Lisa en Miepje, ik hoop echt van harte dat jullie dit paasweekend allebei een dikke vette mega positieve test hebben!! Ik duim keihard voor jullie!!! We zijn allemaal toe aan GOED nieuws . Miepje, jij doet het mij nu voor en dan volg ik snel! DEAL!!!!! Succes nog die laatste daagjes!!!
Test was, zoals gevreesd, negatief! Voel me nu erg kut en we zijn hevig aan het nadenken over hoe nu verder. Weet het niet meer en ben het vertrouwen even kwijt... Liefs van een verdrietige en verslagen miepje
Och lieffie, wat onzettend verdrietig . Kan me voorstellen dat je het vertrouwen kwijt bent, neem voorlopig even rust en tijd om de afgelopen periode te verwerken. Dan krijg je langzaam het vertrouwen, de moed en de hoop weer om verder te gaan. Dat weet ik zeker. Hele dikke knuffffffffffffffffffffffff
He *@&#(@&&!()&$#*#... Miepje, wat ik vind ik dit ontzetend kl*ten voor jullie!!! Ik had zooooooooooooooo gehoopt dat je nu een keer positief nieuws zou krijgen! Kan me heel goed voorstellen dat je het even niet meer weet... Een dikke knuffel vanaf deze kant! Liefs
Ahnee meissie toch Wat een kl*te zooi zeg. Had zo gehoopt. Snap dat je het nu allemaal even niet meer weet. Meis doe rustig aan, dikke knuffff
Hey lieverd, lees net jullie verdrietige nieuws pas. Ik snap heel goed dat je het even niet meer ziet zitten. Hopelijk vinden jullie weer de kracht en moed om verder te gaan. Wilde dat ik wat voor jullie kon doen, zoveel tegenslagen....ik hoop echt dat jullie lange reis toch beloond gaat worden. Liefs Zora
Hey meis, Hoe is het met je? Goed dat jullie besloten hebben om rust te houden. Hoop echt dat het goed met je gaat. Dikke knufffffffffffffffffff
We krabbelen langzaam weer op. Wat een teleurstelling toch telkens weer zeg! Bah! Soms vraag ik me af of het ooit wel zal lukken. Kan me eigenlijk niet voorstellen ooit nog een positieve test in handen te krijgen en een wondertje in mijn buik te voelen groeien. Het lijkt zo ver weg allemaal.... Nu hebben we inderdaad even rust. Maar dit is geen vrijwillige rust hoor, we hebben geen keus. Mijn vriend heeft namelijk reuma en gebruikt daar medicijnen voor die schadelijk kunnen zijn voor een vruchtje. Dit betekent dat hij (nu onze cryo's op zijn) eerst drie maanden moet stoppen met zijn medicijnen. Aan de ene kant is een rustperiode wel even goed, maar aan de andere kant betekent dat dus weer veel pijn voor mijn vriend. En daarbij komt ook nog dat het geen periode wordt waarin we er niet meer mee bezig zijn. Hoe klein de kans ook is dat het op de natuurlijke manier zal lukken, in ons geval MAG het dus ook niet eens. Ik zal dus nog steeds mijn eisprong in de gaten moeten houden en daar mogen we dan juist GEEN gebruik van maken. Wanneer ik nu zwanger zou worden terwijl de medicijnen nog niet uit zijn systeem zijn, hebben we grote kans op zware handicap op miskraam. Tja, en daar zitten we natuurlijk ook niet op te wachten. Ik ga trouwens morgen naar de huisarts. We hebben besloten dat we eerst meer onderzoek willen voordat we met onze laatste vergoede poging bezig gaan. In ons ziekenhuis word ik op dat gebied niet echt gehoord en nu gaan we het via de huisarts proberen. Ik vind het namelijk erg moeilijk te geloven dat we na 11 terugplaatsingen gewoon steeds pech hebben. Naar mijn idee is er meer aan de hand. Maar misschien ook niet, dan wil ik gewoon alles uitsluiten en met het volste vertrouwen poging 3 starten. Ik hoop dat de huisarts wat voor ons kan betekenen.
