Meis, Heb helemaal gemist dat je een TP gehad hebt!!!!! Ik ga keihard voor je duimen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Denk aan je!
Dank je Sabrien. Reageer niet overal heel veel, maar ik leef ook met jou mee hoor. Ik duim voor je dat het allemaal goed gaat en dat je echo er goed uit ziet. Knuff!
Meis ik ben ook heel hard aan het meeduimen hoor! Hoop dat jullie vechtertje lekker warm bij je blijft. Liefs!
Zora, dank je wel voor het duimen meid. Zit nu op dag 9 na tp en dag 15 na pregnyl. Morgen is mijn NOD. Bij de andere keren was het gisteren al begonnen en nu is er nog niets te zien. Hopelijk blijft dat zo. Ben wel bang dat het ieder moment over kan zijn, durf al bijna niet meer naar de wc, laat staan de utrogestan inbrengen. IEK! Maar vooralsnog is er nog niets aan de hand en hopen we dat Bartje een mooi plekje gevonden heeft waar ie het de komende 8 maanden naar zijn zin zal hebben. Zora, je zit gezellig bij mij op het wachtbankje. Ik hoop dat jullie emmie ook lekker blijft zitten hoor. Duim voor je!
oooooooo spannend, krijg helemaal kippenvel, snap heel goed dat je nu doodsbang bent, ik duim keihard!!!!!!!! wanneer mag/ga je testen?
Net de utrogestan ingebracht en nog steeds niets te zien. Wak! spannend dus. Morgen hoop ik NIET ongesteld te worden (en de komende 8 maanden dus ook niet) Ik hoop dat we zaterdag kunnen testen, dan is het 14 dagen na de tp. Maar begin nu ook een beetje bang te worden dat het misschien wordt tegengehouden door de utrogestan. Nee, niet aan denken, alleen maar positieve vibes!
Miepje spannend zeg! Het ziet er goed uit toch? Hoe is het vandaag? Is die rot ongi nog weggebleven? Ik hoop met je mee meis!
IEK! Tot nu toe nog steeds niets te zien. Spannend! Ziet er op zich goed uit inderdaad. Normaal begint het op dag 8 al met wat bruin en op dag 10 ongi. Maar nu op dag 10 nog niets te zien! En hopelijk komt dat niet door de utrogestan. Duim duim duim duim
meis, ik ben ontzettend hard voor je aan het duimen!!! Normaal ben je al ongi toch? Dikke knuf en heel veel succes. Ik kom morgen weer even kijken bij je! xxx
Ja, normaal ben ik al ongi. Zit nu op 16 dagen na pregnyl en 10 dagen na tp en nog steeds niets te zien. Maar ben mezelf al wel aan het indekken hoor, denk steeds "het zal wel door de utrogestan komen" Kan me niet voorstellen het weekend een positieve test in handen te hebben. Maar we zullen zien, ondertussen duimen en hopen we gewoon hard door!
MIEPJE/MAR: WAAR IS JOE!!!??? Je laat me nie in de steek toch!!! Wij saampjes staan sterk toch!?! SMAK!
JOEHOEEEE!! IK BEN HIER EN GA NOG NERGENS HEEN! Nog steeds niets te zien Hou mijn hart inmiddels zelf ook vast. Hebben besloten morgen te testen. Wilden eigenlijk zaterdag, op de verjaardag van mijn vriend, testen. Maar hebben besloten het morgen te doen. Mocht het toch negatief zijn, hebben we in ieder geval de grootste klap al gehad en hoef ik niet al die visite met dikke jankogen te ontvangen Dus nog één nachtje slapen en dan hebben we zekerheid.... Spannend!
wat spannend zeg!!! jeetje krijg er een goed gevoel over hoor maar ik weet ook je bent zo bang voor... nee niet aan denken, slim om morgen te testen, ik heb even bij mijzelf terug gekeken en inderdaad morgen heb je in ieder geval zekerheid, hoe voel je je verder?
Spannend meis! Het ziet er goed uit nog steeds geen rood. Sterkte met testen morgen, ik blijf duimen! Dikke knuffel!
Ik oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook!!!! Sabrien, jij ook succes vandaag! BMS MOET dik genoeg zijn! OZO! Smak