopelijk gaat je ei goed doorgroeien hierna en is hij niet ineens weg. kusssss
Hehe, eindelijk kan ik hier weer eens wat schrijven. Op de één of andere manier kon ik me wel aanmelden, maar niets posten. Heel bijzonder... @Linda, ik hoop dat ze zo lang mogelijk bij je blijven zitten. Dat zou voor hun wel het beste zijn. En dan over een paar weekjes mag je ze lekker in je armen sluiten. Heerlijk!! Lijkt me wel heel bijzonder hoor om van twee kindjes te bevallen. Dubbel geluk! Prachtig! En daarna dubbel zo druk Zie je er tegenop? En wat betreft de primolut, gelukkig heb ik niet zulke bijwerkingen als jij had met provera. Ik ben wel heel erg moe en misselijk, maar verder merk ik niet zoveel. Gelukkig maar. Volgende week nog clomid en ik hoop maar dat ik daar ook niet teveel van merk. @Wennes, ik hoop echt dat het bij mij mee zal vallen. Wij lopen dus met medicatie nu gelijk op, heb jij veel last van bijwerkingen? Of valt het mee?
he meis, Kom even checken hoe het met je is. Wat hebben we toch een pech met onze cryo's zeg.....het zit allemaal iet mee. Hopelijk hebben we de volgende ronde wat meer geluk. xxxxxxxxxx
Gisteren dan eindelijk ongi geworden. Had al flink wat maandverband in huis gehaald, want volgens de gyn zou ik wel eens een behoorlijke bloeding kunnen hebben. Nou, niet dus. Stelt niets voor. Eigenlijk net als anders. Aan de ene kant wel prettig, maar aan de andere kant had ik het idee dat het dan juist even lekker opgeschoond zou worden. Morgen met clomid beginnen en volgende week donderdag (4-2) een eerste echo. Het begin is er dus weer.
hey meid, lees dat je weer van start kunt gaan. schreef ik je laatst nog dat het beter is om de cryo te bewaren als je lichaam er niet klaar voor is, maak ik precies het zelfde mee als jou. pffff gedoe ook altijd he'. knuf lisa.
hi lieve miepje! kan je weer beginnen? poe hee. het is toch steeds weer zwaar.. maar ik wens je veel succes en kracht, en geef je een dikke knuff!!
Hoi meis, Heb drie dagen in het zkh gelegen, inmiddels alweer ruim een week thuis, we zijn er nog niet maar zetten door!!! Wilde je laten weten dat ik aan je denk hoor, yes wel ongi, we gaan ervoor!!! xxx
Meiden, sorry dat ik zo laat reageer. Heb steeds problemen met inloggen en kan nergens meer reageren. Nu ben ik er gelukkig weer (voor zolang als het duurt) @ Lisa, wat ontzettend rot dat jij hetzelfde moet meemaken. Het is natuurlijk beter om geen emmies te verspillen, maar je wilt gewoon zo graag verder. Je laadt je telkens weer op en dan is het een ontzettende teleurstelling als het toch weer moet worden afgebroken. Helaas hebben wij dat al een aantal keer mogen ervaren. Maar nu gaan we ervoor. Dit wordt hem gewoon! (toch?) Hoe gaat het nu met je meid? @Linda: jeetje, meid. Ik schrik ervan! In het ziekenhuis? Hoe gaat het nu met je? @Klingel: voor jou is het nu ook weer spannend zeg! Ik duim heel hard voor je hoor! @Zora: dank je wel meid! Vind het nu wel extra spannend omdat het de eerste keer is met clomid. Ben wel erg benieuwd hoe ik daarop heb gereageerd en of het iets helpt. Nog twee dagen en dan weten we het, hopelijk kunnen we dan verder met onze cryo's.
Lieve miepje, Hopelijk snel groen licht dat jullie weer verder kunnen, nu wordt het eens tijd voor GOED NIEUWS!!!!!!!
Zeker spannend nu, hoop dat je goed reageert op de clomid. En misschien dan straks lekker in de voorjaarsvakantie weg las ik. Is wel lekker hoor als is het maar een weekend. Even lekker relaxen.