Jeetje Miepje dus verplichte rust nu 3 maanden en dan ook nog mannetje stoppen met medicatie en veel pijn . Wat ontzettend sneu voor hem. Bah wat is het toch oneerlijk allemaal!!!!! Op zich is rust nu niet verkeer na alle teleurstellingen maar als je weer even stil staat dan begint het toch weer te kriebelen he? Je wilt gewoon door!!!!! Goed dat je naar de huisarts bent toegestapt, wat stom dat ze in het ziekenhuis niet naar je willen luisteren. Ik zeg DOEN als jij je er fijner bij voelt dat ze nog eens alles gaan checken!!!!!! Dan heb je ook een beter gevoel bij de 3e IVF. Ik hoop dat de huisarts jullie wilt helpen!!!! Succes morgen bij de huisarts !!!! Denk aan je, liefs Sabrien
Tjee Miepje...verplichte rust dus?! Rot voor je vriend ook zeg...hoop niet dat ie té veel pijn gaat krijgen. Wat kan het toch allemaal ingewikkeld in elkaar zitten zeg.... Enne...groot gelijk vandaag naar de huisarts....wie weet kun je zo e.e.a. uitsluiten en idd vol positieve moed een volgende poging in. Jammer dat jullie nu wel weer 3 mnd moeten wachten... denk aan jullie... knuf majo
Hoi dames! Ik heb even een beetje afstand genomen van het forum na onze laatste mislukte poging. Nu wordt het toch tijd voor een update: Inmiddels hebben we een gesprek met de gyn gehad over hoe nu verder. Hij wist het eigenlijk ook niet zo goed meer. We hebben elke keer voldoende eitjes en goede bevruchtingen. Het invriesbeleid is streng, maar we hebben steeds veel cryo's, dus de kwaliteit zal dan toch goed zijn. En toch na 11 emmies teruggeplaatst te hebben gekregen, zijn we nog steeds niet zwanger. Het is wel moeilijk om te zeggen waar dat dan aan ligt. Ik wilde zelf graag meer onderzoek om te kijken waar het probleem dan precies ligt bij mij, maar volgens de gyn had dat niet zoveel zin. Als ik het graag wilde, wilde hij dit met alle plezier doen, maar hij zag het nut er niet zo van in. Daarom hebben we er maar van afgezien. We hebben nu besloten de laatste poging met menopur te doen ipv puregon in de hoop dat dit nog betere kwaliteit oplevert. Verdere opties zijn er eigenlijk niet. Op dit moment zitten we nog in onze rustpauze vanwege de medicijnstop van mijn vriend (ivm reuma). In juni zou ik weer aan de pil kunnen zodat we ergens in juli weer een tp kunnen hebben. Maar we zijn er nog niet helemaal over uit of we dat willen. Misschien wachten we nog even en gaan we na de vakantie (aug/sept) weer verder. Mijn vriend moet in ieder geval maandag naar de reumatoloog en dan gaan we kijken of hij andere medicijnen kan krijgen, want de pijn komt weer heel snel opzetten nu. Af en toe kan ie echt niets meer van de pijn en dat is natuurlijk niet te doen. Hopen dat er nog andere opties voor hem zijn.
Hey meis, Wat vervelend dat jullie ook nog met de pijn van je vriend zitten. het zal voor hem ook erg zwaar zijn, en daardoor natuurlijk voor jou ook. Terwijl de MMM al zwaar genoeg is. Heel veel sterkte voor jullie beiden! Moeilijk is dat als je toch van alles voldoende hebt en het wil maar niet lukken. Jullie hebben een vlindertje dat moet toch een beetje hoop geven, ook al is het natuurlijk ook dubbel verdrietig als je daar aan denkt. Ik hoop dat de poging die jullie nu voor de deur hebben staan jullie het geluk gaat brengen waar jullie al zo lang op wachten. Het is zo oneerlijk als ik zie hoeveel jullie al heben doorstaan en nog moeten doorstaan. pak voor nu even lekker rust, sterkte met alles en ik blijf achter de schermen meeduimen en hopen hoor meis! Liefs Zora