Jeeeeeh! Lekker blijven zitten eskimootjes. Wat goed van die ene dat ie zo geknokt heeft. Moet vast goedkomen doen. Duim voor je!
wauw wat geweldig, dat knokkertje blijft vast zitten en dan natuurlijk gezellig samen met die ander, doe het lekker rustig aan en over twee weken heel erg positief nieuws ok!
Die posi-test, daar gaan we zeker voor. Ik probeer het rustig aan te doen, maar ongemerkt doe je toch al wel snel te veel. Zoals dat bukken, tjonge zeg, wat bukt een mens veel op een dag, douchen, afdrogen, aankleden, schoenen aandoen, poezen eten geven..... en ga zo maar door. Ik probeer er zoveel mogelijk op te letten, maar dat is wel moeilijk hoor. Linda, ik duim voor je dat je spuiten hun werk doen en dat je ook snel zover bent als ik. En dan ook op naar die posi-test!
Tjonge, ik zit nu nog maar op dag 4 na de tp, maar vindt het nu al zenuwslopend... Ik voel van alles, maar volgens mij komt dat van de puregon van vorige week. Heb ik tot nu toe steeds allerlei zwangerschapsverschijnselen van gekregen. Kan nu ook nog niets voelen van een eventuele zwangerschap, lijkt mij. Is veel te vroeg natuurlijk. Maar nog anderhalve week en dan zullen we weten of mijn emmy's zijn blijven zitten....
spannend hoor, je zit nu ook zo rond de dagen dta ze zich innestelen he, ik duim voor je, die ww zijn echt slopend!
Zit er een beetje doorheen vandaag. De spanning is me wat teveel geworden. Vanochtend lekker zitten uitjanken bij mijn leidinggevende. Daarna maar naar huis gegaan. Nu lekker een beetje aanrommelen. Tjonge, wat een rotweken zijn dit zeg...
aaahhhh meid, echte dipdag dus! Dikke knuf ik hoop dat je je morgen weer wat beter voelt. Het KAN meid, hou dat voor ogen! Nogmaals knuffel.
Lekker rustig aan doen meis, ja wat een rotweken die wachtweken he? Ik duim duim duim zo hard voor je dat de tijd snel voorbij gaat en natuurlijk voor een heel positief resultaat. Knuffel en veel liefs Zora
Dank jullie wel meiden. Ben helaas bang dat het Game over is. Heb sinds vandaag wat bruinverlies. Hier begint bij mij altijd mijn menstruatie mee, dus ik denk dat onze kans voorbij is. Het is nog niet rood, dus ik hoop dat dat zo blijft, maar ik heb er weinig vertrouwen meer in. Heb vandaag dus echt een rotdag. Ik kan wel janken, maar dat wil ik niet, want ik wil zo graag nog vasthouden aan dat kleine sprankje hoop.
Dat meen je niet! Ik herken het, bij mij start het ook altijd zo maar je leest ECHT dat er meiden zijn waar het dan toch raak bij blijkt te zijn, dus hou daar aan vast. We duimen nog even door, hou je taai, hoe moeilijk ook. Bah oneerlijk he al die onzerheid!
Omdat mijn menstruatie niet echt heel bijzonder is geweest (eigenlijk alleen maar bruinverlies en heeeel klein beetje rood), heb ik vanochtend voor de zekerheid toch nog een test gedaan. Helaas was deze negatief. Wist het natuurlijk al wel, maar om het dan toch bevestigd te zien, is wel heel rot hoor. Heb daarna het zh gebeld voor een nieuwe afspraak. Volgende week vrijdag op dag 15 eerste fm en hopen dat het dan allemaal weer goed gaat en dat ik zondag de pregnyl mag zetten. En als het gaat zoals het hoort te gaan, heb ik op valentijnsdag de terugplaatsing en op de verjaardag van mijn verloofde kunnen we dan testen. Nou, dat moet dan toch wel goed gaan
ik ga heel erg voor je duimen, lees zoveel positieve verhalen over cryos! hoop dat jij daar ook veel moed vandaan kan plukken!
Morgen weer voor mijn eerste echo. Stom misschien, maar ben er inmiddels zenuwachtig voor. Voel me ook niet zo goed deze week en heb gewoon een beetje een raar gevoel in mijn buik steeds. Hoop dat mijn eisprong inmiddels weer in zicht is..
jeetje spannend zeg, ik duim voor je echo, hopelijk krijg je goed nieuws en voel je je daarna al wat beter, veel sterkte!
Was gelukkig goed vanochtend. Zit nu op dag 15 en mijn ei was nog maar 13 mm, maar zat nu in de fase van de groei zei de gyn. Moet maandag weer komen en kan dan waarschijnlijk ook de pregnyl zetten. Dan als het allemaal mee zit, zondag de TP.
wauw wat spannend, ja vanaf 13 mm gaat ie wel doorgroeien! dus volgende week om deze tijd [-o< zit jij met een lief eskimootje(s) in je buik!
Waaaaaaahhh, heb net even een ovulatietest gedaan en die was megapositief! Hoop dat mijn eisprong niet ineens gaat komen voordat ik naar de gyn ben geweest. Zitten blijven eitje!