Mar's weg door de IVF

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door miepje1, 16 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Spannend zeg! Zitten blijven eitje! Succes vandaag!

2. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    ben nu zo ontzettend verdrietig :cry:
    Heb mijn eisprong gemist. Na die positieve test heb ik dus vrij snel een eisprong gehad. Vanmorgen was mij ei weg. De gyn durfde het niet aan om de TP door te laten gaan. Dus weer geen TP deze maand. De teleurstellingen houden maar niet op... :cry:

3. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Oh meis, bah wat rot zeg. Sterkte en een hele dikke knuffel. Weer een tegenslag bovenop al die andere. Het is gewoon niet eerlijk.

4. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    jeetje dat meen je niet! mag het dan nooit eens even lekker gaan, gewoon zonder gedoe?

jullie eskimootjes wachten op je warme buikje hoor! maar voor nu is dit echt ff iets wat we NIET willen.

hou je taai meid!

5. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    Ondanks dat het vandaag valentijnsdag is, heb ik het vandaag een beetje moeilijk. We zouden volgens mijn voorspelling, en achteraf had ik het juist, vandaag een cryo-terugplaatsing hebben gehad. Helaas heeft het weer niet zo mogen zijn en zullen we geen valentijnsbaby krijgen...
    Om me heen zie ik steeds meer familie, vriendinnen, collega's en andere meiden zwanger worden. Hoeveel ik ze dit ook gun, het doet pijn om anderen met dit geluk te zien waar wij alleen nog maar van kunnen dromen...

6. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    oneerlijk he meid, je kan gewoon niet meer blij zijn voor anderen, iedereeen gaat lekker verder met zijn leven en ondertussen jij......

dikke knuf op deze moeilijke dag!

7. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    ja, dat vind ik ook. ik probeer wel telkens blij te zijn voor anderen, maar op een gegeven moment kun je het gewoon niet meer opbrengen. Jij weet hier inmiddels natuurlijk ook alles van. ik hoop echt dat onze droom voor ons allebei binnenkort waarheid wordt. we hebben het verdiend, net als vele andere meiden hier!
    Dikke knuffel terug voor jou.

8. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Hey meis, gewoon even een dikke knuffel voor je.

9. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    Dank je wel, zora. Das lief van je. Die knuffel kun jij zelf ook wel gebruiken, dus bij deze een dikke knuffel terug. XXX

10. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    Na een paar dagen bruinverlies, gisteren dan toch eindelijk ongesteld geworden (nooit gedacht dat ik hier blij mee zou zijn). Vanmiddag naar het ziekenhuis gebeld en moet 6 maart weer langs komen voor de eerste echo. Weer een punt om naar uit te kijken dus. En nu gaan we hem niet weer missen hoor...

11. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Goed zo meid, deze poging moet het gewoon goed gaan. Hoeveel epch kan een mens hebben? Ik vind het knap dat je er zo positief instaat. Heel veel succes en ik ga gigantisch hard voor je duimen.

Liefs Zora

12. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    yes nieuwe ronde, daar worden we blij van!

13. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    Vandaag weer voor een echo naar de gyn geweest. Gelukkig was alles goed. Had ook niet anders verwacht, maar vind het toch altijd weer spannend. Zit nu op dag 11 en mijn ei was 12,5 mm. Nog vrij klein, maar moet zondag alweer komen. Vorige keer is het zo snel gegaan, dat we de eisprong hebben misgelopen. Dat zal nu dus niet weer gebeuren. Hij stond erop dat ik zondag weer kwam, dus dat geeft me wel een goed gevoel. Ik verwacht niet dat het dan al zover is, maar beter een keer teveel dan hem weer missen. We zijn in ieder geval weer in de race! \:D/

14. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    gelukkig dat ze nu extra allert zijn, ik duim voor je, en nu lekker broeden he! x

15. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    Vanmorgen weer geweest. Zag er heel goed uit. Eitje was 18 mm en mooi gelijkmatig. Baarmoederslijmvlies zag er ook mooi uit en het plaatje klopte mooi met elkaar. Moet morgen weer komen en dan hopelijk de pregnyl. Nog even doorbroeden dus...

16. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    hoe is het gegaan vandaag! ik duim!

17. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    Linda, dank je wel. Het heeft geholpen hoor. Vanmorgen was het zover. Heb de pregnyl gezet. Zaterdag horen we of ze goed ontdooit zijn en dan zondag een terugplaatsing :whistle: Dat wordt vanaf zaterdag dus flink duimen draaien.... Oh, ik vind het weer zo ontzettend spannend worden nu. Maar heb er wel een goed gevoel over, weet niet waarom maar het voelt gewoon heel goed deze keer. Hoop echt dat mijn gevoel een goed teken is. [-o<

18. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Fijn dat je er een goed gevoel over hebt, spannend weer meid, ik duim voor je!

19. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    een goed gevoel is echt heel fijn hoor, dat scheelt echt en zal ook echt een bijdrage zijn, dat weet ik zeker, ik duim me suf hoor!

20. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    Heb sinds gisteravond flink last van mijn buik. Zal de eisprong wel geweest zijn, maar het is allemaal heel gevoelig. Dit maakt me toch wel een beetje angstig. De laatste keer dat ik zo'n buikpijn had, belandde ik op de eerste hulp. Maar goed, ik heb alleen pregnyl gehad, dus in mijn hoofd weet ik ook wel dat er verder weinig kan gebeuren. Maar toch geeft het me een beangstigend gevoel... Misschien moet ik het ook maar een beetje rustig aan doen de komende weken. Sowieso na de TP natuurlijk, maar ik denk dat het nu ook wel even verstandig is...

Deel Deze Pagina