Mar's weg door de IVF

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door miepje1, 16 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    oh meis ik durfde bijna niet te komen kijken maar je hebt nog niet gepost, ik duim duim duim duim duim duim

2. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Miepje, zag dat je vandaag wilde gaan testen ipv morgen....WAAR BLIJF JE NOU???? Had omdat je geen rood zag zo'n positief gevoel bij jou....wil dat zóóóó graag bevestigd zien!!
    Laat ons nou niet te lang in spanning....schrik er altijd wat van als het zo lang duurt!! Duim duim duim duim duim!!! Het moét gewoon goed zijn!!

3. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    Meiden, daar ben ik dan eindelijk. Helaas niet met goed nieuws :(
    Vanmorgen de test gedaan, gaf negatief resultaat. Ben dus eerst maar weer naar bed gegaan en heb vreselijk liggen huilen. Ondanks dat ik het vreesde, kwam dit toch wel erg hard aan. Uiteindelijk om 11 uur maar opgestaan en het ziekenhuis gebeld. Ze adviseerden om voor de zekerheid toch nog door te gaan met de utrogestan tot zondag en dan opnieuw te testen. Als ie dan negatief is, mag ik stoppen met de utro. Zag dit helemaal niet zitten, nog twee dagen tussen hoop en vrees. En dan nog zo'n klap in mijn gezicht. Heb daarom de huisarts gebeld en aangedrongen op een bloedtest. Kon pas maandag terecht. Toen ben ik in huilen uitgebarsten :) en prompt kon in vanmiddag direct langs komen :$ Om 13 uur bloed geprikt en om 15 uur kon ik bellen voor de uitslag. Heb dus net gebeld, maar de uitslag was er nog niet. Moet nu eind van de middag weer bellen. Verwacht er niets van hoor, maar wil nu duidelijkheid! Als ie negatief is, dan is het in ieder geval zeker. Ik wil geen valse hoop meer!
    Dus jullie horen nog van me. Zal deze keer niet zo lang op me laten wachten;)

4. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    jeetje nee:(
    pfffff wat heftig
    Ik hoop toch dat de bloedtest misschien nog positief aangeeft!!!
    xxx

5. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    lieverd ik blijf gewoon voor je duimen hoor.
    Ik snap dat je je zwaar k.. voelt nu. Wel fijn iig dat je een bloedtest hebt gekregen. Ik kom zo weer even bij je kijken.

dikke knuf van mij

6. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Miepje, mag ik vragen of je bij de eerdere pogingen ook utrogestan hebt gebruikt?!
    En zo ja, werd je toen wel gewoon ongesteld?!

Hoop echt dat je nu aan het vieren bent dat er toch hcg-stijging is!

Smak

7. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    Meiden, bloedtest was negatief. Dus niet zwanger, utrogestan houdt de ongi tegen:x
    Voel me k....u....t en erg verdrietig. Heb even alle hoop verloren!

8. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    oh nee meis toch.......vind het zo erg voor je.
    Woorden schieten tekort nu...

knuffel van mij, ik denk aan je.

x Maaike

9. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Oh nee he.....zwaar kl*te dit zeg!! Rot utrogestan toch ook!!
    Weet ook even niet meer wat ik moet zeggen...had zulke goede hoop... dikke knuffel voor jou!!

Lfs Majo

10. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    &*($#%$&$%*%^(%

jeetje zeg, had zulke goede hoop................. WAAROM!!!

Hele dikke knuffel, al helpt die nu niet, ik denk aan je en vind het ontzettend oneerlijk, geen woorden voor......................

11. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Lieverd,

Heb al gereageerd in het wachtbankje topic. Vindt het zooooooo erg...............Ik wou dat ik wat voor je kon doen en wat verdriet kon wegnemen.

denk aan je.

Dikke kussssss en knuffffff

12. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Hey lieverd, inderdaad schieten woorden te kort. Er zijn geen mooie woorden te vinden om je te troosten. Alleen dat ik aan je denk en met je meeleef. Heel veel sterkte lieverd.

