Ja, lijkt me ook erg lekker. Even helemaal niets en gewoon even tijd voor onszelf. Maar eens kijken of dat gaat lukken..
lekker miepje, even weg!! zal je goed doen, een andere omgeving en een frisse wind door hoofd&hart. ik blijf duimen voor een spoedig succes! smak
Hey Kling, dank je wel Ben nog steeds hard voor je aan het duimen hoor (trouwens, met 2 hele duimen). Vandaag bloedprikken, spanneeeeeeennnndd!!! Hier vanochtend de eerste fm gehad. Heb goed gereageerd op de clomid, want ik had een mooi ei van 12 mm. Zondag weer komen en waarschijnlijk dan ook al de pregnyl. Dan volgend weekend hopelijk een terugplaatsing
Yes! Wat goed om hier goed nieuws te lezen! * Zora doet een vreugdedansje voor Miepje* Ik blijf doorduimen.
Vanmorgen weer voor een echo geweest. Eitje was rijp, alleen het baarmoederslijmvlies was niet mooi dik, 4 mm maar Vond dat wel een teleurstelling, want heb altijd begrepen dat dat mooi dik moet zijn. Nu begrijp ik dat dit dunne bmsv door de clomid komt. Maar mocht wel de pregnyl spuiten en we hebben als het ontdooien goed gaat, zaterdag een terugplaatsing. Moest vandaag ook al beginnen met utrogestan, zodat het bmsv toch nog wat dikker wordt. Maar nu maak ik me toch wel een beetje zorgen. Zit wat te zoeken via google en zo en eigenlijk moet je dat niet doen he? Maar daar lees ik allerlei dingen over een dikte van minimaal 6 mm en dat utrogestan alleen maar helpt om je baarmoederslijmvlies in stand te houden en dat het niet is om het dikker te maken. He bah, waarom kan het nou niet eens makkelijk gaan. Meiden, HELP! ADVIES! ERVARINGEN!
@miepje: ik weet t ook niet.. maar waar ik me meer over verbaas is, dat als je nu pregnyl spuit, je maximaal dinsdag je eisprong hebt. en dat je dan pas zaterdag de cryo(os?) terug krijgt, dan is je lijf dus alweer 4 dagen verder? wie heb je in meppel? V? misschien even bellen morgen? ik zou zuinig zijn met de cryoos, en idd je bm vlies is wat aan de dunne kant. maar zijn daar geen (andere) meds voor? knuff, ik denk aan je.
he meid, Hoe gaat ie met je? Weer bezig met de beruchte cryo's? Pfff wat een zorgen weer om bms. Ik snap het ook niet hoor van het zkh dat je toch een terugplaatsing hebt, misschien groeit je bms nog wel in die paar dagen. Ik heb zelf ook in een ver verleden clomid geslikt en je krijgt er idd een minder dik bms van, had ik destijds ook. De reden dat je de terugplaatsing een paar dagen na eisprong hebt zal wel komen omdat je cryo's een paar dagen oud zijn. De dagen dat cryo's destijds gedeeld hebben tellen ze op bij je eisprong!! Tenminste dat is mij verteld in het zkh. Heel veel succes lieffie en ik ga je weer volgen hoor. xxxxxxxx
Dat van die terugplaatsing klopt wel hoor. Mijn emmies zijn op de vierde dag ingevroren en worden dus ook op de vierde dag ontdooid. Dat is dus vrijdag. Dan een dagje laten doordelen en dus zaterdag een terugplaatsing. Volgens mijn gyn moet het bmsv nog verder gaan groeien de komende dagen, dus het zal wel goed zijn. Aan de ene kant wil ik mijn cryo's niet verspelen, maar aan de andere kant, we hebben er al 8 terug geplaatst gekregen, geloof er niet meer zo in. Heb ook al weer van alles gelezen over dat utrogestan je bmsv dikker maakt, dus denk dat ik er maar gewoon vanuit moet gaan dat het wel goed komt. De gyn zal het toch uiteindelijk wel weten, lijkt me. Volgens mijn vriend moet ik me niet zoveel zorgen maken, hij gelooft er wel in. Nou ja, dat probeer ik dan ook maar. Oh, Klingel, heb deze keer V en J gehad. Maaike, welke medicijnen kreeg jij om je bmsv te verdikken? En vanaf wanneer?
hey miepje, Ik heb progynova geslikt vanaf cd 1, bij mij had het geen enkel effect en bleef mijn bms hangen op op 5 mm. Daarna ben ik in januari gestart met een tp in eigen cyclus, maar toen bleek mijn cyclus te lang voor een tp......mijn zkh doet niet aan pregnyl in eigen cyclus. Probeer je idd niet teveel zorgen te maken, maar ik kan me voorstellen dat je er onderhand niet zoveel vertrouwen meer in hebt. Ik kom wel regelmatig meiden tegen met een zwangerschap uit cryotp dus het kan echt. Succes meid! xx
Meis kan me goed voorstellen dat je je zorgen maakt om je bms zou ik ook doen maar in een paar dagen kan het wel flink dikker worden dus daar duim ik voor!!! Ik ga duimen voor het ontdooien!!! Wat een spanning weer. En je zou om je zorgen weg te nemen natuurlijk vandaag even kunnen bellen, maar ik weet dat het ook altijd weer een drempel is! Kus
Hey Linda, zat net aan je te denken. Vroeg me al af hoe het met je zou gaan, aangezien ik je hier al een tijdje niet 'gezien' heb. Dacht al, er zal toch niets zijn? Maar gelukkig ben je er weer. Hoe gaat het met je? Wat gaat het nu toch eigenlijk snel zeg. En ben je er lekker van aan het genieten? Bloeddruk oke? Morgen de ontdooiing, spannend! Moet om 9.00 uur naar de bedrijfsarts en daarna ga ik even bij een vriendin op de koffie. Daarna weet ik het nog niet, maar moet wel afleiding zoeken. Miepjeman is 's middags gelukkig vrij, dus zit ik tenminste niet alleen te wachten op telefoon. Pas aan het eind van de middag zullen ze bellen, dus dat wordt weer een lange dag met hopelijk een goed bericht! Heb besloten me niet meer druk te maken om het bmsv. Het zal ook inderdaad wel zijn gegroeid inmiddels. En de arts zal het toch wel weten, lijkt me. Hoe moeilijk het soms ook is, daar moet ik toch maar op vertrouwen. *Nu eerst heel hard duimen voor morgen*
Na een lange spannende dag kwam om half vier eindelijk het verlossende telefoontje. Ze hebben 1 rietje ontdooid en die is er goed uit gekomen We hebben dus nog 1 in de vriezer (voor ons tweede beebje) Morgen om 12.45 de terugplaatsing en dan weer heel hard verder duimen.
Meiden, ben vanaf vanmiddag niet meer alleen maar met ons tweetjes! Ons embryo heeft zich goed ontwikkeld sinds gisteren en vandaag was ie alweer 2 stadia verder (nu cavitatie) Het is dus een vechtertje. Hopelijk blijft ie lekker zitten en hebben we onze laatste cryo pas nodig voor ons tweede beebje!
Meis heb even bijgelezen, van harte, ik ga duimen, wanneer moet je testen? Wow wat spannend. (was even afwezig, ben geopereerd aan een cyste, 4 nachten ziekenhuis dus hier laatste loodjes).