Hey lieverd, Ik ben 's morgens gestopt met Utrogestan en werd de dag erna ongi! Hoop dat het snel doorzet en dat jullie zoals je zelf zegt, weer verder kunnen!!!!!!! Dikke kussssssss
Ik weet niet of er nog een kans is Ik weet dat het een paar dagen kan duren voor je ongi op gang komt, maar ben nu al vier dagen aan het wachten. Bovendien zit ik nu al 7 dagen na mijn oorspronkelijke NOD. Dit is niets zo. Wil ook niet onnodig hoop houden, maar dat krijg je zo toch wel een beetje. Het is niet eerlijk zo. Als ik niet zwanger ben (en volgens de bloedtest is dat zo) wil ik dat mijn ongi op gang komt. Dan is het pas echt klaar! Ik wil verder!
Ik snap je gevoel meis. Of het een of het ander. Dit is klote. Kun je niet voor je eigen gemoedsrust een testje doen/ Dan weet je waar je aan toe bent. Knuffel meis!
Bij mij kwam mijn menstruatie pas na 5 of 6 na het stoppen met de utrogestan. Verschrikkelijk he dat wachten daarop. Je wilt door!!!! Hoop voor je dat het vandaag of morgen toch echt gaat doorbreken. dikke knufffff
VRESELIJK ik stopte bij IVF 2 met de utrogestan om dezelfde reden als jij, geen ongi maar ook negatieve test, op de 3e dag na het stoppen klein beetje bruine afscheiding, 4e dag klein beetje bloed en dag 5 ongi, inderdaad dus 9 dagen na mijn nod Echt zo klote meis, zo kan je het niet afsluiten he, dikke knuf van mij
Lieve Mar, Ik werd zelf altijd door utrogestan heen ongi, maar ik kan me zooooo goed voorstellen dat je er nu klaar mee bent! Het is zo raar, je 'weet' eigenlijk wel dat je niet zwanger bent en toch ga je je van alles in je hoofd halen, waarom je nog niet ongesteld bent! Een hele dikke knuffel vanaf deze kant!!! Liefs Loesie
@Miepje: Gets wat vervelend zeg....nog geen ongi te bekennen...als het dan toch nega is, dan dát ook liever maar meteen!! Stiekem krijg je nu weer wat hoop, maar eigenlijk durf je dat niet. Anders 'gooi' je er toch nog een test tegenaan ofzo, wil je hier ook geen onnodige hoop geven omdat de bloedtest nega was, maar straks is het zich pas later gaan innestelen ofzo? Dan had Klingel toch ook? Kan me zo goed voorstellen dat je nu echt zekerheid wilt. Sterkte en een dikke knuf!!
Zo kan ik het inderdaad niet afsluiten. Blijf nu zo in deze poging hangen, maar wil graag weer vooruit. Ik wacht af tot vrijdag, als ik dan nog niet ongi ben gooi ik er toch maar weer een test tegenaan. En als die negatief is, zal ik het ziekenhuis maar eens bellen. Dus eerst nog maar even afwachten. Wil ondertussen niet teveel hoop hebben op een late innesteling of iets dergelijks. Dat zou wel een heel groot wonder zijn en naar mijn idee zijn wonderen niet aan ons besteed Lief dat jullie zo met me meeleven meiden!
Eindelijk sinds vanmorgen een klein beetje bloed. Heb nu ook flink buikpijn, dus het zal morgen wel doorgebroken zijn. Heb al met het ziekenhuis gebeld en volgende week hebben we de eerst fm voor onze laatste cryo. Eindelijk kunnen we weer vooruit!