Knuffel en liefs Zora

13. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    Heel veel sterkte lieverd. Woorden schieten te kort.....

dikke dikke knufff

14. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    Meiden, bedankt voor jullie lieve reacties.

Gisteren de verjaardag van mijn vriend gehad, was niet zoals we gehoopt hadden. Eigenlijk waren we helemaal niet in een feeststemming, we hadden het beiden erg moeilijk. 's avonds onze vrienden op bezoek gehad die allemaal op de hoogte zijn van de situatie. We hebben allemaal een beetje te diep in het glaasje gekeken:) en het was toch nog erg gezellig. Helaas wel anders dan gehoopt. Aan het eind kwam één van mijn vrienden nog even bij mij zitten praten en sloeg een arm om me heen. Nou, toen was het dus helemaal mis. Heb een vreselijke jankbui gehad. Een vriendin kwam er toen ook bij en samen hebben ze me even opgepept. Ik heb wel topvrienden hoor. Ze slepen me erdoor!

Nu nog steeds niet ongesteld. Mijn moeder heeft nog steeds hoop, ze zegt dat het soms wat langer kan duren voordat hcg te zien is, zelfs met een bloedtest. Nou, ik heb geen hoop meer hoor. Wil het ook niet, maak mezelf alleen maar gek daarmee. Vandaar dat ik gisteren toch maar een paar flinke borrels heb genomen;) Voor mij is het klaar en ik hoop dat de ongi nu snel doorkomt.

15. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    he meis,

Kom even kijken hoe het met je is. Fijn dat je z'on goede steun hebt aan je vrienden! Groot gelijk dat je lekker wat gedronken hebt hoor, even ontladen!!
    Heel veel sterkte lieverd......

dikke knuf Maaike

16. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Hey Miepje,

wat fijn dat je zulke vrienden hebt! En die jankbui is toch ook heel normaal! Het is allemaal nog zo vers.

Mijn moeder is precies als die van jou! Die kon ook echt nog hoop houden! Ik snap dat jij dat helemaal niet hebt...
    Ik hoop (raar gezegd, want ik hoop dat je stieken toch zwanger bent!) dat je menstruatie snel doorzet...
    Zo is het volgens mij ook geen doen!

Veel sterkte!

Liefs

17. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    Fijn Miepje zulke topvrienden. Die heb je gewoon echt nodig.
    Hoop dat je moeder gelijk heeft, maar anders moet die menstruatie ook maar komen ook!!!!

Dikke knufff

18. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    een knuffel voor jou lieve miepje...
    :(
    wat een teleurstelling weer.. ik snap dat je nu maar gewoon wil dat je ongi wordt.
    dan kan je verder...

het enige enige waar ik nog op hoop, is.. dat je mij na doet.
    je weet wel, niks voelen, een negatieve bloedtest (HCG 1), wachten op je ongi en dan een week later pas posi testen en toch superzwanger.

ik hoop het zo... :(

super van je lieve vrienden. dat is zo waardevol!!
    dikke knuffel en smak

19. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    Iemand van jullie enig idee hoe lang het duurt voor je ongi wordt na het stoppen met de utrogestan? Heb vrijdagmorgen de laatste twee gehad, maar ben nu nog steeds niet ongi. Heb geen idee hoe lang het kan duren, maar er is nog echt helemaal niets te zien. Heb wel steeds 's avonds wat buikkramp, maar verder niets. Wil dat het doorzet, dan kunnen we tenminste verder. Dit is zo ook niets.

20. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Ik was de eerste IVF 2 dagen na stoppen Utrogestan ongi, precies 2 weken na de punctie. Is er misschien nog een kans?

Groot gelijk dat je lekker hebt geborreld, nog gefeliciteerd met je vriend, hoewel je natuurlijk zijn verjaardag liever anders had gevierd. Fijn dat je zulke goede en lieve vrienden hebt.

Dikke knuffel lieverd!

Deel Deze Pagina