Mar's weg door de IVF

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door miepje1, 16 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    Vrijdag weer naar de gyn geweest. Gelukkig zag het er nu allemaal wat beter uit. Sinds maandagmiddag had bloedverlies, de gyn dacht in eerste instantie aan een minimenstruatie. Maar het is waarschijnlijk het bloedstolsel geweest wat ik ben kwijt geraakt. Er was namelijk geen stolsel meer te zien en er was ook geen sprake van een nieuwe bloeding. Gelukkig maar! Ik zat vrijdag op CD 26 en nog steeds geen sprake van een eisprong. Moet nu twee weken afwachten of mijn menstruatie op gang komt. Is dat niet het geval, dan gaan ze het opwekken.
    Vanaf morgen ga ik proberen weer een paar uurtjes per dag aan het werk te gaan. Begin met twee uurtjes en ga het zo langzaam opbouwen. Heb er wel zin in. Geeft ook weer een beetje afleiding.

Liefs Mar

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    fijn om te lezen dat het stolsel weg is
    nu maar hopen dat je ongi van zelf op gang komt
    heel veel succes met werken

3. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Heel veel sterkte, jeetje meid wat heb jij meegemaakt!

4. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    Hey dames,

Na alle ellende van het afgelopen jaar nu eens leuk nieuws.

Op kerstavond heeft mijn vriend mij bij de kerstboom ten huwelijk gevraagd. Kreeg een mooi klein doosje en toen ik naar de ring zat te kijken, ging hij ineens op zijn knieen zitten. Heb met tranen over mijn wangen naar zijn verhaal geluisterd en toen de vraag kwam, heb ik natuurlijk JA gezegd. Hahaha, kan het nog niet geloven

IK GA TROUWEN! Joepieeeeee!

5. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.034
    6.138
    113
    Happyland
    Joehoe!Gefeliciteerd!
    Heb net je verhaal gelezen en da's niet mis wat je hebt moeten doorstaan zeg..
    Gelukkig is 2008 bijna voorbij en kun je met een schone lei weer verder.
    Ik hoop dat je snel weer verder kunt met je cryo's.
    En over die opmerking gesproken,of je het er allemaal wel voor over hebt om een kindje te krijgen.
    Laat ze lekker kletsen.Of zeg tegen ze; Hoe voel jij je als we je kind(eren) bij je weg zouden halen? Nou, dát gemis ervaar ik ook...(nou ja, soortgelijks dan ;) )
    Het is lekker gemakkelijk praten als je niet door deze molen heen hoeft..
    Veel suc6 met het voorbereiden van je huwelijk en 2009wordt gewoon JULLIE jaar!

6. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    Even een update.
    Vorige week maandag dan toch ongesteld geworden. Heb uiteindelijk een cyclus gehad van 43 dagen. Heb er door al het gedoe ook behoorlijk last van gehad, maar was wel blij dat het vanzelf op gang was gekomen. Moet maandag 5 januari weer komen voor een eerste echo. Zit dan op dag 15, maar kon niet eerder ivm vakantie. Ik heb altijd een late eisprong, rond dag 19, dus ik hoop dat dat nu ook het geval is. Maandag de eerste echo en dan maar hopen dat mijn baarmoederslijmvlies nu goed genoeg is voor een terugplaatsing.

7. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Spannend! maandag een belangrijke dag dus, ik duim duim duim, wie weet heb je al heel snel een tp en wordt 2009 gewoon een super jaar, ik doe mee hoor!

8. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    Vanochtend naar de gyn geweest. Het zag er gelukkig weer goed uit. Geen vocht meer, dus das al heel wat. Verder een goed ei en baarmoederslijmvlies van bijna 6 mm. Mijn ei stond al bijna op springen, maar de gyn wilde nog even wachten met de pregnyl omdat hij het baarmoederslijnmvlies wat dikker wilde hebben. Moest vanmiddag een ovulatietest doen, deze was nog negatief. Moet morgen weer één doen en dan woensdag weer komen. Nog even afwachten dus...

9. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    spannend gaan we woensdag beide voor een echo, alleen mijn bms moet mooi dun zijn hihi

10. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Hey ik lees net dat je ten huwelijk gevraagd bent. Gefeliciteers meid wat een goed nieuws.

Ik duim dat je bmsv morgen weer dikker is. Succes alvast.

Liefs Zora

11. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    heb ik iets gemist?

Leuk leuke leuk! Van harte gefeliciteerd! Wanneer is de datum?

12. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    @Zora dank je wel :D

@Linda ik ben inderdaad ten huwelijk gevraagd, zie pagina 3. We hebben nog geen datum. We willen graag in het voorjaar trouwen en omdat we nu nog volop in het IVF-traject zitten, hebben we besloten het in 2010 te doen. Vind het echt fantastisch, loop nog steeds heel vaak naar mijn ring te kijken. En mijn vriend is nu niet meer mijn vriend, maar mijn verloofde, haha.
    Ik heb vanmiddag nog weer een ovulatietest gedaan en nog steeds niet positief. Hoop dus dat mijn bms morgen goed gegroeid is. Dus jij moet morgen ook voor een echo? Heb even snel het laatste deel van je topic gelezen, maar hoezo moet je bms dun zijn? Het gaat er toch om dat dit zo dik mogelijk is? Of heeft dit met de endometriose te maken? Moet bekennen dat ik me even wat beter in je verhaal moet verdiepen :oops: sorry hoor..

13. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    het moet dun zijn zoals normaal aan het begin van je cyclus (ik heb nu geen cyclus) zodat ik kan gaan starten met de puregon en dan moet het natuurlijk juist weer dikker worden!

14. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    @ Linda: aha, vandaar

Ben vandaag weer voor een echo geweest en bms was flink gegroeid. Mocht vanmiddag de pregnyl spuiten. Maandag hoor ik of mijn cryo's goed ontdooid zijn en dan zal dinsdag de terugplaatsing zijn. Spannend....

15. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    waaaaaaaaaaah spannend, ik duim voor je eskimootjes!

16. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    Joepieeee! Er zijn twee eskimootjes ontdooit en één heeft het sowieso gered. De ander was een beetje twijfelachtig, maar ze zei dat het kon zijn dat die morgen nog weer gedeeld was en dan toch ook teruggeplaatst kon worden. Maar morgen wordt er in ieder geval één teruggeplaatst YES!

17. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Wow! Goed nieuws meid, alvast heel veel succes morgen. En ik duim dat eskimootje 2 het ook redt.

Liefs Zora

18. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    wauw wat super, alvast gefeliciteerd, ik hoop dat de 2e het ook redt en dan maar lekker warm houden he!

19. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    Dank jullie wel. Ik zal er de komende twee weken goed op broeden.

20. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    Gisteren dan eindelijk een terugplaatsing gehad. Het zijn er uiteindelijk toch twee geworden. Er zijn vier ontdooit, twee hebben het niet gered. één was nog twijfelachtig, want die was wat beschadigd. Maar hij heeft goed geknokt en is weer gaan delen. Dus ik heb 2 eskimootjes aan boord, Jippie!

Deel Deze Pagina