'Fijn' dat de ongi nu dan toch doorzet...althans fijn....tsja...dat klinkt ook wel weer raar. Maar dan weet je in elk geval waar je aan toe bent en kun je je richten op de volgende kans. En die MOET gewoon raak zijn!! Heel veel succes meid, ik weet zeker dat er voor jullie ook een keer een wondertje gaat komen!! Liefs Majo
Eindelijk meis....gelukkig maar dat het er nu is. Klinkt wel raar dat we dat zo zeggen maar je snapt hem wel. Succes meis, je mag en kan weer verder. *knuffff*
Hm, was weer eens te voorbarig gisteren Had gehoopt dat de ongi vandaag zou doorzetten, maar het blijft bij een beetje bruin Ik snap er helemaal niets meer van hoor. Zou dit van de clomid of van de utrogestan komen of zo? Heb gisteren het ziekenhuis al gebeld over wat we nu de volgende cryopoging moeten doen. Deze keer had ik clomid, maar daardoor was mijn baarmoederslijmvlies vrij dun. Daarom willen ze dat ik nu aan de puregon ga. Vanaf dag 3 moet ik weer spuiten. Maar ik had verwacht dat ik vandaag als eerste dag zou moeten rekenen, maar nu weet ik het even niet meer. Heb niet het idee dat het meer gaat worden. Het loopt dus weer heel raar hier. Maar ach, dat zijn we inmiddels ook wel gewend
jeetje wat een geklooi he! Tja als je nog niet echt ongi bent zou ik het nog niet als cd1 rekenen. Het zet vast nog door. Een voordeel is natuurlijk dat je met clomid een vast aantal tabletten hebt en spuiten kan je iets langer mee doorgaan vanwege je bms dus je kan dan denk ik niet echt 'te laat' beginnen. Heb je wel spuiten in huis en hoeveel moet je dan spuiten nu, nouja die dosering valt natuurlijk ook aan te passen, dan moet je zeker nu dan ook pregnyl spuiten? Wat een gedoe, dikke knuffel van mij!!!
Is het inmiddels doorgebroken meis? Heel dubbel, maar eht is toch fijn als je weer verder kunt. Gen clomid meer dus de vorige poging? maar Toch spuiten? Inderdaad weer een gedoe. Ik hoop zo dat deze poging jullie geluk mag brengen. Dikke knuf!
Hey lieffie, Is de ongi al doorgezet? Tja, tegen mij hebben ze altijd gezegd dat helder rood bloedverlies CD1 is. Ik denk dat het misschien nog "echt"moet doorzetten. Heb ik ook al eens gehad, 2 a 3 dgn bruin en dan pas bloedverlies. Fijn dat jullie al weer met nieuwe plannen bezig zijn, heb zoveel respect voor je. Geef niet op!!!!!!! Blijf moed houden en blijf erin geloven!!! Ik denk aan je, dikke knuffff
Ben gisteravond begonnen met de puregon. Heb nu nog steeds alleen maar bruin en geen echte ongi. Waarschijnlijk komt dat van de utrogestan. Omdat ik donderdag een drupje rood ben verloren, rekenen we dat maar als dag 1. Vrijdag komen voor de eerste echo en dan zullen we het wel zien. Spuit nu 50Ie. Moet ook pregnyl spuiten, maar dat heb ik altijd al gedaan hoor, Linda. Dat moet zelfs bij ons in het ziekenhuis, je mag geen 'natuurlijke' eisprong hebben. @linda: hoe gaat het met jou, meid? Het komt nu wel erg dichtbij he? Ben je er helemaal klaar voor? @Zora: vind het zo super voor jullie dat je nu eindelijk zwanger bent. Helemaal omdat je het helemaal niet meer zag zitten na je pukkels Heerlijk meisie, geniet er maar lekker van. Hopelijk ga ik je deze maand ook volgen. @Sabrien: Jij hebt dus nu Frank en Ronald aan boord, super! Nu hopen dat ze lekker blijven zitten zodat je je cryo's voor een 2e kan bewaren. Ik zal voor je duimen meid! Dit MOET gewoon ons jaar worden! @Wennes: hoe gaat het met jou meid? Morgen heb je gesprek bij de arts toch? Hoop dat het een positief gesprek wordt en dat je meer duidelijkheid krijgt over hoe nu verder. Leef met je mee! @Majo: hoe gaat het met jou en je BI? Wat gaat het eigenlijk snel zeg, 26 weken alweer. Ben je al met je kamertje bezig en zo? Voor jullie allemaal een dikke knuffel en bedankt voor jullie steun en medeleven!
Even weer een update: Afgelopen vrijdag ben ik weer naar het ziekenhuis geweest, dag 9. Mijn ei was toen al zo'n 15 mm. Moest gisteren weer en toen bleken er twee eitjes klaar te liggen van ongeveer 21 mm. Mijn baarmoederslijmvlies was deze keer goed, 8,3 mm. Meer dan het ooit geweest is, dus de puregon doet goed zijn werk. Gisteren dus de pregnyl gespoten. Vrijdag wordt onze laatste cryo ontdooid, dus dat wordt weer een vreselijk spannende dag. Als het ontdooien goed gaat, zaterdag de terugplaatsing. We hebben dus een hele snelle ronde deze keer
Hey Elif, las dat jouw cryo goed ontdooid is. Super meid! Vandaag dus de terugplaatsing gehad. Hoop dat het goed gegaan is. Ik hoop je snel te volgen en dan allebei zwanger deze keer!